אתם לא מבינים איזו הברקה הייתה לי אתמול, סימסתי לחברות בקדחתנות. אני חושבת שאריק ואמא של דניס יכולים להיות השאולי והאירנה הבאים, הם מאוד מתאימים. למרות ששאולי יותר רגיש מאריק, אני בהחלט רואה קווי דמיון! אריק לא מחפש מישהי שיוכל לדבר איתה, אריק מחפש אישה שתהיה צעירה, יפה, ושתוקה, ושבעיקר לא תתייחס אליו ברצינות ורק תהנה מהממון שלו. קבלו ביטול, אירנה בחיים לא תסכים לזה. יענו אחד ומתחילים:

1. אריק חגג יום הולדת עם כל החברה ממועדון ה"פלקה" וחוץ מויויאן האלגנטית לא מצאתי בהם שום נקודת אור. ריבונו של עולם, איך אנשים נותנים לחברים שלהם לתפוס עליהם בעלות ולנהל להם את החיים. במקום לשמוח בשמחתו של אריק - הם טינפו על דובי וניסו לשכנע אותו לרדת מהשידוך, מזל שדובי לא באה, היא הייתה מקבלת פלאשבקים מהחתונה (אלוהים יודע כמה דוחה הם התנהגו שם). מבינה אותם, הם חייבים מישהי שתהיה דומה להם בוויב של החפלות, ההחלקות בשיער, האירוחים והמותגים שרק בני 60 מתגאים בהם ודובי - ממש לא כזאת, חוץ מהקטע של ההחלקות.

2. אני יודעת שדובי היא לא כוס התה שלכם אבל הפעם אני לגמרי בעדה. השיחה שאריק ניהל איתה בעקבות ההברזה שלה מחגיגת יום ההולדת שלו הייתה מאד אלימה ואני במקומה הייתי דופקת לו את העציץ בראש. זה התחיל בנאום הפרימיטיבי הידוע: "את לא מכבדת אותי" והמשיך ב:"את לא מתחשבת, את לא יודעת להתחשב, את לא אישה מכבדת". מודה, היה לי קשה להכיל את זה, זה היה משפיל ונמוך ובחיים לא אתן לגבר לדבר אלי ככה. מה אנחנו בסוריה? יאללה אריק, תתקדם.

4. בנוסף לכל המילים הקשות, הוא טען שהוא לא מתחשבן ושאת הפנקס שלו הוא השאיר בקומה למעלה ולאחר מכן הוא אשכה איים עליה כשאמר: "את רוצה שאני אפתח את הפנקס?". שאולי נשמה, אם ככה נראה הפנקס שלך כשהוא סגור - אתה בצרות צרורות! שלא נתחיל עם פנקסים… דובי ישנה במיטת מעבר כבר כמה שבועות, על מה אתה מדבר? חוצמזה שהפנקס כרגע נמצא אצל מאור - אז תנוח.

5. את כל השיחה המלבבת הזאת אריק סיים כשאמר שהוא לא נמשך אליה, אשכרה עשה וידוא הריגה. אני יודעת שגברים בגילו לא שומעים כל כך טוב - אבל במקרה של אריק הוא לא מקשיב לעצמו! דובי נעלבה ובצדק קמה והלכה, ומה הייתה תגובתו: "חבל, את מפספסת ארוחה טובה". לא, אין לתאר. רמת רגישות: מירי רגב בטקס יום השואה. שאולי, לא פלא שעל עוגת יום ההולדת שלך היה נר אחד, ככה לא מתנהג גבר בן 60, ככה מתנהג ילד בן שנה. באמת חשבת שהיא תישאר לאכול איתך? מה היא פיליפינית שצריכה לסעוד אותך?

6. אמיר מתחבר לצד היהודי שלו ושומר נידה מפני דנית. נראה לי שהשכירות שלו בדירה נגמרה ושהוא גר איתה בעקבות מצוקת הדיור בתל אביב. בסגפנות אמיתית הוא אשכרה ישן על הספה, לא החליף בגדים והלך עם הפיג'מה לעבודה. אם יש משהו יותר מדכא מהקורונה - זה המגורים שלהם יחדיו. לאחר שיחה עם חברה, דנית לבשה את שמיכת האומץ שלה ופתחה בשיחה עם אמיר. תודה לאל, היא סוף סוף החליפה את הלק ג'ל האדום בלק ג'ל ורוד בייבי.

7. אמיר הוא מאסטר בערבובים ודנית אוהבת כשמערבבים אותה. במובן הזה הם מתאימים. אני לא מצליחה להבין איך שיחה שהתחילה ב:"אני לא מרגישה בת הזוג שלך… אני מרגישה תקיעות" נגמה בהבטחה שלו שהוא יחזיק אותם ושהם יהנו מהתהליך (מילה מכובסת ל:"אנחנו לא נתאהב אף פעם"). בפעם המיליון ואחת דנית שוב הודתה לו על השיחה (את עובדת בטלמרקטינג? למה את מודה בכל שיחה) והציעה שהם יעשו משהו כיפי יחדיו. ציפיתי לסקס בינוני מינוס או איזה משחק באולינג נחמד - בסוף הם אכלו סלט מהמקרר ביחד. בחיי, אני לא מבינה את הצעירים של היום. הסדרה סברי מרנן נראית כמו סרט כחול לידם.

