גידי גוב וישראל אהרוני, הצמד הטלוויזיוני שחרך את שווקי העולם, חוזר לעונה חדשה, שונה ומפתיעה. לאורך שבע העונות ששודרו אהרוני וגידי נסעו לכל אורכה של דרך המשי, הקיפו את הים התיכון, חצו את אמריקה, היו בעשרות יעדים במזרח הרחוק, אסיה, אירופה, אפריקה ודרום אמריקה. אמש, גידי ואהרוני יוצאו בעונה החדשה למסע קולינרי חוצה יבשות וניסיון למצוא את המסעדות והמנות הכי מיוחדות ביעדים מגוונים ולהכין רשימה אטרקטיבית של מקומות שחייבים להספיק לאכול בהם. נראה כי מה שהם לא הצליחו למצוא הוא הרייטינג, ופרק הבכורה של העונה החדש השיג 5.5 אחוזי צפייה בלבד.

מה שהוביל בין השאר לנתון הנמוך הוא העובדה שמולו, שובצה אמש התוכנית המצליחה "חתונה ממבט ראשון" של הזכיינית "קשת 12" שהשיגה 18 אחוזי רייטינג. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם ספיישל הבחירות של "המרדף" שקיבלה 5.5 אחוזים.

ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 17.1 אחוזים ב"קשת 12" ו-8.8 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 2.9 אחוזים.

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם מהדורה מוקדמת של החדשות שגרפה 14.1 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את  המהדורה המוקדמת שקיבלה 5.8 אחוזים.