מגיפת הקורונה ממשיכה להשתולל והציבור הישראלי נמצא בחרדה עם עדכן משרד הבריאות הבוקר כי מספר החולים בישראל עלה ל-945, כאשר במהלך סוף השבוע נודע על נפטר ראשון מהמחלה. אמש, התארח ראש הממשלה בחדשות 12 והתייחס למשבר הקורונה: "זו בעיה עולמית. מסין זה עבר לאיטליה ומשם למדינות העולם. המדינות שלא חסמו את הגבולות עכשיו על סף אובדן שליטה. במדינות האלה לא מדברים על חולים אלא על מתים. ראש עיריית ניו יורק מדבר על הסגר".  

ביום שני האחרון, "המהדורה המרכזית" של "חדשות 12" הגיעה ל-30.9 אחוזי רייטינג שברה שיא למהדורה יומית לא רק בערוץ "קשת 12" אלא מאז מבצע "צוק איתן" בערוץ 2 ב-2014. ואילו אמש נראה כי הציבור התחיל להתרגל להופעותיו התכופות של ראש הממשלה על המסך, והמהדורת השבת בהובלת דנה ויס, קיבלה נתוני צפייה גבוהים אך לא מהגבוהים ביותר של השבוע, וסיימה את הערב 27.4 אחוזים.

ברצועת הפריים-טיים, הובילה אמש התוכנית "חתונה ממבט ראשון" של הזכיינית "קשת 12" עם 23.3 אחוזי רייטינג, מול "האח הגדול" של "רשת 13" שגרפה 20.8 אחוזים. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "העולם היום" שקיבלה 3.7 אחוזים.

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם המהדורה המוקדמת של החדשות שגרפה 19.9 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את המהדורה המוקדמת שלה קיבלה 12 אחוזים.