מגישת הטלוויזיה והרדיו אופירה אסייג אומרת כי טעתה כשהגנה בתקשורת על חברה לשעבר, הזמר אייל גולן, בתקופת פרשת הקטינות. הדברים נאמרו במהלך ראיון שהעניקה למהדורת "חדשות סוף השבוע" בערוץ 12.

הפרשה, שבה נחקר גולן בשנת 2013 הסעירה את המדינה כולה, וגרמה לאסייג להתייצב מאחוריו. כעת, במבט לאחור, היא חושבת אחרת: "טעיתי מבחינה מוסרית כשהגנתי עליו". אסייג. את הדברים אמרה בריאיון מיוחד לדנה ויס, שישודר במוצאי שבת בחדשות סוף השבוע.

"אני טועה, כמו כל בני האדם בעולם", אמרה ביחס לגולן. "אני אומרת זאת כאמא, כאישה וכעיתונאית". כעת, כמעט 7 שנים מהתפוצצות פרשת הקטינות, היא חושפת את מה שעבר עליה באותם ימים: "ידעתי שאשלם מחיר כבד. חטפתי מארגוני נשים, מאימהות ומילדות שנפגעו. היה לי קשה". בריאיון שנערך איתה ב-2016, כשעוד הייתה ביחסים חבריים עם גולן, היא נשמעה אחרת: "אני יודעת מי זה אייל גולן. לא היה לי ספק אפילו לרגע כשיצאו הכותרות".

אופירה אסייג, דניאל גרינברג ואייל גולן בימים יפים יותר(צילום: אביב חופי)
אופירה אסייג, דניאל גרינברג ואייל גולן בימים יפים יותר(צילום: אביב חופי)

מעבר לנושא אייל גולן - אסייג דיברה גם על הסכסוך המתוקשר עם משפחת נתניהו: "ראש הממשלה ורעייתו מסרבים להגיע לריאיון אצלי. הם הם היו מגיעים, הייתי שואלת אותו כיצד שמו השני הפך לשחיתות, ואותה - האם היא באמת זו שמנהלת את ענייני המדינה".