אם הייתם נכנסים לסניף מקדונלד'ס כלשהו ברחבי ארצות הברית בסוף שנות ה־90, סביר להניח שהמהומה מסביב הייתה מדביקה אתכם למקומכם. היא הייתה גדולה הרבה יותר מזו הרגילה שעוררה הקציצה האפרפרה־חומה בשנים קודמות, והסיבה לכך הייתה נשמעת לאוזניכם מוזרה עד מאוד - משחק המונופול. לא המונופול הרגיל, כמובן, אלא גרסה פרסומית שלו, גימיק פרסומי, שאומנם יש בו רחובות וערים ובתים ומלונות ולך לכלא ודרך צלחה, אבל המנצחים הגדולים היו אלה שהעלו את הקלף הדבוק לשקית הצ'יפס, גירדו אותו - ומאחור נחשף המספר 1,000,000. כלומר פרס בסך מיליון דולר. או מכונית פאר, אם על הקלף הייתה מצוירת מכונית פאר.
שיגעון המקדונלד'ס היה בשיאו. בלי פרסומות שוטפות בטלוויזיה או בעיתונות, סניפי הרשת עלו על גדותיהם. המכירות עלו בלא פחות מ־40%. בסניפים שבהם הייתה זכייה של אחד מפרסי הענק קפצו המכירות באחוזים גבוהים עוד יותר. סחר בקלפים החל, כי היו גם פרסים נמוכים יותר: מי שאסף ארבעה קלפים של רחוב מסוים זכה למשל בפריט מזון חינם בארוחה הבאה. וגם תעשיית הזיופים, אלא מה, החלה לשגשג (מקדונלד'ס, שהתכוננה כמובן לאפשרות הזאת, שתלה קוד נסתר, ופסלה קלפים מזויפים).


החגיגה הייתה בעיצומה ונמשכה שנים. עד שבמטה ה־FBI בג'קסונוויל שבמדינת פלורידה התקבל טלפון מאנונימי שטען שהמשחק הגדול של מקדונלד'ס מכור. המטלפן לא מסר פרטים נוספים, רק אמר שהעסק מכור, וניתק. ההודעה לא עוררה התרגשות ואולי הייתה נקברת ונשכחת כמו הודעות דומות אחרות, אלמלא סוכן צעיר ומשועמם בשם דאג מאתיוס החליט לנבור מעט בעסק. מאתיוס, טיפוס עם קפיצים בישבן, שקופץ לא מעט מול מצלמת הסדרה (בת ששת הפרקים) "מקמיליונים", הציע לממונים עליו לחקור את הזוכה האחרון במיליון דולר ולראות אם יש כאן קצה חוט המוביל לאנשהו, או סתם מבוי סתום המייתר את החקירה. בסיוע בודדים בחברת מקדונלד'ס שהיו שותפי סוד, ואשר נחרדו מהאפשרות שמישהו גונב להם את מסע הפרסום, הקים ה־FBI חברת הפקות מזויפת, ויצא "לראיין" את הזוכה האחרון במיליון דולר.
הראיון המזויף התנהל באופן חלק, וההצלחה הייתה מושלמת, כשמיד לאחר שעזב הצוות את ביתו התקשר הזוכה למספר טלפון מסוים והתפאר כיצד היתל במראיינים. השיחה נקלטה בניידת האזנה של ה־FBI שארבה ליד ביתו, ועתה ידעו החוקרים כי עלו על דבר מה של ממש. בבדיקה לאחור שערכו על מקבל השיחה למדו כי שלושה מזוכי הפרס הגדול, כל אחד במיליון דולר, היו בני משפחה שלו וניהלו איתו שיחות באופן קבוע. האיש היה, לא פחות, אחראי האבטחה של חברת הפרסום שהגתה את משחק המונופול. עוד זמן רב נמשכה החקירה, הגיעה גם עד למשפחת קולומבו המפורסמת - אחת מחמש משפחות המאפיה הגדולות של ניו יורק, וב־10 בספטמבר 2001 הובאו למשפט בפלורידה 21 נאשמים בהונאה בסך עשרות מיליוני דולרים במשחק המונופול של מקדונלד'ס.
מותר להניח שהמשפט היה מושך תשומת לב אדירה - ההונאה עצבנה את האמריקאים, שקשה למצוא מי מהם שלא נכנס מתישהו למסעדת מקדונלד'ס - אלא שלמחרת הדיון הראשון, ב־11 בספטמבר, התנגשו שני מטוסים במגדלי התאומים ומוטטו אותם, ומטוס נוסף התרסק על הפנטגון, וכל נושא אחר נשכח ונדחק הצדה במהומה הענקית.
לא היה נגרע מהסדרה אילו היו מקצרים את ששת הפרקים גם לשלושה או לארבעה. "מקמיליונים" לא נחפזת, מתנהלת די באטיות. ולמרות זאת, ואף על פי שעלילת הרמאות הבסיסית פשוטה למדי, היא מצליחה להחזיק את הצופה ערני, וגם מחויך פה ושם, עם טעם של בא לי המבורגר בפה, ורשת מקדונלד'ס, שגם אם הונו אותה בכמה עשרות מיליונים, בוודאי מרוצה מכך מאוד. 

"מקמיליונים", סלקום TV, הוט VOD