סדרת האנימציה האמריקאית הוותיקה "משפחת סימפסון" הודיעה במהלך הלילה (בין שישי לשבת) כי תפסיק להשתמש בשחקנים לבנים כדי לדבב דמויות של מי שאינם לבנים. ההודעה של רשת פוקס ניוז מתפרסמת לאחר ביקורת רבה אליה היתה חשופה התוכנית לאורך השנים, וברקע המחאות בארה"ב לאחר מותו של ג'ורג' פלויד על ידי שוטרים. בהודעה נכתב:  "אנחנו הולכים קדימה, שחקנים לבנים לא יבצעו עוד קולות של דמויות לא לבנות ב'משפחת סימפסון'".

אחת הביקורות המרכזיות שקיבלה הסדרה היתה על כך שקולו של המוכר האהוב אפו, ממוצא הודי, מדובב על ידי השחקן האנק עזריה. כאמור, היוצרים הואשמו בכך שבנו את דמותו בצורה המחזקת סטריאוטיפים שליליים על קהילת ההודים בארצות הברית. "פוקס" לא סיפרו מה יהיה עתידן של אותן דמויות שאזריה עומד מאחוריהן – האם הם ימשיכו בסדרה באמצעות שחקנים אחרים או שניאלץ להיפרד מהן.

כאמור, בתחילת השנה הודיע עזריה, שדיבב את דמותו של המהגר ההודי "אפו נהספימפטילון" לאורך שלושים שנות שידורה של הסדרה הפופולרית "משפחת סימפסון", כי יפסיק לעשות זאת בשל הביקורת כי מדובר בייצוג גזעני וסטריאוטיפי של הקהילה ההודית בארצות הברית. אפו, בעל מכולת המיודד עם הומר סימפסון, נחשב לאחת הדמויות הפופולריות בסדרה, אך בשנים האחרונות התרבו הקולות הביקורתיים כלפיו.

בשנת 2017 יצר הארי קונדבולו, קומיקאי אמריקאי ממוצא הודי, סרט דוקומנטרי בשם "הבעיה עם אפו", בו דן בבעייתיות של הדמות ובהשפעתה השלילית על הקהילה ההודית באמריקה. "אני רק יכול להגיד שלא אמשיך לדבב את הדמות. קיבלנו את ההחלטה ביחד (עם יוצרי הסדרה), זה זמן טוב להמשיך הלאה", אמר עזריה.