אחרי שכל הסדרות בעולם ביצעו איחוד כזה או אחר הודות לגברת קורונה, הוחלט על פורמט מחודש להפקה המקורית של "לא נפסיק לשיר" שהפכה בהמשך ללהיט נעוריי -"כוכב נולד". ניכר כי מפיקי התוכנית הצליחו להביא את מיטב הזמרים של זמננו מכל הסגנונות והז'אנרים, כמו כן כחובב נוסטלגיה שמחתי שנבחרו להתנגן מיטב הקלאסיקות האהובות על כולנו, אך לצערם של השכנים שלי לא יכולתי שלא לנסות להצטרף לשירה.

לצערי, לא ראיתי את נינט בתוכנית - ייתכן ששכחה להגיע או כפי שעולה מהתוכנית שירי אמרה לה שהצילומים יהיו מחר או בוטלו, ולמרות ששירי "לא משמתמשת יותר מדי באינסגרם" דאגה לציין בכעס כי נינט לא עוקבת אחריה ובכך פתחה את סערת 2.0 UNFOLLOW של השנה, וכפתיח לסערה קיבלה הקדשה את "ים של דמעות" ממרגי.

אפרופו מרגי, שהייתי מציע לו ולרותם לשחק בהבימה או לבדוק תפקיד ב"פרץ של אהבה", על הנחמדות זה עם זו וזאת למרות סכסוך לא קטן (תביעה של כמליון ש"ח) הקיים מאחורי הקלעים עם חברת קסטרו שבבעלות משפחתו של בן זוגה של רותם.

קיום התוכנית מעניק תמיכה נאותה לאומנים וזאת במיוחד בזמנים אלו, ולנו קבבוני הקורונה שיושבים בבית ולמפעמים מטיילים למקרר או למרפסת מספק הופעת "טרום יום העצמאות" קלילה ונעימה בלי לעמוד בתור. מי שכן צריך לעמוד בתור הוא אסי שבא עם הפיג'מה שלי (וכנראה יתרץ זאת בחנויות הביגוד סגורות), והאמת כבר קצת נמאס לי לראות אותו ואותה עם "החינניות" הממוחזרת והבדיחות שאחיין שלי מספר לחברו בגן.

נ.ב – מרגי, ד"ש לנועה אהובתי ובאמת שאפו על הגבות המעוצבות, רק בבקשה פונה לעזרתך - איפה מצאת קוסמטיקאית בימים אלו?!

''לא נפסיק לשיר'' 2020 (צילום: צילום מסך קשת)
''לא נפסיק לשיר'' 2020 (צילום: צילום מסך קשת)