מכירים את הקינוחים המתוקים מידי, אלה שעושים חשק להקיא? פאדג' שוקלד בכוס חנק עם כדור גלידה? אז ככה הרגשתי לאחר הצפייה בפרק האחרון של "חתונה ממבט ראשון". אני לא אוהבת מתוק מידי, זה ישר עולה לי לראש. תנו לי מחוספס, תנו לי זקן, תנו לי את ניר במוסקבה! בידוד, מסכה לקורנה ומתחילים:

1. שאלוהים יעזור לי עם הזוג המלוקק החדש. זה בלתי נסבל. הרגשתי שאני בחתונה של אנשים שהכירו במרכז הבינתחומי בהרצליה. מתוקים כאלה שתמיד שמשיגים את מה שהם רוצים ושיש להם מלא חברים שאוהבים אותם, עבודה מתגמלת, משפחה מפרגנת וכסף בבנק. בקיצור, מעצבנים.

2. החתן, עונה לשם אמיר זהבי, נראה כמו הגרסה האשכנזית והסקסית של מושיק עפיה. חמוד לאללה, קצת מרוכז בעצמו ובבקתה בפינלנד (ראיתם איך דני התרגש כשהוא סיפר שלאמיר יש בקתה בפינלנד?) עם עבר של ילד שמן והווה של בן מרצה הוא בהחלט מספק את הסחורה.

3. הכלה, עונה לשם דנית, נראית כמו הגרסה החייכנית של נב קמבל. מתוקה מאוד, מסודרת מאוד ולחוצת חתונה ברמה הכי גבוהה (כאילו דא? כולם בתוכנית לחוצי חתונה - אבל היא עלתה על כולן). כמה היא לחוצת חתונה? דקה לאחר החופה היא קראה לעצמה דנית זהבי!
לכאורה, נראה שמדובר בזוג מתאים ביותר. אפילו האבות שלהם מתואמים עם החצי קוקו - חצי קרחת. שניהם מוצלחים, שניהם מבתים טובים, שניהם הישגים ושניהם עושים לי חשק לצעוק: "חלאס". דנית מחפשת עיניים טובות ואמא של אמיר יש רואה את העיניים הטובות של אמא של דנית. המשפחות דומות ומסונכרנות מידי. שוב "חלאס".

4. אמיר ודנית נראים מאד טוב על הנייר, אבל מהצד זה נראה שהוא זקוק לאתגר, ושהיא ישר מתמסרת. לגברים יש חוש ריח של כלבים - הם מיד יודעים לזהות לחץ ופחד, ואני חוששת שההתלהבות יתר שלה תרחיק אותו מעט. דנית מבקשת את האישורים והחיזוקים של אמיר בכל רגע נתון וזה עלול לעייף. מקווה שאני טועה, מתחת לכל החיוכים דנית נראית לי בחורה טובה ולא בא לי שתפגע או שתוותר על עצמה.  אין מה לעשות, אחרי שזורקים אותך פעם אחת - אתה נשאר מצולק. 

5. המתנה של אמיר תיזכר לנצח כמתנה הכי מצמררת שנראתה ב"חתונה" - ברכה עם כרטיסי גירוד, ולא בגלל המסר או התוכן שלה אלא בגלל הגירוד המחרוד שלה. בכל גירוד הרגשתי שמשהו בנשמה שלי נתלש. זה כאב כמו לעיסת ברזל על כתר פתוח עם חור. אני הרגשתי ציפורן תולשת קלקר. בבקשה, אל תעשו את זה שוב. 

6. ביקום מקביל, ניר מטייל עם הגר במוסקבה. לקחתי קשה את ההתנהגות של הגר ואני יודעת למה: ניר הוא הגבר המושלם, מצד אחד הוא חכם בטירוף אבל לא מתנשא, ומצד שני הוא חתיך אך לא עף על עצמו. אין לי מושג איך הדבר הזה נשאר רווק. כמה ניר מושלם? גאד, האיש גם פותר נוסחאות וגם מגהץ חולצות לבד. יש לו קול של אורי פפר ואיכויות מסך של לירן, כפרה עליו.

7. במקרה של הגר, אפשר לנחש למה היא רווקה. הגר נראית מצוין וחוכמה, משאללה, לא חסרה לה. איפה היא נופלת? בחלק של יחסי האנוש. חבל, היא התחילה טוב ולאט לאט אכזבה. לא יודעת מה נסגר עם הנשים העונה - ברגע שהם יוצאות מגבולות ישראל, הן משתבשות. הגר מגלה חוסר סבלנות כלפי ניר וזה כואב. השיח שלה סגור והפנים עצורות וכבוית, כולי תקווה שזה יצליח להם ושהיא סוף סוף תיפתח. 
גם כשהם נוסעים במונית הוא רואה איש רוקד על גג והיא רואה איש מסומם. לא יודעת מה אתכם, אני ראיתי איש מדביק בקורנה. מה זה אומר עלי?

8. רוני ונעם מזמינים חברים הביתה. נעם משתדל מאד למצוא חן בעיני האורחים, בזמן שרוני מתלוננת בפני חברתה שהוא "קטן".  מסכנה, ממש נתקעה על זה. נראה שחליפת הצלילה תוקפת אותה בלילה ושהמשפט "תביאו לי מידה של ילדים" לא מרפה ממנה.

9. עם ביעותי הלילה, רוני נפגשת עם דני הפסיכולוג. דני עושה לה חצי מניפולציה וטוען שזה שהיא לא נמשכת לנועם בגלל הגובה - לא אומר שהיא שטחית אלא שהיא בפני אתגר. מי שישמע - היא מתמודדת בנינג'ה ישראל. מה קשור אתגר? להיכנס לזארה ולא לקנות כלום - זה אתגר! לאכול במסעדה ולא להזמין קינוח - זה חתיכת אתגר! לתקוע מנת שווארמה ליד הגבר שלך ולשחק אותה ששבעת ושאת לא רוצה עוד חצי -זה אתגר בהר! להיות עם גבר ולהרגיש שאת לא נמשכת אליו - זה לא אתגר, זה עונש.

10. בניגוד אליה, נעם חיי את החלום ומבסוט על החיים שלו. ראיתם איך הוא הולך איתה בגאווה ברחוב? מקווה שיפגוש מישהי מהעבר. נועם אפילו לוקח אותה לירושלים - נוף ילדותה. אם הייתי צריכה לנחש איזה פתק הם שמו בכותל - הייתי מהמרת שהוא התפלל שהיא תרצה אותו, בעוד שהיא התפללה שהוא יגבה קצת. בקטע לא קשור בכלל הוא נפתח בפני ההורים של חברת הילדות שלה שמקבלים אותו באהבה. 

11. מעניין אותי לדעת אם גם אותם דפקו עם החלבה בשוק מחנה יהודה. אין תייר שלא נפל במלכודת הזאת - אתה טועם ולא נעים לך ואז הופ - מוצא את עצמך משלם עשרות שקלים על חלבה.

12. מתי רוני תחתוך? מקווה שמהר מאוד. נעם חמוד ולא מעט רווקות ירצו אותו - דווקא בגלל שהוא קטן! איך אומרים אצלנו? אלוהים נמצא בפרטים הקטנים!