לא להגיד כלום על ליטל סמדג'ה, לא להגיד כלום על ליטל סמדג'ה, לא להגיד כלום על ליטל סמדג'ה. ובכל זאת, אסכם את חוויותיי מהשורדת הלא שגרתית בכך שהיה מרענן לא לשמוע את קולה 80% מהפרק, אך עם יד על הלב, אני חייבת להודות שאני מתגעגעת למטבעות הלשון היצירתיים שהיא מנפיקה מדי תוכנית. שמחת זקנתין, מישהו?

ליטל סמדג'ה (צילום: אור דנון)
ליטל סמדג'ה (צילום: אור דנון)

יממה לאחר משימת הבמבה המאכזבת (מה יהיה הפרס במשימה הבא? פריכיות?), שני השבטים מגיעים למשימת חסינות חשובה במיוחד, לאור הערבוב שבוצע בפרק הקודם. כולם נחושים להביא את הפסלון היוקרתי, חוץ משורד אחד ויחיד שמוחו הקדחתני לא מפסיק לרקוח מזימות. למעשה, החישוב בשבט אנטינג אנטינג פשוט: סמיון וקוז'י במיעוט, לעומת שלושה "אנטינגים" ותיקים וליטל סמדג'ה אחת עם זיכרון קצר להפליא (הלוואי שאני הייתי שוכחת ככה מאנשים שבגדו בי האשתאג ישראל). 

למזלו של סמיון, כמה טוויסטים עשויים להציל אותו מהדחה צפויה: עידו קוז'יקרו, חברו היחיד, מחזיק בקול כפול וליטל ואלינה לא יכולות להצביע (מאורעות הפרק הקודם) כך שאם יגיעו למועצת השבט – יש לו סיכוי להדיח מישהו מהברית הנגדית.

עם המחשבה הזו הגיע סמיון במטרה ברורה להיפסל במשימה במכוון על מנת לנצל את המומנטום הנדיר שקיבל. מבחינתי, מטרה קדושה– ולא רק כדי להוציא קצת את הרוח מהמפרשים של אסי וישראל, אלא גם בשל ההזדמנות לתת לבני ברוכים את האפשרות להרגיש פעם אחת לא-לוזר (אלה איילון, מה תגידי?). 

התכסיס בוצע בהצלחה, רק שבשונה ממכירת המשימה הקודמת של ישראל אשר במהלכה איש לא חשד, כאן – ישראל ואסי עלו על המזימה של סמיון תוך שניות (בכל זאת, אכן קצת מופרך שבני ברוכים יתגלה כיותר חזק מסמיון), והשניים התרעמו על כך במשך דקות ארוכות ומייגעות. רק בל נשכח שהמתרעם הראשי היה זה שמכר משימה כמה פרקים לפני, כן? איפה קוז'י שיגיד "הפוסל במומו פוסל?" בפעם היחידה שזה באמת מתאים?

אם חשבתם שהאסטרטגיה הסתיימה – חשבו שנית: עדי ביטי ששבה מוארת וקורנת (בכל זאת, קיבלה הפסקה מאילנה אביטל) הגיעה לביקור כדי להילחם על האפשרות לקבל קול במועצת השבט המכרעת, ובדחיפתו של סמיון – בחרה להתחרות בו בדו קרב. סמיון מיהר להיפסל על מנת להבטיח את הישארותה של עדי, שמוצפת טינה וכעס על השבט שבגד בה, בבקתה – במקום החם והבטוח, ובכך יצר לו שותפה נוספת במשחק. האמנם?

סמיון גרפמן בהישרדות (צילום: צילום מסך רשת 13)
סמיון גרפמן בהישרדות (צילום: צילום מסך רשת 13)

כעת נראה כי דרכו של סמיון לפסגה מובטחת – אך הפרומואים להמשך מבשרים על תפנית בעלילה הנזקפת לזכותה של אלינה, שהופכת להיות סוכנת כפולה. האם זו שאיבדה את אופייה תחזור בענק? או שתמשיך במסע האכזבות ותחבור לאסי וישראל הזקוקים לה יותר מאי פעם? והאם עדי ביטי תסלח על שהדיחה אותה?

עד אז, אאחל לנו להיות חזקים כמו דוד דביר ושמישהו יאהב אותנו כמו שירדן ג'רבי אוהבת להגיד "פייר פייט". נתראה בפרק הערב!