קלמן ליבסקינד ואראל סג"ל ימשיכו לשדר בתאגיד לפחות בשבועיים הקרובים - כך קבע היום (חמישי) נשיא בית המשפט לענייני עבודה בירושלים, אייל אברהמי, בעקבות בקשות דחייה של הצדדים לניהול הדיון שהיה אמור להתקיים היום. כזכור, בחודש שעבר החליט מנכ"ל תאגיד השידור אלדד קובלנץ לסיים את שידור התוכנית "קלמן וסג"ל", והיא הייתה אמורה לרדת מלוח השידורים בשבוע הבא. 

המהלך גרר ביקורת ציבורית רבה. בעתירה שהוגשה על ידי ארגון העיתונאים נטען כי ההחלטה להוריד את התוכנית התקבלה בהיעדר סמכות, שכן החלטות על תוכניות חטיבת האקטואליה נתונות על פי חוק ועל פי כללי התאגיד בידי מנהל החטיבה, ברוך שי, ובידיו בלבד. עוד התברר כי אין מחלוקת ששי התנגד בזמן אמת להורדת התוכנית.

עמותת הצלחה שהצטרפה לעתירה כידידת בית המשפט הגישה מסמכים מהם עולה כי גם לפי עמדת הגורמים המקצועיים בתאגיד, הסמכות על הורדת התוכנית נתונה בידי מנהל חטיבת החדשות, ובידו בלבד. כך למשל עורכי הדין יואב רזין ופנינה ברודר-מנור הגישו ליו"ר המועצה גיל עומר חוות דעת שבה נקבע כי "מנהל חטיבת החדשות יהיה בעל המילה האחרונה של מה ישודר", וכי החלטות הקשורות ל"שיקולים מקצועיים-עיתונאיים" יהיו "בתחום סמכותו המובהקת של מנהל חטיבת החדשות", וזאת להבדיל מ"שיקולים ניהוליים".

היועץ המשפטי של העמותה, עו"ד אלעד מן, מסר כי "ההליך אליו הצטרפה הצלחה לאחר שבית הדין הורה לצרפה כידידת בית הדין ומשום יכולתה לתרום להליך, עוסק בסוגיות ליבה עקרוניות שנוגעות לחוק השידור הציבורי הישראלי ובהם עצמאות מנהל חטיבת החדשות וגבולות סמכויותיו של מנכ"ל התאגיד. בעקבות בקשת התאגיד להחלפת ייצוג ולדחית מועד הדיון, קיבל בית הדין את עמדת הצלחה והצדדים הנוספים והורה כי התוכנית קלמן-סגל תמשיך להיות משודרת מכוחו של צו ארעי עד לפחות 15 יום לאחר מועד הדיון שיתקיים ב-3 באוגוסט, בו יתבררו העובדות הרלוונטיות".