ישראל נמצאת בשבועות האחרונים בכוננות מוגברת עם התפשטות נגיף הקורונה במדינה, כאשר הבוקר עלה מניין הנדבקים ל-427. נאום ראש הממשלה בשעות הערב אחת לכמה ימים בו הוא מגביר הנחיות להתמודדות עם הנגיף ומודיע על צעדים חדשים למלחמה בו, הפך כבר לסוג של שגרה עצובה עבור הצופים, שנדבקים אל מסכי הטלוויזיה. אמש בנימין נתניהו הכריז על החמרת המדיניות הננקטת להתמודדות עם הנגיף הקטלני ובלימת התפשטותו ברחבי ארץ. ראש הממשלה התריע במהלך ההצהרה ואמר כי "לא מדובר במשחק ילדים" והפציר בציבור להישמע להוראות וההנחיות המחמירות של משרד הבריאות

ביום שני האחרון, "המהדורה המרכזית" של "חדשות 12" הגיעה ל-30.9 אחוזי רייטינג שברה שיא למהדורה יומית לא רק בערוץ "קשת 12" אלא מאז מבצע "צוק איתן" בערוץ 2 ב-2014. ואילו אמש חוותה המהדורה ירידה קלה, אך שמרה על אחוזי צפייה גבוהים וקיבלה 28.7 אחוזים.

מולה, "המהדורה המרכזית" של "רשת 13" גרפה 12.2 אחוזי רייטינג, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 5.2 אחוזים.

הצהרת ראש הממשלה בנימין נתניהו בנושא נגיף הקורונה (צילום: קובי גדעון, לע''מ)
הצהרת ראש הממשלה בנימין נתניהו בנושא נגיף הקורונה (צילום: קובי גדעון, לע''מ)

ברצועת הפריים-טיים, הובילה אמש התוכנית "עובדה" של הזכיינית "קשת 12", שנהנתה מהשיבוץ לאחר המהדורה הדרמטית, וקיבלה 17.4 אחוזי רייטינג. גיא פינס שחזר לשדר בשעה חדשה, חווה ידירה בצפייה מ-21.1 אחוזים במשדר הבכורה שלאחר חזרתו, ו-9.9 אמש. מולם "קורונה מסביב לעולם" של "רשת 13" גרפה 9.9 אחוזים, ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "המרדף" שקיבלה 2.4 אחוזים.

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם המהדורה המוקדמת של החדשות שגרפה 23.5 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את המהדורה המוקדמת שלה קיבלה 9.4 אחוזים.