אמש ב"חתונה ממבט ראשון", אמנם פרק קצר - אך מלא הפתעות. יש לי הרגשה שמור הולכת לספק לי מלא חומרים לכתוב עליהם - ואני מתה על זה! לא ראיתי מישהי בכזאת שליטה מאז מוניקה מ"חברים". נראה לי שממש כיף איתה במסיבות.  צ'נלדר בינג ומתחילים:

1. נחתנו לתוך מסיבת הרווקים של מאור, הידוע בכינויו כ-"רמזי" על שם השף הדגול.  לרמזי יש חבר מטושטש, חסר פנים (בדוק סיפר לאשתו שהוא נשאר בעבודה), חבר שדומה 2 טיפות שמן זית ליובל המבולבל ועוד ים של חברים - שאיך אומרים אצלנו הנשים: "עם חברים כאלה מי צריך אויבים".

2. אם למור יש שכל ואם היא בקטע של מאור, היא ישר תיפטר מהחברים שלא הפסיקו לחמם אותו. אין, אנחנו מתות על חברים מחבלים, כאלה שאומרים: "עוד לא הכרתם וכבר היא נותנת לך הוראות". מתוקים שלי, אנחנו נותנות הוראות גם לגברים שזה עתה פגשנו בסופר - או שתשארו רווקים או שתתמודדו.

3. קצת מוזר שלא שידרו את מסיבת הרווקות של מור. בכלל, חוץ מהחברה שדומה לגאיה מ"הכוכב הבא" רק ביותר שזופה, לא ראיתי עוד חברות של מור. מה עשו איתן? מור, תגידי את האמת - הצלחת להתיש גם אותן? מוניקה גלר הייתה גאה בך, כזאת שליטה לא ראינו ממזמן. 

4. לידיעת הקורא מאור, תמשיך לעסוק בתחום הקולינריה כי צ'כוב אתה לא. בהזמנות זאת, אני רוצה לתת טיפ לאנשים ש*לא* רגילים לכתוב: אם אתם רוצים לרגש או להגיע ללב הצד השני, פשוט תכתבו את מה שעל ליבכם ואל תנסו להיות פיוטים.

5. נשבעת לכם, לקחו לי כמה דקות להבין למה אמא של מור לבושה בלבן, איזו אמא עושה זאת לבת שלה? חשבתי שהיא יצא מספא עם החלוק… עד שנפל לי האסימון שמור ביקשה מכולם לבוא בלבן. אחותי, רעיון גרוע! תתני לכולם להיות מכוערים. המחשבה הראשונה שעלתה לי לראש היא מה היה קורה אם הייתי מוזמנת לחתונה כזאת בעודי במחזור. מוות!  

6. מור הוכיחה לנו שהיא לא צריכה חתן - היא צריכה חתונה ועם השיר הדרמטי "נשבע", שלנצח יזכיר לי את צ'יקו בן דוד נכנס פצוע על רגל אחת לחופה, מור דפקה כניסה של דיווה. מודה, היא באמת "וואו". מאור לא הצליח לעצור את ההתלהבות שלו וישר אמר "את מעלפת". מי ששבר את הקרח היה האבא של מור שסיפר במעמד החופה שהבת שלו ריסקה יותר מ-30 מכוניות. חברים, זה בול אבא שלי!  אתם חושבים שבמקרה סלואו החתונה שלהם היה השיר CRAZY? אין מקריות בחיים. 

7. מור הייתה על התמוטטות עצבים ואחד המשפטים שאמרה היה: "נראה לי שאני יותר גבוהה ממנו". רוני בתגובה: "ביץ' פליז! בואי לא נדבר על גבהים".  

8. אני לא מבינה מדוע המתמודדים בתוכנית עפים על הצד השני בחתונה ואז בסוויטה ישר יורד להם. מדוע הם יוצרים מצג שווא? גם אותנו הצופים זה מכניס לסרטים. התאכזבתי כשמור אמרה: "הוא בחור נאה, אני מורגלת למשהו אחר". אחותי, אם הסטנדרט שלך הוא כזה גבוה - למה את בתוכנית? אני מצאתי משהו סקסי בקוליות ובוויב של מאור, ומסתבר שלא רק אני. רק בבקשה, שיפסיק לשחק בשיער - הבנו, יש לך שיער טוב אבל המשחק מוציא אותי מדעתי!

9. מה יהיה בגורלם? כפי שכתבתי אתמול -  יש פוטנציאל, הוא בדיוק מה שהיא צריכה. אם מור תבין שהיא אשכרה באה לסדר לעצמה חתן ולא בשביל החוויה - זה יהיה שידוך מושלם.

10. כבר שכחתי שפעם חיינו כרגיל, הסתובבנו ולא היינו מבודדים בימי קורנה. זה נראה לי מוזר שאנשים אשכרה בילו. ניר אוהב לבלות ולצאת מהבית, כשהגר אמרה לו "אין לי תוכניות לשבת" נפל לו הלב, הוא חשב שהיא לא רוצה לבלות איתו בשבת. הפעם הגר הסבירה שתשמח לבלות יחד. חדור מוטיבציה ניר הציע טיול ביקב או מסעדה בצפון (אלוהים שיעזור לי, כמה אתה יכול להיות מושלם? יא נסיך על!) אך הגר המשיכה באותה מגמה שמבאסת לכולנו את הצורה וענתה "חשבתי לראות נטפליקס". הגר, תתעוררי על החיים שלך, זאת שירי מהעתיד! עוד מעט כולנו נכנס לבידוד, יהיה מספיק זמן לנטפליקס. צאי מהבית!

11. הגר, שגם איתה מאד כיף במסיבות, מתלוננת בפני יעל שניר "טוב מידי". יעל רומזת לה, יותר נכון אומרת לה, שגם לניר יש צדדים שובבים וזה לא מנע ממני לדמיין אותו במכנסי עור ושוט. קריפוש.

12. שאמיר יסגור את הבסטה וילך הביתה. באמת שאין לי כח אליו. הוא נותן לכלבה ג'ינג'ר יותר יחס מאשר לדנית. ודנית, יפה שלי, זאת פעם ראשונה שאת בקשר? את לא שמה לב שהוא יותר יבש מצנון? האיש נוגע לך בכתף, נוגע לך בבטן ועושה הכל רק כדי שלא יגע לך בשד. ביני לבין הכירורגית שד שלי יש יותר אינטימיות. שחררי אותו לדרכו, הוא לא ראוי לך, זה נראה שהוא באטרף על הטינדר. בבקשה תפסיקו להגיד: "אני שמחה שאנחנו עוברים את זה ביחד, כמה שיותר נח לעבור את התקופה". אתם לא עוברים את זה ביחד וזאת לא תקופה - אתם 2 אנשים שנקלעו לתוכנית הזאת ועכשיו, גם אנחנו צריכים לסבול.