הפסיכולוג דני פרידלנדר, המשתתף בתוכנית "חתונה ממבט ראשון", העניק הבוקר (שלישי) ראיון ל"חדשות הבוקר" בערוץ 12, לקראת פרק סיום העונה שישודר הערב, ובו יתגלה האם הזוגות החזיקו מעמד ביחד, מספר חודשים לאחר סיום הצילומים.

כאשר נשאל האם הוא מרגיש תחושת כישלון כאשר זיווג שיצר לא מצליח, השיב: "מהר מאוד הבנו שאריק ודובי זה לא הולך. הם לא זוג, אבל זה חלק מהדבר, ללמוד משהו על עצמם גם כשלא הולך. שמחנו כשמור ומאור נפרדו, אפילו חשבנו שזה היה צריך לקרות קצת קודם, אבל שמחנו שזה קרה ומאוד החזקנו להם על ההתמודדות שלהם. הנה ספוילר: אתם תראו את מור ומאור הערב, מה קרה להם אחרי התכנית, זה אחד הרגעים החזקים של הפרק. אתם תראו מה 'חתונה ממבט ראשון' עשתה למאור ולמור. כולנו רוצים להצליח - אבל הצלחה בתכנית מבחינתי זה לא רק זוג שאומר כן,  אלא שני אנשים שיוצאים מהתכנית עם שינוי ויהיו בזוגיות יותר טובה".

כשנשאל האם אחד הזוגות הפתיע אותו בבחירה להישאר ביחד, ענה: "אותנו? דנית ואמיר. אתם צריכים לקחת בחשבון שהיה עוד המון התמודדות שלא ראו. אני מעריץ את דנית שאמרה כן ואני חושב שהוא נכנס לחדר כשהוא בא להגיד כן. אני חושב שאמיר הוא הקלאסי - קצת דומה לשירי משנה שעברה, הוא צריך שהמצלמות ילכו. הוא היה יכול לעשות ניסוי אמיתי רק כשהמצלמות לא יהיו. היום בערב נראה אם זה הצליח להם או לא. הסיפור של אמיר הוא שהוא ניסה לשמור על דנית. תפסו אותו כאדם שלא אומר אמת, אבל אני תופס אותו כאדם שניסה לשמור על בת הזוג שלו מול המצלמות. לא כולם נמשכים, לא תמיד זה מצליח, זה גם הדבר שהכי קשה לנו לנבא בהתאמות שלהם".