עוד ייצוא מוצלח לטלוויזיה הישראלית: חברת אפל הודיעה כי רכשה את זכויות השידור ל"טהרן", הסדרה המדוברת של כאן 11. עסקת המכירה של הסדרה נעשתה על ידי ענקית הפצת התכנים הקנדית, Cineflix Rights שולה ודנה הפקות ו-paper plane productions. את הסדרה יצרו משה זונדר, דנה עדן ומאור כהן, כתבו משה זונדר ועמרי שנהר וביים דני סירקין. מפיקים שותפים: ג'וליאן לרו ואלון ארניה.

"טהרן" מגוללת את סיפורה של תמר רביניאן, האקרית צעירה מיחידת 8200 שמסופחת למוסד ונשלחת תחת זהות בדויה לטהרן למשימה מסוכנת, שאמורה לתמוך בתקיפת מתקני הגרעין באיראן. תמר, מוצאת את עצמה בעיר עוינת, תחת מצוד המאיים על חייה, חוברת לאקטיביסטים מקומיים ומתחברת לשורשיה המשפחתיים הנטועים באדמת איראן. בין כוכבי הסדרה: ניב סולטן, מנשה נוי, לירז צ'רכי, אסתי ירושלמי, וכן שון טאוב ונאביד נגהאבן ("הומלנד").

אלדד קובלנץ, מנכ"ל תאגיד השידור הישראלי: "מדובר בעסקת המאה של גופי התקשורת וההפקה בישראל. זהו הישג חסר תקדים לגוף שידור צעיר שהתחיל את פועלו לפני 3 שנים בלבד. לא זו בלבד שהפכנו ליצרן התוכן הגדול והאיכותי בישראל, כעת אנו גם אור לגויים".

דנה עדן, מפיקת הסדרה ויוצרת שותפה ושולה שפיגל מפיקת הסדרה: "זהו הפי אנד הוליוודי למסע מטורף שהחל לפני 5 שנים. אנחנו וכאן 11 האמנו בסדרה לאורך כל הדרך".