אני רוצה להבין, חוץ מהדר ודניס אף זוג ב"חתונה ממבט ראשון" לא עושה סקס? לא פלא שכולם שם חמוצים. לפחות במקרה של דובי אנחנו מבינים מדוע מדי פעם יש לה פרצוף תשעה באב (בגלל הצום), ביתר המקרים המשתתפים נראים סתם כמו קורבנות של ההפקה. בעצם קבלו ביטול - המרוויח הגדול של חוסר הסקס הוא בהחלט אמיר ורואים זאת לפי החיוך שעל פניו. האיש יכול להסתפק במגע כלבים בלבד. 

1. מור ומאור נפגשו עם אבא של מור באזור תעשייה כלשהו ומשם המשיכו לטיול ג'יפים, שרק מלהסתכל עליו ועל הקפיצות שלו נהייתה לי בחילה. לא רוצה לערב את הרווחה, אבל אחד האחים מאחורה נראה סובל מאוד ואני מבינה אותו. לאבא של מור יש את הגרוב ואת הכריזמה וקשה להתחרות בזה. בזמן שהאבא הוא one man show, מאור הוא אחד שיושב ביציע.. וצופה.. וצופה.. וצופה… 

מישהו מוכן להסביר לי מדוע הם שתו תה בכוס של אספרסו? זה משהו של טיול שטח? 

2. אחרי הטיול המעייף במיוחד, השניים הגיעו לצד של מאור, כלומר למנזר השתקנים. מור, לבושה בשמלת שבועות, הגיעה על תקן צוות הווי ובידור וסיפרה בריש גלי על כל הצרות שלהם ("עשינו ריסטרט מספר 3"). הגיסה חשה את עצמה רפי רשף ופתחה בשאלון על מאור, במטרה להבין אם השתיקה זה עניין גנטי, מבט קל על האמא שרק שתקה ומבינים שכל עניין השתיקה - מאוד גנטי.

3. מור אוהבת לשבת על הרצפה כמו שאני אוהבת לשבת לבעלי על הראש כשאני רוצה שהוא ירד עם הילדים למטה. האישה לא מאמינה בכיסאות ובלשמור לעצמה סודות ואכן, בפתיחות די מוזרה היא מספרת הכל לאמא של מאור ולגיסות. ראיתם איך האמא ארזה למור אוכל בקופסאות ומור הגיבה: "זהו כפרה". מור, חיים, לא קוראים כפרה למי שיותר מבוגרת ממך… קל וחומר לחמותך. סבבה כפרה? 

4. מאור סיפר לאחיו שהוא מתוסכל אחושילינג מהשינה בסלון ומהימים שנגמרים בטריקת דלת ונעילה. זה באמת קורע לראות את מור נועלת את הדלת בחדר שלה, אני מתה עליה. אחוזת אימה שהוא לא יקפוץ עליה בלילה. מינימום היא גרה עם המפלצת מלוך נס בסלון. במקרה שלהם, אני מאמינה שימצאו חיסון לקורונה לפני שהדלת תפתח. 

חתונה ממבט ראשון, מאור, מור (צילום: צילום מסך)
חתונה ממבט ראשון, מאור, מור (צילום: צילום מסך)

5. דובי ואריק הובהלו לפגישת חירום עם יעל ודני. אריק טען שלא הייתה כימיה מלכתחילה והחל להוציא את התותחים הכבדים אבל אז - תפנית בעלילה! דובי מציינת שהיא נמשכת לאריק אך הוא לא מתחכך איתה בכתף (אמאל'ה, לא ידעתי שזה סימן למיניות - אני כל היום מתחככת עם זרים בכתף. שלא יעצרו אותי). וואלה, מסתבר שגברים עם חיבה למותגים ולפנקסים עושים לה את זה. דובי אוהבת שמדברים אליה בגסויות? 

6. אריק הודה שדיבר בלהט הדברים (בפעם המיליון) ומבחינתו מוכן לתת לזה צ'אנס. אריק, התחלת משהו - תסיים אותו עד הסוף. איזה צ'אנס? סגרו את הבאסטה ושחררו אותנו, אין שום התאמה ביניכם מלבד העובדה ששניכם גרושים. 

7. אריק אמר שהוא בעניין של "כן" ונתן לדובי לחזור אליו אחרי צום תשעה באב. כאילו מה כבר יקרה בצום - דובי תחשוב על מה שעשתה ותרצה לשכב איתו כאות פיוס? רק לא הבנתי למה דובי נמצאת אצל יעל ודני במקום לאכול ארוחה מפסקת.

8. דנית ואמיר ממשיכים להתנהל כמו שותפים לדירה, מה שהופך את אמיר למאושר באדם למרות שהצהיר שהוא "נלחם על הקשר הזה". אמיר לא צריך סקס בחיים שלו, תנו לו שקשוקה וכלבה - והוא מסודר. השיא היה כשאמר לדנית: "רציתי לראות סרט עם ג'ינג'ר אבל היא הייתה איתך והדלת הייתה סגורה". באמת לא בסדר שדנית מפריעה לזוגיות של אמיר וג'ינג'ר! במקום להזמין את האישה - הוא רצה להזמין את הכלבה. לא ראיתי כזה דבר. 

