שבוע אחרי האמירה נגד מצביעי הליכוד וההשעייה של רינה מצליח לשבוע, שודרה אמש "פגוש את העיתונות" עם מנחה מחליפה - כתבת חדשות 12 דפנה ליאל. כזכור, מצליח שוחחה עם יועץ התקשורת רונן צור, ואמרה לו ש"תומכי ראש הממשלה אומרים שימשיכו להצביע לו, גם אם הוא יאנוס את הבת שלהם".

בסוף התוכנית מצליח השמיעה סוג של התנצלות על אמירתה: "מקודם בדיון עם הפרשנים שלנו השתמשתי בדוגמה להביע עד כמה התומכים של נתניהו נאמנים לו. יכול להיות שהבחירה לא הייתה כל כך מוצלחת".

האמירה עוררה סערה ומצליח ספגה ביקורת מימין, כולל מראש הממשלה נתניהו ומבנו יאיר. בעקבות הדברים זימן אותה מנכ"ל חדשות 12 אבי וייס לשיחת בירור, בעקבותיה הוחלט להשעות אותה לשבוע. בשל כל היא לא השתתפה בפאנל אולפן שישי ולא הגישה את "פגוש את העיתונות". 

אז כמה היעדרה של מצליח השפיעה על הרייטינג של "פגוש"? בשבוע שעבר הביאה מצליח 6.1%. ליאל הצליחה קצת פחות והשיגה 5.5%, אבל הפסידה ל"מטה המרכזי" בהגשת אילה חסון ברשת 13, שהשיגה 6%. 

בגזרת הפריים טיים, אחרי כמה ימים של נחת עבור קשת 12, רשת 13 חזרה לשדר את הישרדות ופסגת טבלאות הרייטינג. תוכנית הריאליטי הביאה 21.5% לעומת 14.8% ל"מטבח המנצח" בקשת 12. 

משחק האליפות של מכבי תל אביב מול היריבה העירונית הפועל, ששודר בערוץ הספורט, הביא 4.4%.