אני רוצה להודות לאריק שמספק לי אחלה חומרים לפתיחת הטור שלי, והפעם - ראיתם איך אריק, הקבלן המהולל שבנה אלפי בתים בישראל, הסתבך עם התלייה של מכתב ההתנצלות בשירותים? תלה או לא תלה? חששתי שישאירו אותנו עם המתח הזה לפרק הבא. אריק, מה שווה כל הניסיון חיים וההצלחה שלך בתחום הבנייה אם אתה לא יכול להדביק פתק פשוט? ועוד נעזרת בסרוויס שלם של סכו"ם! טוב שלא הזמנת מהנדס קונסטרוקטור לזירה. לא ביקרת בכותל אף פעם? ללמד אותך כיצד מכניסים פתק?  איף, בזמן הזה כבר עשיתי שעווה חמה בכל הגוף והעמדתי סיר של קובות. סולל בונה ומתחילים:

1. מכירים את החבר הזה בחבר'ה שמצליח להביא את בת הזוג הכי שווה וכל העיניים נשואות אליו? אז נועם הוא החבר הזה. זה שטייל בכל העולם והצליח להשיג תיירת מעלפת שמעריצה את האדמה שהוא דורך עליה. מסכן, מרוב העיניים שהגברים דפקו לו במפגש יש מצב היום הם כבר לא ביחד. נחייה ונראה - שום בצל. 

2. הזוגות התחילו לזרום לתוך קבלת הפנים, ניר שבר את הקרח עם מעט בדיחות ודניס שבר את השוק עם המחמאות שלו לרוני. באותה נשימה, אחרי שציין שהוא הלום קרב מירח הדבש - הוא ציין כמה יפה רוני. בשלב הזה כבר הייתי מורידה לדניס אשך אחד, אבל משום מה הדר שתקה. גם כשדניס קם למזוג לעצמו שתייה - בדיוק כשרוני קמה - הדר שתקה. השיא היה כשדניס התלהב שרוני יודעת לבשל והדר רק מכינה סלט, וגם פה - הדר שתקה. וועליה, הייתי עושה מהסצנה הזאת סלט מטבוחה. מבשלת את מיצי ומגישה אותה קר.

3. דובי ואריק נכנסו למפגש כמו הורים שמגיעים למסיבה של הילדים שלהם ולא מצליחים להשתלב. אריק בדק את כל הפרגיות הצעירות בעוד דובי ניסתה לתאר את הזוגות באמצעות חיות. דובי אמרה שהם סוסים אצילים ואריק טען שהוא בכלל אריה. מה קורה כשסוסה מזדווגת עם אריה? נכון, יוצא חמור!

4. דובי ומור מאד דומות אחת לשנייה - במראה המצודד והמודעות ליופי שלהן, בשמחה המאולצת, במוחצנות ובעקיצות. לכן, כשדובי שאלה את מור איך הם - מור ישר הפנתה את השאלה לדובי. דובי סיפרה שהכל מדהים ואריק "גיבה" אותה עם המילה "לא". מזכיר לי את הילדים המעצבנים האלה שמביכים את ההורים שלהם ליד הגננת. עוד הוסיף ואמר שהחוכמה היא לקחת את הכלים שקיבל ולהשתמש בהם בעתיד. במילים אחרות, אשתמש בכלים עם מישהי אחרת. 

5. מור סיפרה שמאור פרטנר מדהים ושכל אחד אחר היה זורק אותה אחרי שני ימים. לא אחרי יומיים חלילה - אחרי שני ימים!

חתונה ממבט ראשון, מאור, מור (צילום: צילום מסך)
חתונה ממבט ראשון, מאור, מור (צילום: צילום מסך)

6. מקבלת הפנים הזוגות הגיעו לארוחה מושחתת. ניר שוב פרח ודנית ואמיר היו בהלם מהסיטואציה הכוללת, ממש הרגישו כמו אשכנזים במימונה. דנית לחשה שקשה לה ואמיר הגיב: "ברוך הבא לעולם שלי". וזהו חברים, המסמר האחרון בארון הקבורה של הזוג - אמיר התחיל לדבר אליה כמו לגבר, למרות שהיא הייתה הכי אישה, סליחה - הכי  סבתא יכנע. אין מה לומר, נראה שמאוד כיף עם דנית ואמיר במסיבות. היא מאלה שמפצירות בבנות "אבל שתיתן יותר מדי" והוא זה שמבקש מהדי ג'יי להנמיך ואח"כ משנורר מעוד חבר סיגריה. 

