נראה לי שזאת הפעם הראשונה בהיסטוריה של פורמט "חתונה ממבט ראשון" - שבסוף גבר יתחתן עם כלבה. רק אני הרגשתי שהכלבה מוטרדת? אמיר ודנית לא בכיוון בכלל, ולי זה נראה שהוא ביקש מהמומחים כלבה לבנה ולא כלה לבנה. הגר ממשיכה לבאס ומור בחפלה מזרחית. בונזו ומתחילים:

1.אמיר ממשיך להעמיק בקשר עם הכלבה ג'ינג'ר, ודנית לא שמה לב שבן זוגה מנהל רומן מתחת לאף שלה - עם החברה הכי טובה שלה. לא רק שהיא לא שמה לב, היא גם יוצאת בהצהרות מנותקות מהמציאות כשאומרת: "הלוואי וימשיך ככה". מה ימשיך ככה? הבן אדם מטריד את הכלבה שלך. דנית כזאת מתוקה, לא מבינה מדוע היא ממשיכה לשמור על אמיר ולהגן עליו - גם מפני השמש. היא מורחת אותו בקרם הגנה במקום שתתן לו להישרף קצת ואפילו מקשיבה לעקיצות שלו על האוכל שלה (סליחה, מה לא בסדר בכרוב לבן בחומץ?). אני מחבבת את דנית, מגיע לה מישהו טוב יותר, אמיר עושה את כל הטעויות האפשריות, מבטל אותה וחושב רק על עצמו - במקום שיהיה כנה, יוציא את עצמו מהמשוואה ויחזור לתקלט במסיבות גייז (הוא סיפר שעשה זאת בעבר). לכאורה זה נראה שהוא רוצה לסחוט עוד זמן מסך ולא להכיר אותה. אבל אנחנו חכמים - כולנו רואים את זה, נכון?

2. מור ומאור נוחתים באמסטרדם. אלוהים יודע שהבחורה הזאת זקוקה לג'וינט טוב. כתבתי לכם בהקשר שלה שלפעמים לבחורות אטרקטיביות מתפלקת קצת ערסיות. אני מתה על זה, גם אני כזאת - פחות האטרקטיביות, ולמור זה יוצא, משאללה, בכמויות…!

3. בעוד שאמסטרדם עושה טוב לשיער של מאור, מור נראית מאד מחושמלת. לא רק שהיא צריכה להתמודד עם שוונצים - היא גם צריכה להתמודד עם עצמה. אהבתי כשמאור אמר: "לא אכפת לי מהשיער שלי" - רמת אמינות:  "אני רק מתפנק עם ג'ינג'ר". נעזוב את הקטע של השיער בצד, אני מחזיקה ממאור: מצד אחד הוא מאד התרשם מהחיצוניות של מור אך מצד שני - הוא לא נותן לחיצוניות שלה לבלבל אותו, ולכן הוא עומד על שלו ומעמיד אותה במקום. עושה רושם שהוא אדם שמחפש אופי לא פחות מיופי, אהבתי.

 

4. מור לוקחת את מאור לשופינג ומקווה שמשהו ישתחרר לה, זה לא קורה. היא יוצאת בהצהרות שהיא מחפשת גבר שיהיה קשוח איתה אך מרוב שהיא מרוכזת בעצמה היא לא שמה לב שמאור כבר לא שדוד אחריה כמו שהיה בערב הראשון. מסכן מאור, הבטיחו לו פלפל שיודעת להנות מהחיים, קיבל שירי מזרחית ועייפות החומר, אבי ביטר נראה עליז לידה. איך אמרה המשוררת עדן בן זקן: "לא צריך פזמון… תרקדו!" 

5. דובי מתחילה לדפוק הופעות כאילו שהיא יוצאת לקלרה. בעיני היא אישה יפה מאוד. אריק עדיין ממשיך להיות צופה מהצד ולא שחקן ראשי בהצגת חייו. שניהם מגיעים לארוחה אצל חברים של אריק: מישהו שהוא חבר של אריק וזוגתו "ויויאן". כל אחת רוצה בחברתה חברה כמו "ויואן" - היא גם מבשלת ארוחות שחיתות ולא מבקשת שנרים אחריה וגם עושה שיעור פילאטיס אחרי. אני חושבת שאריק מקובע על אישה בסגנון "ויויאן" (לא היא ספציפית - חלילה) ושאם ישתחרר קצת הוא עלול לגלות משהו טוב אחר. דובי נפתחת וחוזרת לימי הזאפה, היא רוקדת והוא פרצוף תשעה באב.

6.הדר ודניס נראים הזוג היחידי שהחזיק העונה. השמועה אומרת שיש עוד זוג שנשאר ביחד. כמובן שאני דוחה ספוילרים כי ספוילר, כשמו כן הוא, הורס את ההנאה. בזמן שדנית נותנת לכלבה לגנוב את ההצגה, הגר לא נותנת לחתולה המלעונה להיות מעליה. ראיתם איך היא קמה מהשינה עם חצאית טוטו? כולנו ישנות ככה, ללא ספק.

 

7. הדר ודניס מגיעים לארוחה משפחתית אצל הדר. גם למשפחה של הדר לא חסרה "השכלה" (אצלנו בעדה לממון קוראים "השכלה"). שמתם לב שפתאום החיסרון הכי גדול של דניס הפך ליתרון? איזה קמפיין שיווקי לעדה הרוסית. עכשיו כל האמהות רוצות חתן רוסי. כנ"ל אמא של הדר שמזכירה שקיבלה 3 נכדים מודל 2018 ושהדר הבאה בתור. 

8. ניר ממשיך ברומנטיקה, מתעורר בבוקר ומפנק את האישה שלו במאפה חם, הקדשה קטנה ומחוות שכולנו היינו רוצות לקבל. אבל הגר היא לא אישה של מחוות רומנטיות אלא של משברים וצרחות. ניר מזכיר לי את לירן בעקשנות שלו ובנטייה שלו לא לקרוא נכון את המפה, במקום שישלוף ציפורניים הוא ממשיך לפנק, לפנק, לפנק!

9. מה שלא יהיה, אין שום צידוק ליחס של הגר. גם בארוחה עם החברות שלה היא לא שוכחת להקטין אותו ולבטל את התחושות שלו. אחותי, עושים את זה אחרי 3 שנות נישואים ולא בשבוע הראשון שלהם. 

10. החברות של הגר מבינות עניין והן שולחות אותה לסקס טוב שישחרר לה את המערכת. ממש מתעקשות על זה - כאילו שכל גורל האנושות תלוי בסקס של הגר וניר. צר לי לאכזב אתכן אך הגר מראש מכינה את עצמה לימי הקורונה. שומרת על סטריליות ועל מרחק נגיעה. אחרי הכל - מה שעבד לשירי יכול לעבוד גם אצלה.