מזל מאלוהים שראיתי את הגמר של "האח הגדול" ורק לאחר מכן צפיתי בפרק המוקלט של חתונה. אם הייתי מפספסת גמר בשביל פרק האשליות ששודר אתמול - זה היה מסתיים במפח נפש. ספוילר למי שלא ראה - סתם עבדו עלינו בפרומו. לא אהבה ולא בטיח! ליאור סושרד ומתחילים: 

1. באמיר יש את כל התכונות שלא חיפשתי בגבר. הוא לא כן, לא אמיתי, לא מכבד ובעיקר… לא עלינו! עוד בתחילת הפרק, כשבישר שהוא ודנית עוברים לגור ביחד - לא הבנתי מה הוא עושה. נתחיל במזוודה שהוא ארז - כאילו שהוא חוזר מחו"ל: כמה בגדים, חפיסות של שוקולד רוזמרין ( מי אורז שוקולד?) וים של לוקשים  שהוא מנסה למכור לנו.

2. הלוואי ואמיר היה כן לדנית כפי שהוא כן למצלמה. חלאס! כמה הוא פורק מולנו, מה אנחנו כותל? ומול דנית - פשוט מתנהג כמו דוש. כשהוא רוצה הוא מעיר לה על כל פיפס קטן "אל תגעי לי בגב - זה מעיר אותי" (הייתי מביאה לך פצצה), וכשמתחשק לו הוא מתעלם בברוטליות מהודעת בוקר טוב תמימה.

3. אומר זאת פעם אחת ואני מקווה שתפנימו - גבר (או אישה) שלא עונה להודעה או "שוכח" להתקשר - הוא גבר לא מעוניין. גם ראש השב"כ מוצא זמן להחזיר לאשתו ווצאפ או לשאול מה קורה בבית. כשמישהו רוצה אותך - הוא ימצא את הזמן, סבבה?  אין דבר כזה "לא ראיתי" או "שכחתי" או "הייתי עסוק" . ההתעלמות היא לא נגזרת של בן אדם עסוק אלא של בן אדם שלא רוצה. 

4. ראיתי שיש טרנד כזה שבו מאשימים את דנית שהיא הזעיקה אותו באמצע העבודה. לכאורה, נראה דרמטי אבל כנראה שלא כולם היו בשיעור של האינטליגנציה הרגשית וחבל: דנית לא הזעיקה אותו בגלל הווצאפ, היא הזעיקה כי סוף סוף נפל לה האסימון שיכול להיות שהיא גרה עם גבר שלא מעוניין בה. הווצאפ היה הקש ששבר את גב הגמל. 

5. חשבתי שהדבר הכי מתסכל בימים אלה הוא להוריד את הלק ג'ל עצמאית. אז חשבתי. השיחה של דנית ואמיר הייתה מתסכלת פי מאה בונות ציפורניים. דנית אשכרה יזמה שיחה עם אמיר והוא שוב לא היה כן איתה! במקום לפוצץ הכל, לתת לה לבכות שבוע ולהמשיך לחיים ארוכים וטובים. הוא עשה הצגה שלא הייתה מביישת את חנה לאסלו.  אשכרה לא הבין למה היא נפלה עליו… שוקיניג! האיש אמן במניפולציות. כשהוא אמר "אני לא מרעיף מחוות, אבל אני כן בהן", חשבתי שאני חולמת. כפרה אמירי, מה הקשר בינך לכנות? אתה כן רק מול המצלמה. מול דנית אתה הכי מרושע שיש.

6. אחרי שדנית התפרקה אמיר אפילו לא נתן לה חיבוק קטן, ליטוף, משהו… במקום הוא שוב הטריד את ג'ינג'ר. שמתם לב שהכלבה דפקה לו מבט של "באמא שלך, תחבק אותה - מה אתה מחבק אותי…?".

 7. כמה דנית נחמדה? היא עוד אמרה לו "תודה על השיחה". ממש תסמונת שטוקהולם. אחותי, סטיבי וונדר רואה יותר ברור ממך. 

8. אפרופו כנות, גם ההתממות של יעל הפסיכולוגית עיצבנה אותי! יעל יפה שלי, את יודעת מול מי דנית עומדת. למה את לא מכוונת אותה יותר טוב או לחילופין למה את לא מזמנת את אמיר ובעדינות אומרת לו "תקשיב לי, יחתיכת מטופל מנוול - או שאתה מפסיק לשחק בדנית או שאני דופקת עליך וואחד סמארק, הבנת?".


9. מזוג מעצבן אחד לזוג מעצבן אחר - מור ומאור. בחיי שאני מנסה למצוא ניצוץ בקשר שלהם אבל זה כמו שאנסה למצוא משהו טוב באמיר. עוד בהתחלה כשהיא אמרה לאבא שלה: "אני עוברת להתגורר אצל מאור" צפיתי בעיה. שימו לב לטרמינולוגיה - לא "עם מאור" אלא "אצל מאור".


