אמש שודר ב"קשת 12" פרק נוסף בתוכנית של העיתונאי חיים אתגר, שעסק בכדורגלן העבר, וכוכב הריאליטי "הבוזגלוס" - יעקב בוזגלו, שלטענת התוכנית ביקש להכריז על פשיטת רגל בגלל חובות של מיליונים למרות סכומי העתק שהרוויח בעבר. עוד לפני שידורו, עורר הפרק סערה, כשבוזגלו עצמו יצא נגד אתגר והתוכנית בפוסט זועם שפרסם ברשת הפייסבוק. "ברור לי שיעקב בוזגלו זה רייטינג קל ולמה לוותר על רייטינג כשאפשר למלא אותו בשקרים ובתוכן רדוד?", כתב בוזגלו. "זה מה שתראו מחר בערוץ 12 בתכנית 'חשיפה'. אתגר ממציא פרטים לא נכונים ושקריים לכאורה על חובות, הסדרים ופרטים הזויים כמו העובדה שאני גרוש".

נראה כי הפרסום ברשת החברתית, שגרר אחריו תגובות רבות, רק תרם לעניין ב"חשיפה", ובקרב אל הרייטינג אמש, אתגר הביא ניצחון גדול ל"קשת 12" עם 19 אחוזי רייטינג.

מולו, "החיים עצמם" עם קובי מיימון וליטל שוורץ של "רשת 13" גרפה 11.4 אחוזים. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "הייתם צריכים להיות שם" שקיבלה 2.9 אחוזים.

ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 21.1 אחוזים ב"קשת 12" ו-10.8 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.2 אחוזים.

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם המהדורה המוקדמת של החדשות שגרפה 14.7 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את המהדורה המוקדמת שלה קיבלה 8.7 אחוזים.