7. כדי שההמשך יהיה פחות אלים, הגברים והנשים התפצלו. אריק, בפעם המיליון ואחת, קיטר על ערב החתונה שלו, כאשר דובי התעלמה ממנו כשכל החברים שלו היו שם. ממש כמו בספר "הרופא וגרושתו" של עגנון - דובי לא מסוגל להתנתק מהעבר הזה. המחשבה שהחברים שלו ראו אותה משפילה אותו, לא יוצאת לו מהראש. עכשיו בינינו, ראינו את החברים של אריק. אחרי שיצאו מהאולם הם כנראה שכחו מה הם ראו שם, ורק אריק לא שכח. נועם הלבבי שאל את אריק מה כן מצא חן בעיניו ואריק אשכרה לא הצליח להשיב על השאלה, וכל זה בזמן שדובי מספרת לבנות שאריק בן אדם מקסים.

כמו ילדים שמביכים את ההורים. אריק ודובי (צילום: קשת 12)
כמו ילדים שמביכים את ההורים. אריק ודובי (צילום: קשת 12)

8. לא ברור האם דנית ואמיר קיימו יחסי מין או שהיה שם מגע אדם. כשאמיר נשאל אם הייתה אינטימיות, הוא החל לגמגם כמו שאני מגמגמת אחרי שבעלי מוצא את החיוב אשראי שלי, ולא נידב מידע. מה אנחנו למדים? שיש מצב שהיה שם משהו, אך הוא לא היה מוצלח. כשהסקס טוב, לא רוצים אח"כ לישון בנפרד. איך ביאליק היה אומר על זה? "צנח לו זלזל".

9. עם כל אהבתי לדנית, היא אכזבת הפרק. במקום לדפוק הופעה סקסית בטירוף ולהוציא את השדיים למחול משוגע, היא המשיכה להתנהג כמו פולנייה שמספרת שהבן שלה הכי מוכשר ביקום - כאשר כולם יודעים שהוא כישלון חרוץ. הצורך שלה לשמור על הכבוד האבוד של אמיר, שעה שהוא סיפר לכל העולם שהוא לא נמשך אליה והרצון שלה להציג תמונה מושלמת הם הכי שנות ה-60. בניגוד אליה, הגר הודתה שהיא זקוקה למישהו עם יותר ביטחון ובתגובה דנית לא הפסיקה לשבח את ניר ואיחלה לעצמה גבר כמוהו. מי מייחלת לעצמה גבר שיתאהב בכלבה שלה? דנית, be careful what you wish for. 

10. אפילו כשמור שאלה את דנית איך זה מרגיש לה ולאמיר היא ענתה ש"סבבה". מה סבבה? אמיר שם בינך לבינו כרית כדי שבטעות לא תנשמי עליו בלילה. מה סבבה? הוא מאוהב בכלבה שלך! מה סבבה? האיש קנה לך שחמט, למען השם! מה סבבה? המתנה הבאה תהיה "סולמות ונחשים"! מה סבבה? הוא רוצה להיות איתך כמו שהמלכה אליזבת רצתה את מייגן. בגללך, המילה סבבה הרגע קפצה מהגג. 

11. מסכימה שהמשחק שדובי ניסה לשחק היה מביך במידה, אבל בואו, להתחתן עם איש שלא פגשתם לפני, מביך פי מיליון. נשבעת לכם שאם הייתי בתוך הסיטואציה - אחרי שהייתי צוחקת, הייתי זורמת עם דובי קצת. ראיתם איך דני ויעל היו אחוזי אימה מהמשחק? מישהו היה צריך להביא לעמדת ה"יצאת צדיק" שלהם פופקורן. דובי הציגה את עצמה באמצעות מופע מחול, ואריק, זה שטען שהיא השפילה אותו ברבים - השפיל אותה בפעם המיליון כשגיחך שהיא לא ככה בכלל. זה היה נורא ועצוב לי שאף אחד לא בדק מה שלומה. ציפיתי לקצת אינטליגנציה רגשית בחדר. מדהים לראות כמה שהזוגות מרוכזים בעצמם. 

