עם פרוץ מגיפת הקורונה בישראל והנחיות משרד הבריאות על איסור התקהלות, תעשיית המוזיקה והתרבות ספגה מכה קשה, אמנים רבים נאלצו להעביר את הופעותיהם אל מרפסות הביתם ולשידורים אינטרנטיים וזכיינית הטלוויזיה "קשת 12" פתחה במיזם מוזיקלי משותף עם "זאפה" היא משדרת מדי לילה, בשעות המאוחרות, הופעה של אמן אחר.

אמש שודרה בערוץ "קשת 12", ובעמודי הסושיאל של זאפה הופעה מיוחדת של עומר אדם, ובגלל שמדובר בהופעה של אחד המוזיקאים המצליחים בישראל בימי אלו, שעת השידור הוקדמה מחצות ל-22:20. ההופעה שהועברה בשידור חי בכל העולם וזמינה לכל הגולשים והצופים ברחבי הגלובוס, שברה את שיא הרייטינג של המיזם. מופע הלייב של עומר אדם השיג נתון מרשים לשעת השידור המאוחרת שלו וקיבל 16.8 אחוזי רייטינג.

במקביל, ברצועת הפריים-טיים, הובילה אמש התוכנית "אחד למיליון" עם נסלי ברדה, שעסקה בסיפורם של אורן ושי שנקלעו לתאונה מחרידה באמצע הטיול הגדול שלהם, בזכיינית "קשת 12" עם 23.6 אחוזי רייטינג. מולה "לעוף על המיליון" של "רשת 13" גרפה 10.5 אחוזים. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "המרדף" שקיבלה 3.4 אחוזים.

ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 24.7 אחוזים ב"קשת 12" ו-12.1 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4 אחוזים.

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם המהדורה המוקדמת של החדשות שגרפה 19.9 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את המהדורה המוקדמת שלה קיבלה 9.7 אחוזים.