הזכיינית "קשת 12" הכריזה היום (ראשון) על פריקט מיוחד של טייקאופים לסדרות הדרמה שלה, לימי הקורונה. בימים אלו מצטלמות מספר סצנות חדשות בנות מספר דקות כל אחת, עם תסריטים ייעודיים למשבר הקורונה, שמבוססים על דמויות וקווי עלילה ממבחר מהסדרות המצליחות של קשת בשנים האחרונות: "בשבילה גיבורים עפים", "פלפלים צהובים", "כפולים", "כיפת ברזל" ו"יש לה את זה".

עמרי גבעון, יוצר "בשבילה גיבורים עפים" יעשה קאמבק לתומר קאפון, נדב נייטס ומשה אשכנזי, שיחזרו לגלם את החברים מסיירת מגולני; אביב, דובי ובנדה יעלו בשיחת זום על הקורונה מקצוות שונים בעולם.

קשת משיבה את "בשבילה גיבורים עפים", "כפולים" ו"כיפת ברזל" לקאמבק

קרן מרגלית, יוצרת "פלפלים צהובים", יצרה תסריט בהשתתפות עלמה זק ויוסי מרשק בדמויותיהם של איילת ויניב אוחיון, הוריו של הילד עומרי המאובחן עם אוטיזם.

ליאורה קמינצקי, יוצרת עונות 2-3 של "כפולים", תחזיר את דמות סוכן המוסד של מיקי לאון ב"כפולים", שיסביר במונולוג למצלמה איך אזרחים ישראלים תמימים (ואולי לא?) קשורים למה שקרה בסין ולהתפשטות המגיפה בעולם.

השחקן דולב מסיקה ייכנס שוב בנעליו של החייל החרדי ינקלה שחוזר לבני ברק בסצנה ייעודית על הקורונה ב"כיפת ברזל" שכתבה איילת שוטן גושן.

אקי אבני, וניב סולטן ומאור שוויצר שהכירו בצילומי "יש לה את זה" והפכו לזוג בחיים האמיתיים, הצטלמו לסצנה המבוססת על דמויותיהם בסדרה מאת דנה עדן, מיכל מונצ'ז ואבנר ברנהיימר, בה רפאל המעצב מפריע ברגע רומנטי לנטלי הסטייליסטית ושחר.