אחרי שהבוקר חברת HOT הודיעה על "ערוץ הבידוד" והטבות למבודדי הקורונה, גם חברת ‏YES העלתה ארבעה ספריות ייעודיות לטובת מי שבידוד ומי שלא: מה לראות בבידוד תכנים שמעבירים את הזמן בבידוד בכיף – קלילים, אסקפסיטיים, קומיים ובעיקר מנחמים, מה לא לראות בבידוד תכנים שאולי היו צריכים לגרום לנו לחשוב הרבה קודם, סדרות וסרטים שחזו את העתיד (לפעמים באופן מדויק ומפחיד), דוקומנטריים על קורונה והצצות לעבר, משפחה בבידוד לאור העלייה במספר הילדים והמשפחות המבודדות יחד, תכנים אהובים שניתן לראות יחד כמשפחה, ישראלים בבידוד תכנים ישראלים אהובים לצד הפקות מקור של YES. 

במתוך כך גם חברת פלאפון מאפשרת החל מהיום לרכוש מכשיר ללא יציאה מהבית בכל ערוצי השירות ומציעה שליחות ללא תשלום עד בית הלקוח כך שגם מי שבידוד בבית יכול לשדרג את מכשירו.


 
מוקדם יותר הבוקר, HOT, הודיעה כי תעלה ערוץ ייעודי לשוהים בבידוד בשיתוף תכנים של משרד הבריאות - "ערוץ הבידוד הישראלי", במסגרתו ישודרו הודעות, מידע מאומת ותכנים רשמיים מטעם משרד הבריאות וזאת על מנת למנוע הפצת ידיעות שגויות ומוטעות וחיזוק המודעות בקרב הציבור. הערוץ ישודר באפיק 29 ויעלה החל מיום חמישי הקרוב. הערוץ מותאם לצפייה משפחתית וישדר מגוון תכנים בניהם סדרות, סרטים ותוכניות לייפסטייל.