המלחמה בנגיף הקורונה נכנסה אמש לשלב חדש, המסמן אופטימיות עבור רבים בעקבות ההקלות בהנחיות משרד הבריאות. יחד עם זאת, על פי הנתונים, מספר המתים עלה הבוקר (ראשון) ל-171, מספר הנדבקים עומד על 13,362 בני אדם, ו-3,564 בני אדם החלימו מהמחלה. נאום ראש הממשלה בשעות הערב אחת לכמה ימים בו הוא מגביר הנחיות להתמודדות עם הנגיף ומודיע על צעדים חדשים למלחמה בו, הפך כבר לסוג של שגרה עצובה עבור הצופים, שנדבקים אל מסכי הטלוויזיה - ואילו אמש, לראשונה הנאום בישר טובות.

בנימין נתניהו הכריז על התו הסגול, במסגרתו יוענקו הקלות לבתי עסק, התרת תפילה של עד עשרה אנשים על מנת להשלים מניין, והקלה ביציאה לפעולות ספורטיבית בחוץ, שתותר עם בן זוג קבוע. אם בתחילת המשבר נאומיו של רה"מ שברו שיאי רייטינג כשההמהדורה המרכזית של "קשת 12", מגיעה ל-31.6 אחוזי רייטינג, נראה כי הפעם, הציבור שהתרגל לשידור הקבוע ממשרד ראש הממשלה - לא קבע שיא מיוחד, והגיע ל-27.7 אחוזי רייטינג.

מולה, מהדורת החדשות של "רשת 13" קיבלה 11.6 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 6.1 אחוזים.

דנה ויס, חדשות 12 (צילום: צילום מסך)
דנה ויס, חדשות 12 (צילום: צילום מסך)

ברצועת הפריים-טיים, הובילה אמש התוכנית "חתונה ממבט ראשון" של הזכיינית "קשת 12" עם 28.2 אחוזי רייטינג. מולה, השקת "צחוק מהמצב" של "רשת 13", במהלכה שלום אסייג מגייס את קובי מימון, ארז שלם, הדר לוי וחן מזרחי לסדרת ספיישלים קומיים להרמת המורל, עשתה נתון לא מרשים במיוחד של 13.4 אחוזים. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "למלא את החלל" שקיבלה 2.7 אחוזים.

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם המהדורה המוקדמת של החדשות שגרפה 12.9 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את המהדורה המוקדמת שלה קיבלה 7.1 אחוזים. 

--