על רקע מתקפת הסייבר האיראנית בימים האחרונים, כאן משיקה את סדרת הדגל שלה לקיץ 2020, העוסקת במתח המתמיד בין ישראל לאיראן. בשעות האחרונות הועלו בפלטפורמות השונות של כאן טיזרים מתוך הסדרה שכבר החלה להכות גלים בעולם.

עוד בטרם עלתה למסך, הספיקה הסדרה לעורר את זעמו של השלטון האיראני, שגורס כי הסדרה משרתת את ישראל במאבקה נגד השלטון באירן. בחודשים האחרונים פורסמו מספר כתבות בעיתונות האיראנית ובעיתונות הבינלאומית בדבר התגובות באיראן לסדרה.

הסדרה מגוללת את סיפורה של תמר ראביניאן, סוכנת מוסד צעירה, שנשלחת למשימה מסוכנת בטהרן תחת זהות בדויה, בכדי לסייע לתקיפה של חיל האוויר הישראלי על מתקני הגרעין באיראן. שהותה בטהרן מזמנת לה שורת תקלות בלתי צפויות, המחבלות ביכולתה להשלים את המשימה.

תמר מוצאת את עצמה בעיר העוינת, תחת מצוד המאיים על חייה, אך במקביל מתאהבת באקטיביסט מקומי ומתחברת לשורשיה המשפחתיים הנטועים באדמת איראן.

טהרן, הסדרה החדשה של כאן 11 (צילום: באדיבות כאן 11)
טהרן, הסדרה החדשה של כאן 11 (צילום: באדיבות כאן 11)

מדובר בהפקה בינלאומית משותפת של תאגיד השידור כאן יחד עם ענקית הפצת התכנים הבריטית Cineflix Rights. הסדרה משופעת שחקנים ישראליים, איראניים ובינלאומיים, בהם ניב סולטן בתפקיד הראשי, לירז צ'רכי, מנשה נוי, שון טאוב ("הומלנד", "איירון מן") ונאביד נגהאבן ("הומלנד", "אלדין") ועוד. 

השחקנית ניב סולטן מסרה בתגובה: "הייתה לי זכות לקחת חלק בפרוייקט כל כך חשוב שלא מפסיק להיות רלוונטי גם בימים אלו. פרוייקט שעבדנו עליו קשה ונכנס לי עמוק עמוק ללב. אני במתח עצום לראות כבר מה יצא".

הסדרה תשודר ב-כאן 11 החל מיום שני, 22.6.2020, בשעה 21:15