10. מאור יודע לארח כמו פולניה שהפריעו לה בין 2 ל-4. הפנקסן הקטן כל הזמן עסוק בלא לצאת פראייר. מה הבעיה אצל אנשים עם עקרונות? הם דופקים את עצמם! מאור מעוניין במור, במקום להרעיף עליה שפע של מזון ומצעים מסוג ג'רמי- הוא הולך איתה ראש בראש.

11. ומה נסגר עם הפרצוף החמוץ . לא הבנתי, הוא קיבל מחזור? מאורי, פחות ראש בראש, יותר פינוקים קטנים ומצעים וזה יתחיל להיות בסדר. נסכם את הסאגה המביכה בין שניהם במשפט של מאור: "בהבנה שלי אני לא אמור לארח אותה". וואלה, צודק - אישה שפגשת לפני כמה ימים עוזבת הכל ובאה לגור איתך ולתת לקשר הזה צ'אנס. מה ציפית? שתבוא עם משלוחים של רמי לוי ושק שינה? היא לא יוצאת לטיול בצופים!

12. לפני שתענו לי "אבל גם היא עוקצת אותו עם הכפרה", אז עוד שיעור קל באינטליגנציה רגשית - מור מובכת בטירוף, היא לא מקבלת ממנו חצי מחמאה או חיזור. היא צריכה שהוא יעזור לה לרדת מהעץ כי היא לא מסוגלת לבד - ובמקום לעשות זאת הוא פותח לה דלת של ארון מטבח בראש. מאור לא רואה אותה כי הנוכחות המרשימה שלה מאיימת עליו. הוא מרגיש שהיא גדולה עליו וכתוצאה - נכנס בה סתם. 

13. אני מתחילה לחבב את הדר וכולנו יכולות ללמוד ממנה. הדר נתנה לדניס ברקס, אח"כ אור ירוק ועכשיו היא עסוקה בעבודות בכביש. מה שאנחנו מספיקות ב-3 שנים - היא מספיקה בשבוע, ללא ספק ביצועיסטית. הדר לא מפחדת לשנות את דניס במקומות שמעיקים לה אך היא עושה זאת בחכמה ובשיטת נשיקה סטירה.

14. מהטיפול הזוגי עולה כי דניס היה עולה חדש דחוי וככזה הוא פיתח מגננות ואובר אקטינג. עוד פרט *שלא* רציתי לדעת על דניס - זה שהוא עבר ברית מילה בגיל 7. כשהוא סיפר ששאל את אמא שלו "למה עשית לי את זה?" ממש התפרקתי. אין צדק בחיים, אמיר עובר ברית מילה בגיל שבוע ודניס בגיל 7. דניס הוא ההוכחה שגם עם ילדות קשה ומשקעי עבר אפשר להיות הבן אדם הכי מהמם שיש.

15. ראיתם כמה הדר עבדה במטבח? הייתי בטוחה שהיא מכינה רביולי ערמונים ופטריות ממולאות בגבינות. בסוף זה היה עוד סלט. או שאני לא מבינה בסלטים או שההפקה פספסה משהו. מי מלכלך כל כך הרבה סירים בשביל סלט?

16. דניס סיפר להדר שהיה מרושש בילדות ושהילדים כינו אותו "אין תקציב", לצד הרגישות הדר עשתה מהמשפט הזה מטעמים (אך לא ברשעות) וטענה שעכשיו חלה עליו חובת ההוכחה להוכיח לה שיש לו תקציב - האישה מקצוענית. בנות, להביא פנקס ולרשום. 

17. חשבתי שאין אנשים יותר משועממים מהילדים שלי בימים אלה, אז חשבתי. מסתבר שרוני ונועם אפילו יותר משועממים מהם. מרוב שעמום הם פתחו מכון לקוסמטיקה טבעית. רואים שהסדרה צולמה בשנת 2019, בשנת 2020 אנשים כבר לא משחקים באוכל וגם לא נכנסים להסגר מרצון.

18. זאת רק אני או שרוני אומרת "אבוקדו" ממש מוזר? אבו קאאאאאא דו. כמו אבוקדו, נראה שמשהו מתחיל להבשיל שם, לדעתי בסוף זה יהיה רקוב אבל ימים יגידו.

19. איזה קטע עמוק ראינו על הגר וניר, הא? שניהם אוכלים בורקס! תמיד ידעתי שפחמימות מרככות אותנו. לא יודעת מי ערך את התוכנית - אך עריכה גרועה. עזבנו אותם בהתמוטטות עצבים וקיבלנו אותם עם בורקס.  הלוואי ואת החיים היה אפשר לערוך בצורה הזאת.