12. כמחאה, דובי אמרה "נו מור מיטת יחיד" והלכה לישון על הספה. חבל. באותו הערב היא החליפה חולצה שלוש פעמים. אחרי שהוריד כמה צ'ייסרים, אריק נזכר לבדוק מה שלומה ושיחק אותה תמים. עלק, לא יודע למה היא עצובה. רמת אמינות: שרה מכינה עוגת ביסקוויטים. 

13. כשדובי בכתה, בכיתי איתה. שלושה שבועות על מיטת מעבר וזה היחס שהיא מקבלת? כואב לראות בן אדם מושפל ככה. עם כל הכבוד, מערב החתונה, אריק עסוק במסע נקמה נגד דובי והכל - משום שהביכה אותו בפני החברים שלו. דובי בכתה בכי תמרורים, זאת תחושה איומה לחוש כזאת השפלה ועוד מגבר ששידכו לך. בסופו של יום, רוב האנשים שדורשים כבוד - הם הראשונים להשפיל את עצמם וכך גם אריק. הפרק הוא לא השפיל את דובי - הוא השפיל את עצמו.

14. אנחנו סגורים על זה שהגר וניר עכשיו ביחד? כי איבדתי כיוון לגביהם. היא מדברת סינית והוא שר מזרחית. מאחורי הגב הוא מתלונן שקשה לו ומול הגר הוא לא מפסיק להתחנף. הגר מתחננת להצלפה קטנה עם שוט מעור במועדון הדאנג'ן - אבל ניר לא מפסיק להביא לה שוקלדים. 

15. כשנכנסו לחדר ניר החמיא להגר שהיא נראית נינוחה. אין לי מושג אם ניר מרכיב עדשות מגע אך הגר נראתה כמו אחת שהרגע שדדה בנק ורצחה את השומר בכניסה. איזה נינוחה בראש שלו. הגר התבכיינה שהם כמו שותפים לדירה ושאין בניהם שיחות עומק. ניר הציע שיעשו שיחת עומק ואז הגר ציינה שהשעה 2 בלילה… כאילו מה מחכה לה מחר בבוקר - אריק שותה מיץ תפוזים ואוכל ביצת עין. מי שישמע. המוח של הגר יותר מורכב מאסטרטגיית החזרה לשגרה. 

נינוחה כמו מישהי שהרגע שדדה בנק. הגר וניר (צילום: צילום מסך קשת)
נינוחה כמו מישהי שהרגע שדדה בנק. הגר וניר (צילום: צילום מסך קשת)

16. בשעה טובה, כל הזוגות נכנסו למיטה (או כמו שמזרחים כמוני אומרים "עלו למיטה"), חוץ מדובי - כולם היו גאים בעצמם וחשבו שהם הצלחת הערב. מה לעשות, יש להם מודעות עצמית של מירי רגב. בהצלחה עם זה.

17. דובי היקרה, אם את קוראת את הטור שלי, אני רוצה שתיקחי מהפרק משפט אחד והוא של רוני: "אני הייתי עושה איתך לונה פארק". כשאישה כזאת לוהטת ומשוחררת אומרת את זה - את יכולה להיות גאה בעצמך. מצפים מנשים בגיל שלך שיתנהגו כמו סבתא יכנע, אך איך סבתא של בעלי תמיד אומרת במבטא רוסי כבד (סיפור אמיתי, נשבעת): "אף אחד לא אוהב אישה יכנע". וואלה, אני מעדיפה אנשים שמניחים רגליים על הכיסא מאשר אלה שמכניסים את המזלג לתוך הבטן! תתני ליכנע להיות יכנע ותמשיכי בשלך. יאללה ביי!