לאחר פרק הסיום של חתונה ממבט ראשון, בו חזרו המומחים לזוגות כדי לבדוק מי מביניהם נשאר יחד, התייחסה הבוקר (רביעי) דנית ליבנת לפרידה מאמיר זהבי. בראיון בערוץ 12 אמרה: "הוא בן אדם ממש טוב, אחד הטובים שהכרתי, אבל הוא נכנס לפלונטר שהוא לא הצליח לצאת ממנו. הוא עשה את הכל כדי לא לפגוע בי, אך במבחן התוצאה זה לא הצליח כי הוא כן פגע בי. יש דרך אחת שהיא לא לומר את האמת, שזה בסדר, ויש דרך אחרת של לשקר ולשלות והוא בחר בה, וזה פחות סבבה בעיניי". 

"אמיר ואני לא מדברים מאז ששודר הפרק של הירח דבש", חשפה דנית. "הגעתי לתכנית כי בן הזוג הקודם שלי ואני נפרדנו, ומבחינתי זו הייתה פרידה בהפתעה, וזה בדיוק מה שאני רואה פה עכשיו. קיבלתי הרבה הודעות של בנות שהזדהו איתי. גברים? דווקא לא, רוב ההודעות שקיבלתי היו מנשים. אני צריכה לעכל את כל מה שעבר עליי".

אמיר ודנית ביום החתונה (צילום: לירון סער)
אמיר ודנית ביום החתונה (צילום: לירון סער)

איך זה מרגיש שכל המדינה צפתה ברגעים הכי אינטימיים שלך?
"שמע, אני קמה בבוקר, מסתכלת במראה וגאה במה שאני רואה, אז אני שמחה שאנשים אחרים רואים את זה. אין לי מה להסתיר, אני שמחה באיך שאני מתנהגת, ואם עוד אנשים יכולים לראות את זה - כיף לי". 

מה הכי למדת מהתכנית?
"נראה לי שהדבר הכי חשוב שלמדתי זה להקשיב לאינסטיקטים שלי ולא לכבות אותם כל כך בקלות, כי מאוד קל לי לקלוט דברים שאומרים לי".