9. מסכנה ג'ינג'ר. אמיר התעסק איתה על הבוקר מבלי לצחצח שיניים, הוריד איתה את הזבל מבלי לקשור טוב את השקית ובאופן כללי הפך אותה לכלבת הנחייה שלו. טיפ לדנית: תפסיקי להודות לו על כל דבר ולשאול לשלומו ותתחילי להיות יותר כלבה.

10. המתח המיני בין ניר להגר יכול למלא את קיסריה. אם שוברים על ניר ביצה - היא הופכת לחביתה מרוב שהוא חם. לעומתו הגר עדיין בקוטב הצפוני ולא משנה כמה החברים שלה התחננו אליה שתשבור איזה קרח. אגב, גם הם דיברו פתוח מדי על הקשר שלהם מול החברים. מוזר. גם אתם שמתם לב שהיא הציגה אותו כאילו הוא איזה כלב?

11. הגר עושה לניר הפתעה ומזמינה להם מסאז' וספא (בפועל, בדוק שההפקה מימנה), ניר מתחיל להסתלבט על הייבוש המיני ומבין שהמגע הכי חם שיקבל בזמן הקרוב - יהיה של המסאז'יסטית...

12. על ספת הפסיכולוג, בפני יעל, ניר מספר על אהבתו להגר וכך מצליח להביך אותה בפעם המיליון. החיזור הגורלי שלו מתחיל להיות קריפי ואני במקום הגר הייתי שותה לידו רק מבקבוקים סגורים. יעל לא מבינה איך הזוג שמשפריץ נוזלים על הספה שלה לא ישן באותו החדר, הגר עונה שהיא לא אוהבת דרמות וזה נשמע מגוחך. אחותי, את אוהבת דרמות כמו שיפה בן דויד אוהבת את החופש הגדול - פשוט תודי בזה.

13. יעל מציעה שיחיו כמו מלך ומלכה - כלומר כל אחד בחדר שלו, מה שגורם לי לשאול את שאלת השאלות - אז איך באים נסיכים לעולם? 

14. נראה לי שעדיף שהדר תחזור לאכול סלטים כי כנראה שגבינות ופחמימות לא עושות לה טוב. חבל, התחלתי לחבב אותה עד הגבינות. הדר חושבת שדניס ילד (מה שנכון חלקית) ובאופן שיטתי מנסה להעביר מסר דרך מניפולציה. זה התחיל ב"אני מתה על אמא שלך אבל נורא מוזר שהיא לא ישנה בדירת AIRb&b" במקום לספר לו שהקשר עם אמא לא הכי תקין, והמשיך במניפולציה של הפרק לאחר שדניס סיפר לה שהוא מתחנן לטוס ליפן בתום ה-42 יום.

15. בואו, כל אישה בתחילת קשר חוששת שבן זוגה יחגוג עם איזו תיירת בחו"ל. הדר רואה בדמיונות שלה את דניס וחבריו זורמים עם אסיתיות לוהטות (אלה שמדגמנות מדבקות לציצים בעליאקספרס). במקום להציף את החשש הזה ולקבל תשובות, היא שוב עושה מניפולציה. בהתחלה רמזה: "תחשוב איזה באסה לעבור לבית ריק", אח"כ ציינה: "אני לא מסנדלת אנשים אבל...", משם המשיכה ל"תטוס, אבל לא אבטיח לך שום דבר…" וגם "אני לא רוצה להיות לבד בחגים". בסוף נתנה את הגונג עם: "אני מפחדת ש*אני* אברח ולא אהיה שם". רמת אמינות: אמיר נלחם למען הקשר עם דנית. בחייאת רבאק, הדר תחכה לדניס כמו גדולה. לא רק שהיא תחכה, היא גם תזכיר לו 82 פעמים ביום שהיא מחכה לו. עם אחיזה של אמסטף - דניס לא ישתחרר כל כך מהר.

16. עכשיו בואו, שקוף שדניס קבע לטוס ליפן בזמן שאמא שלו תגור אצלו עם אחותו ועם התינוקת. לא נולדנו אתמול. האיש אשכרה סיבלט את הדירה לאמא בזמן שהוא בחו"ל. אם הייתי הדר, מהחלק הזה הייתי נעלבת. גירוש יהודי ספרד היה סימפתי יותר. אמא של דניס נחתה בארץ - השתחוו לה בני תמותה!

17. דניס לא נשאר חייב והפעם התעצבן ממש ועמד על העקרונות שלו, לפחות עד שנכנסו למעלית. מה הבעיה של הגברים? כשהם מריחים סקס הם שוכחים את כל העצבים שלהם. אין להם עקרונות. למרות העצבים של דניס, זה היה נראה כמו הכנה לסרט אירוטי ולא עיצומה של מריבה. ומה למדנו הפרק? הדר יכלה לחסוך לנו ים של כאבי ראש אם הייתה מנהלת את השיחה הזאת במיטה ולא במסעדת סושי. אין דבר יותר מתסכל ממריבה שמתחילה באמצע מנה וממלצר שמגיע כשבא לך להכניס לבן זוגך מזלג לתוך העין.

נ.ב מישהו יודע איפה הם אכלו? נראה טוב הסושי הממזר הזה....

מקדישה לדניס את השיר הבא:

Oh, when you're big in Japan, tonight
Big in Japan, be tight
Big in Japan, ooh the eastern sea's so blue
Big in Japan, alright
Pay, then I'll sleep by your side
Things are easy when you're big in Japan
Oh, when you're big in Japan