במסגרת גל הקאמקים של סדרות עבר, ביניהן "בוורלי הילס" שחזרה למסך בשנה שעברה, ההודעה על איחוד "חברים" (שנדחה בשל הקורונה), והאיחוד של ה"קומדי סטור" ו"זהו זה!", "הפיג'מות" ו"השיר שלנו", עוד להיט עבר אהוב חזר אמש למסך - "לא נפסיק לשיר".

התכנית הנוסטלגית שהייתה הבסיס ל"כוכב נולד" שבהמשך הפכה ל"הכוכב הבא לאירוויזיון", שבה למסך במהדורת קורונה מיוחדת. בכל תכנית יתחרו שישה זמרים אשר ינסו לזהות את השירים הישראלים, כאשר בפרק הראשון השתתפו שירי מימון, מירי מסיקה ומרגי נגד נטע ברזילי, משה פרץ וקרן פלס.

נראה שכמו במקרים האחרים, בעיתות משבר הנוסטלגיה לימים בטוחים יותר עושה את שלה, ותוכנית המוזיקה שחזרה לחיים אחרי 18 שנה, הצליחה להשיג נתון רייטינג מרשים של 23.9 אחוזי רייטינג.

מולה תוכניתם של של אורלי וגיא ב"רשת 13", שהציגה ריאיון ראשון עם הצעירה הבריטית מפרשת איה נאפה מהקיץ האחרון גרפה 8.4 אחוזים. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "עד כאן" שקיבלה 2.9 אחוזים.

ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 21.4 אחוזים ב"קשת 12" ו-9.2 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.6 אחוזים.

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם המהדורה המוקדמת של החדשות שגרפה 15.5 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את המהדורה המוקדמת שלה קיבלה 6.6 אחוזים.