בימים האחרונים החלה להופיע הזמרת נועה קירל בסרטון פרסומת לחברת יס, בו היא נראית במדים ומבצעת פארודיה על השיר "תנו לשמש יד" מתוך הסרט "שיער", מה שגרר ביקורות לפיהן היא מנצלת לכאורה את גיוסה לצה"ל לצרכים מסחריים. אלוף במיל', ח"כ עוזי דיין (ליכוד), שוחח הערב (שלישי) בנושא עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM.

אריה: לי הפרסומת הזו שרפה את הפיוז.
אריה, אתה יודע מה הביך אותי ואני מאמין שגם הביך אתכם? בן, אתה היית שריונר. נכון? זה יותר מטעם לפגם, שכן לנועה קירל היה מסלול שהתחיל ביום גיוס שלה. עכשיו, הפרסומת הזו הולכת אחר הערכים המובילים, במידה מסוימת, בחברה הישראלית שזה כסף ופרסום. למה אנחנו מדברים על זה שלושתינו? כי שלושתינו מרגישים אי נוחות מסוימת גם בגלל השאלה למה הנושא הזה עולה פה. מאותה הסיבה הצבא אומר 'יש לי סלב כזה, למה שלא ננצל את הכישרון שלו לטובות החיילים?', למרות שאני כחייל לוחם לא ראיתי אף פעם להקה צבאית. למה? כי עד שהגענו למקום בו הייתה להקה צבאית היינו כל כך עייפים ומתכרבלים בדובונים. לא עניין אותי מי הופיע.

אריה: אתה חושב שבסך הכל היא תורמת לצבא?
אני הייתי מגייס אותה, כי אני חושב שצריך לגייס כל אחד. הייתי מנצל את הכישרון שלה, ואני חושב שהייתי מוציא הסכם יותר טוב שפחות דורש על העצבים החשופים של החיילים הלוחמים כמו: 'אני צריכה לצאת כי כבר חמש וחצי' וכדומה. אני הייתי מגייס את נויה קירל, נויה קראו לה, אבל בעצה של רב ובגלל עניין הכליה שינו לה את השם לנועה כשהיא הייתה קטנה.

בן: מאיפה אתה יודע את כל זה?
כי קראתי את זה בויקיפדיה שלה. מה שאני רוצה להגיד לסיום הוא שהערך בצבא צריך להיות ניצחון, והלוחמים צריכים להיות מתוגמלים. הם צריכים לקבל יותר כסף, וגם לקבל הקלות במשכנתה.