פרטנר ונטפליקס חשפו היום (רביעי) שיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל, והשיקו חבילה משולבת של פרטנר TV ונטפליקס, שכוללת את התכנים והממשק של פרטנר TV ביחד עם התוכן של נטפליקס בחבילה אחת, במחיר של החל מ-99 ש"ח לחודש והתקנה חינם.

החבילה החדשה כוללת גם ממיר 4K עם שלט קולי ללא תוספת תשלום, Catch-up שמקליט אוטומטית את הערוצים עד שבועיים לאחור, עשרות אלפי תכני VOD ללא תוספת תשלום, ועשרות ערוצים הכוללים מגוון ערוצי ילדים, ספורט, חדשות בינלאומיות, טבע, בריאות, לייף סטייל, היסטוריה, דוקו ועוד.

הטריפל המשולב של פרטנר TV כולל את שירות הטלוויזיה, אינטרנט (ספק ותשתית), טלפון ביתי, ומהיום גם את נטפליקס, במחיר של החל מ-189 ש"ח לחודש בלבד, ו-99 ש"ח בחודשיים הראשונים. החבילות החדשות מיועדות ללקוחות חדשים וללקוחות קיימים, ללא דמי הצטרפות או דמי מעבר לתכנית, וניתן להעביר אליהן חשבון נטפליקס קיים.

מטה נטפליקס בלוס אנג'לס (צילום: רויטרס)
מטה נטפליקס בלוס אנג'לס (צילום: רויטרס)

הפיתוח וההטמעה של החבילות המשותפות והממשקים של נטפליקס במערכות פרטנר, כללו עבודה משותפת של צוותים בשתי החברות במשך מספר חודשים.

מריה פרראס, סגנית נשיא לפיתוח עסקי בנטפליקס לאזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, אמרה: "אנו שמחים להרחיב את השותפות שלנו עם פרטנר TV, שהופכת את הצריכה של נטפליקס בישראל לקלה עוד יותר. עם המהלך החדשני הזה וההיצע האדיר של תוכן מקורי של נטפליקס מרחבי העולם, לקוחות פרטנר TV יוכלו לגשת וליהנות בקלות מהתוכן הטוב ביותר במקום אחד".

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, מסר: "לפני שלוש שנים התחלנו את המסע המשותף של פרטנר TV ונטפליקס בהכרזה על שותפות פורצת דרך, ומאז הצלחנו בעבודה משותפת לשנות את שוק הטלוויזיה בישראל, עם צמיחה מדהימה במספר המנויים ועם מהפכה בהרגלי הצפייה. היום, אנחנו משנים שוב את חוקי המשחק עם שילוב בלעדי ומנצח של התוכן המוביל בעולם והממשק המתקדם בישראל, וכל זה במחיר הכי אטרקטיבי בשוק הישראלי. פרטנר TV הוא שירות הטלוויזיה הראשון בישראל ששילב בממשק שלו את תכני נטפליקס, ושיתוף הפעולה הייחודי שלנו עם נטפליקס, מביא ללקוחות פרטנר TV את חווית הצפייה המושלמת".  

לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בפרטנר, מסר: "לאחר חודשים של עבודה צמודה עם הצוות של נטפליקס, אנחנו נרגשים להביא את הדבר הגדול הבא לשוק הישראלי. מדובר בצעד נוסף בשבירת החומות שבין טלוויזיה רב-ערוצית לשירותי סטרימינג. יותר ויותר צופים מתרגלים לנוחות הצפייה בממשק אחד של שידורים חיים, צפיית Catch up, ושירותי סטרימינג בינלאומיים. כבר היום רוב צופי הטלוויזיה בישראל עושים שימוש על בסיס יומי בצפייה בתכני סטרימינג, ושליש מזמן הצפייה היומי של כלל הצופים מוקדש לתכני שירותים אלו".