מילים יפות מאלה: מיטב שיריו של היוצר המוזיקלי המוערך עידן רייכל, שנוצרו במשך כעשרים שנות קריירה, יהפכו בקרוב למחזמר מיוחד הנושא את השם "חלומות של אחרים" של תיאטרון השעה הישראלי.

רייכל עצמו סיפר בסרטון שמיוחד לקידום המופע, על מעורבותו בתהליך בניית ההצגה, איך נולד הרעיון ולא הסתיר את התרגשותו מעליית ההצגה ושיתף כמה בנותיו היוו שיקול להחלטתו ללכת על הפרויקט.

"חלומות של אחרים": מחזמר משירי עידן רייכל

העלילה: אדם הוא נער עם קול טוב מאוד וחרדת במה גדולה. הוא מגיע למחנה מוזיקה יוקרתי בלחץ אימו שחולמת שיהיה כוכב ויגשים את החלום שהיא החמיצה. הוריו התגרשו לפני כשנה ומאז הגירושים אימו תולה בו את כל אושרה. אדם, שחש אשם בגירושי הוריו, רוצה להתגבר על הפחד שלו, להצליח במחנה ולשמח את אימו. להפתעתו הוא פוגש במחנה את עדן, נערה מעברו שמעמתת אותו עם כישלון שחווה בעבר.

המפגש איתה מערער את בטחונו ומאתגר עבורו את השהות במחנה. אדם נקרע בין הרצון לשמח את אימו לבין הרצון למצוא את הדרך שלו. הפחד מלאכזב את אימו מביא אותו למעשים קיצוניים שפוגעים בחבריו למחנה ואף מסכנים את העלאת המופע. לבסוף אדם מבין שלהיות זמר זה בכלל לא החלום שלו, אלא של אימו, ושהוא צריך ללמוד לחלום בעצמו. בדרך הוא מגלה את כישרון הכתיבה שלו וגם את כוחה של החברות, הסליחה והיצירה המשותפת. 

בין השירים שישולבו בהצגה: 
חלומות של אחרים
אהבה כזו 
מעגלים 
ממעמקים 
בלילה בלילה
לפני שיגמר 
אם תבואי אלי  
הכל עובר
מילים יפות מאלה  
ילדה שלי קטנה
בואי
יש בי עוד כוח 
רוב השעות 
שבט אחים ואחיות