8. ודנית, עם כל ההאהבה שיש לי אליך, תתאפסי על החיים שלך. תקבעי עם חברות, תתגנדרי, תשקיעי בעצמך ותתני לו להירקב בבית. איך הסבתא הרוסיה של בעלי תמיד אומרת במבטא כבד: "תראייייייייייייייייייי, אף אחד לא אוהב אישה יכנע".

חתונה ממבט ראשון, אמיר ודנית (צילום: צילום מסך קשת)
חתונה ממבט ראשון, אמיר ודנית (צילום: צילום מסך קשת)

9. אקדח שמופיע במערכה הראשונה - יירה במערכה השלישית. כולנו צפינו שזה הולך להגיע: הקרב על דניס - האמא מול הכלה. הדר סיפרה למצלמה שאמא של דניס מהממת וזה היה אמין כמו שווארמה טבעונית, איזה מהממת… הדר אוהבת אותה כמו שהיא אוהבת את מיצי. האמת, לא הבנתי את הקטע - מצד אחד דניס מצייר את אמא שלו כאשת העולם הגדול שחיה בחול ברמת חיים מאד גבוהה, ומצד שני - היא חזק בהתכלבות כשהיא באה לארץ. ממש גולשת ספות.

10. הדר והאמא דומות. שתיהן מחביאות לו חפצים (הדר טבעות והאמא מברשות), שתיהן סובייטיות, שתיהן מאד דומיננטיות ושתיהן רוצות שדניס יהיה מרוכז רק בהן. מזלה של הדר שהאמא גרה בחו"ל - אחרת זה לא היה מחזיק בחיים. הדר אישה מאד אינטליגנטית ובערמומיות מלטפת היא גורמת לו להבין שמשהו בקשר אם ובן שלהם קצת חולני, ושיש שפע של דירות AIRBNB. את כל העבודה הקשה היא עושה מאחורי הקלעים… כאשר מול האמא - היא נחמדה ומפרגנת. אמא של דניס רחוקה מלהיות פראיירית ובכל הזדמנות מציינת שהיא אמא מגניבה וחמודה ושעם כל הכבוד, דניס הוא קודם כל הבן שלה. ממש הכלה מאיסטנבול. אני חוששת שמישהי שם תמות בסוף.

11. אם בימים הקרובים יהיה מחסור גם בחסה - תדעו שזה קרה בגלל הדר ודניס. הם אוכלים סלט בכמויות היסטריות. סלט עם חביתה, סלט עם בשר טחון, סלט עם סלט וסלט עם חלאס תאכלו איזו פחמימה ריקה. לא פלא שהדר כל כך רזה, אם הייתי אוכלת חסות בכמויות שלה - הייתי רזה כמו הולוגרמה.

12. ניר ודניס מתחרים על התואר "הנסיך של העונה", אתמול כשדניס החזיק את האחיינית שלו - עשרות אלפי נשים בייצו ספונטנית ולא בכדי. דניס ניחן גם בכל התכונות שאישה רוצה וגם בכל התכונות שאמא רוצה. אין מה לעשות, זה מתנגש. ראיתם אותו מחליף חיתול לתינוקת? אם זה לא יסתדר עם הדר (למרות שכן) הוא יוכל להשיג כל אישה שהוא ירצה אחרי התוכנית הזאת. האיש פנומנל.

13. אחרי שהגר גילתה שניר לא שרוט ואחרי שהמשפחה שלה אישרה לה את הקשר, משהו נפתח בה והיא אפילו קנתה לו בארוניז. ניר מאוהב בה קשות כך שגם אם היא הייתה מביאה לו עוגת הבית הוא היה עף בשמיים. ניר סיפר ליעל שהוא כולו מאוהב מכף רגל ועד ראש וליעל היה פרצוף של: "דיי באמת? מאוהב בגר? אני לא מבינה למה...".

14. ניר והגר נפגשו אצל יעל כאשר ניר סיפר שהכל מושלם ביניהם. יעל טענה ששפת הגוף שלהם מספרת אחרת והגר העידה על עצמה שברגיל שלה היא אישה מאוד חמה. מה אומר לכם, היא חמה כמו שאריק אוהב לנהל שיחות נפש, היא חמה כמו שאמיר נותן לקשר הזה צ'אנס, היא חמה כמו שהדר אוהבת את מיצי, החתולה של דניס - בקיצור, אם ככה נראה חום אז שתשרף האהבה.

15. הגר הודתה שהיא נמשכת לניר בעוד שניר, במקום להעיף את יעל מהחדר ולהתנפל על הגר, סיפר שיש לו את כל הזמן שבעולם ושהוא יחכה כמה שצריך. יעל שלחה אותם לשחק "הפרה עיוורת" ומהצד זה נראה כמו "הפרה מחורמנת". במיוחד כשהגר נשכבה על המיטה.. ציפיתי שניר יעשה מהלך, הוא העדיף לתת לה את הספייס שלה. מרוב ספייס, היא נשארה מיובשת והוא חש כאב בייצים עז. שתשרף האהבה.