בהמשך להצלחתה של "סליחה על השאלה", תעלה בכאן עונה חדשה ומיוחדת לסדרת הדוקו-ריאליטי, זוכת פרס האקדמיה, "סליחה על השאלה ילדים". "סליחה על השאלה" מייצרת הזדהות ומעודדת סובלנות לאחר, ולכן הוחלט בעונה החדשה לתת ביטוי גם לילדים המרגישים שונים בסביבתם.  

 חשיבותה של "סליחה על השאלה" נעוצה בניסיונה לשנות תפיסות עולם ולעורר מודעות לקשיים עימם מתמודדות קבוצות שונות באוכלוסיה. עבור הקהל הצעיר, החשיבות של עידוד האמפתיה לאחר, הבנת הקושי שלו והיכולת להכיל את השונה- אף גדולה יותר. 


כל פרק מתמקד בקבוצה אחרת של ילדים בעלי מחנה משותף, ילדים שמתמודדים עם מציאות חיים מורכבת. בין קבוצות הילדים שמופיעים העונה: אחים לילדים עם צרכים מיוחדים, חירשים וכבדי שמיעה, הפרעת קשב וריכוז, ילדים לחללי צה"ל, עיוורים, ילדים שעברו חרם, מאומצים, ילדי עובדים זרים, ילדי עוטף עזה, עולים חדשים, תאומים, ילדים על כיסאות גלגלים, ערבים, מחוננים ומורים, עודף משקל, חרם חברתי, נכות, עובדים זרים, הספקטרום האוטיסטי, עולים חדשים, אימוץ, מחוננים, ילדים של מפורסמים ואישי ציבור, פוביות, טבעונות ועוד. 

 פורמט התוכנית נשאר כפי שהוא; גם בגרסת הילדים השאלות הן שאלות ישירות, שאלות שכל אחד היה רוצה לשאול, אך מעולם לא העז או שפשוט לא ניתנה לו ההזדמנות. השאלות קיבלו מענה כן ולעיתים אף תמים והתשובות קוראות תיגר על דעות קדומות, אפליה ותפיסות סטריאוטיפיות. הצופים יוכלו להיפתח ולהכיר מוגבלויות שלא הכירו בעבר ואפילו תרבויות שלא נחשפו אליהן ביום יום.  

 "סליחה על השאלה", סדרה שהצליחה להגדיר מחדש את גבולות הדוקו-ריאלטי, מביאה למסך דמויות אמיתיות וכנות, שחושפות סיפורים מטלטלים ומרגשים באמצעות שיח אנושי גבוה, נטול דרמטיות ומתובל בלא מעט הומור. התוכנית מבוססת על הפורמט "You can't ask that" של רשת ABC האוסטרלית, זוכת פרס Rose d'Or בקטגוריית דוקו ריאליטי הטובה ביותר. הפורמט, נקנה כבר ע"י כ-30 מדינות ברחבי העולם. 
 
"סליחה על השאלה - גרסת הילדים", החל מ- 2 באפריל בדיגיטל ומה-5 באפריל, יום ראשון בכאן חינוכית בשעה 14:00 וב-20:30.