יעקב בוזגלו נגד חיים אתגר: כדורגלן העביר ביקורת על התוכנית "חשיפה" ששודרה אמש ב"קשת 12" ועסקה בחובות שלו, וטען כי שמו הוכפש במטרה לקבל רייטינג. בוזגלו פרסם הבוקר (רביעי) פוסט זועם נוסף, אחר שפרסם אחר לפני שידור התוכנית, וטען כי "זו היתה כתבה שנועדה להכפיש את שמי".

 "אני בן אדם חזק, שורד את הכל ולא מתחרט על כלום", כתב בוזגלו. "בכל זאת, אני רוצה להתייחס לכתבה המגמתית של חיים אתגר עלי בתכנית חשיפה ששודרה אמש בערוץ 12, כי חשוב שהאמת תשמע. תמיד! כל החיים שלי אני אדם שעוסק בספורט, ולמה אני אוהב את זה כל כך? כי משחקים בצורה הוגנת ולפי החוקים. אתה יכול לנצח, להפסיד, העיקר שיהיה הוגן. במקרה הזה אני מרגיש ויודע שזה לא הוגן, לא ספורטיבי".

"נתחיל מהסוף. מהי הסיבה שסירבתי ללכת לפוליגרף לאחר הריאיון?", הוסיף בוזגלו. "כי ברגע שהבנתי שהכתבה מגמתית ומכוונת להכפיש את שמי, סירבתי לשתף פעולה. חוץ מזה להבנתי היו צריכים להביא את שני הצדדים לפוליגרף וזה לא הלך לקרות אז למה רק אותי? זו היתה אמורה להיות כתבת שעוסקת בכדורגל ובעיניינים מקצועיים, כך הציגו אותה כשיצרו עימי קשר אבל בסופו של דבר, זו היתה כתבה שנועדה להכפיש את שמי ולכאורה היתה מתואמת היטב מול הגורם המרכזי בכתבה שהוא לא אני. יעיד על כך צילום המסך של 'פשכה' שעשה פרומו לכתבה בטירוף כבר ימים לפני השידור".

"הייתכן וידעת את תוכן הכתבה עוד לפני שהיא שודרה?", עוד כתב כדורגלן העבור. "האם אתה חלק מצוות התוכנית? אם כן, מדוע מר אתגר לא הציג את עצמו כדובר או שליח שלך מלכתחילה? בנוסף, ההתייחסות של אתגר רק לחוב שלי כלפי פשכה מעידה שיש פה משהו לא הוגן בבסיס, הרי עלתה טענה שיש עוד חובות ובמספרים גדולים, אז מדוע לא התייחסת אליהם גם? האם מעניינת אותך רק זווית אחת של הסיפור? זוהי המגמתיות שאני מתכוון אליה, המטרה היתה להוציא אותי מהכלים, אני מודה שאולי קצת הצליח לו. מסתבר שאני רק בן אדם".

 

"אגב, הכתבה צולמה לפני חודשים רבים, מאז לא שידרו אותה אולי מחשש, לא יודע אבל אני יודע דבר אחד, כשבן אדם ישר והגון מתעורר בבוקר ומגלה שהוא חייב הון לרשויות המס, כל עולמו מתהפך עליו והוא אינו כאדם רגיל יותר. הבוקר חשבתי לעצמי איך ייתכן שערוץ 12 נותן יד לכתבה כל כך ערוכה ומגמתית, אבל אז נזכרתי במושגים כמו פייק ניוז ועיתונות צהובה, אלו הדברים שכנראה מגדילים את הרייטינג. שיבושם לכם. לא מתנצל, אין לי על מה, יודע שאני דובר אמת, תמיד זה היה כך ותמיד יהיה. אוהב את כולכם, בוזי".

מהפקת התכנית נמסר בתגובה לפני השידור: "אנו עומדים מאחורי הפרטים החדשים שיובאו בפרק ב״חשיפה״ על יעקב בוזגלו״