הסופ"ש הרומנטי כבר כאן, או במילים אחרות: סוף העונה של "חתונה ממבט ראשון" קרוב מאי פעם. רגע לפני שיחליטו הזוגות האם ימשיכו את הקשר או ייפרדו בשיא – הם יוצאים לסופ"ש מפנק בארץ כדי לוודא שלא פספסו שום פאק זה בזו או לחלופין – לוודא שפרידה היא ההחלטה הכי נכונה עבורם.

אנסה להתעלם מהעובדה שקיבלנו פרק משעמם למדי, שהמשפט "יא איזו תמונה יפה" נשמע בו יותר מכמות הפעמים שהמילה "נתניהו" הוזכרה בימים האחרונים – ונצלול ישר להבין מה קרה, וחשוב מכך – מה הולך לקרות בסיום העונה:

זו רק אני, או שחילקו את הזוגות ליעדים לפי רמת הלהט והחום בקשר? את המאוהבים – רוני ונעם ודניס והדר שלחו לאילת הרותחת, ואת ניר והגר שלחו לחיפה. מסר סמוי מההפקה, מישהו?

מה באמת חושבת דנית ליבנת על אמיר? לחצו כאן לאייטם הבלעדי 

חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת)
חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת)

אם בזוגות המאוהבים עסקינן, די ברור שמטרתם העיקרית בסופ"ש היא לנצל כלכלית את ההפקה: רוני ונעם עושים כל אטרקציה אקסטרימית שיש לעיר להציע (הלוואי שאני יכולתי לצלול, לצנוח ולטייל בהרים ביום אחד) ודניס והדר קיבלו סוויטה מלכותית שטראמפ היה חולם עליה. נשבעת שהם עשו לי חשק להירשם לעונה הבאה רק בשביל הסופ"ש הזה. מלבד הלבבות בעיניים והקושי להסיר את הידיים זה מזו, דבר אחד משותף לשני הזוגות הללו – הגברים פשוט מאוהבים מעל הראש. 

דניס מדבר בעיניים בורקות על ההיכרות שלו עם כל ניואנס קטן של הדר – ונעם לא מתבייש להשתמש כבר בשורש א.ה.ב כדי לתאר את הקשר ביניהם. הרשו לי להעכיר את האווירה עם קומץ פסימיות – זוכרים את הטור בו העליתי חשש לעתיד הזוגיות של הגולשים האמיצים? הפרק, גם רוני, לראשונה, מתוודה שהיא חוששת שהפנטזיה תסתיים. טוב, מישהו היה צריך להבין שלהמשיך לחיות כמו בני 20 כשאתם נושקים ל-40 וללא עבודה, זו באמת סוג של בועה שעלולה להתפוצץ. כן, גם אם את יפהפייה בלונדינית ואתה גולש שחום עם חיוך כובש.

אמיר אמיר אמיר, מה יהיה איתך? כל כך בא לי לכעוס על השיחות הלקוניות, ההישאבות לפלאפון דווקא ברגעים הקריטיים וההתלטפויות עם דנית רגע אחרי שאתה תוהה מה אמור לקרות אם עוד לא עלה בך הרצון לנשק אותה. אבל דווקא עכשיו, קשה לי שלא לגלות שמץ של סימפטיה למצב המורכב שאתה נמצא בו – הקונטרסט הגדול בין הרצון לא לפגוע בדנית לבין הרצון להישאר נאמן ולא לזייף משיכה. בסופו של דבר, הכל מתחרבש: דנית נעה בין עלבון לבין בועה אופטימית ולא מציאותית ושניהם מתעלמים מהפיל שבסוויטה, ולא נוגעים בנקודה. לא נותר לי לצפות לדבר מלבד לפרידה, שבתקווה תגיע בפרק סיום העונה. לקשר הזה לא יכול להיות סיום טוב יותר, ואני בטוחה שגם ג'ינג'ר תסכים איתי. אם זה לא עובד- זה לא עובד.

אמיר ודנית (צילום: צילום מסך: קשת 12)
אמיר ודנית (צילום: צילום מסך: קשת 12)

דובי ואריק חוזרים מסופ"ש הזוגות המסעיר אל ספת המומחים (רק אני שמתי לב שבמקרים החמורים במיוחד מגיעים דני ויעל יחד – כאילו פוחדים להתמודד עם הסיטואציה לבד?). השניים נשאלים על חוויותיהם מהסופ"ש ואריק זוכה בתואר "אפס באינטליגנציה רגשית" כאשר משיב שהיה לו כיף במיוחד, רגע אחרי שדובי אומרת לראשונה בתוכנית שאין לה מילים לתאר את מה שקרה שם. אריק מנסה להפציר בה לספר ממה נפגעה, כאילו לא הבין במשך כל הזמן הזה, ודובי נמנעת – ובצדק. מה זה יעזור? כל ארבעת הנוכחים בחדר מבינים שהקשר הזה הוא כולו טעות מהרגע הראשון, אז למה להכביר במילים? עדיף לשתוק, לבלוע את העלבון ולארוז מזוודה לסופ"ש בחינם. 

השניים מרחיקים חצי שעת נסיעה למלון בהרצליה ובלי להחליף יותר מדי מילים –מקבלים את אלבום החתונה לידיהם, או במילים אחרות: "הסיוט של אריק – גרסת הדפוס". דובי, כצפוי, נלהבת מכל תמונה ופסיק באלבום, ואריק לצידה נראה כאילו הוא עומד להקיא. לא שציפינו לתגובה אחרת, בהתחשב בעובדה שהרגעים היחידים בהם אריק לא נזכר בחופה הם הרגעים בהם הוא מתעטש או נרדם. מעניין לראות איך יעבירו השניים את זמנם עד סיומו של הנופש. רק כדאי לוודא שלחצן המצוקה בחדר פועל – לכל מקרה שבו דובי תניח את רגליה על הספה או אריק יתהה על שווי הנדל"ן בעיר הנמל. 

חתונה ממבט ראשון  (צילום: צילום מסך)
חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך)

כנראה שמכל הזוגות, הגר וניר הם הזוג היחיד שהסופ"ש הוא אכן אבן דרך גורלית בקשר. "הגר במצב רוח טוב, אני מקווה שזה ימשיך ככה" – אומר ניר בהתרגשות, כאילו היה וטרינר המטפל בכלבה שנמצאת לפני סירוס. השניים מגלים סימני התקרבות מתונים החל מהישיבה הקרובה זה לזו והנגיעות העדינות שלא מוכרות לנו ביחסים בין השניים. בראיה לאחור, נראה שהגר עברה את התהליך המשמעותי ביותר מכל המשתתפים – היא רגועה, נינוחה ושלווה יותר – נותנת לעצמה להיפתח ולא חוששת להביע רגשות. כל מה שנדרש מניר כדי להבטיח הפי-אנד לתקופה הזו הוא זה לנצל את המאני-טיים – להמשיך להכיל את הגר, תוך שמירה על עצמו במשוואה. מי יודע? אולי עוד נזכה לראות אותם מקימים משפחה של עתודאים עם 23 תארים אקדמאים לראש.