ירדן ג'רבי ואלה איילון בהישרדות VIP. צילום: רשת 13

בואו נגיע ישר לעניין: הרבה דברים הפכו את החזרה של אלינה למשחק לאחד מהרגעים המשעשעים והדרמטיים שקרו באי. אני לא אזכיר את כל מה שהשורדת הזו עברה לאחר הנטישה המפתיעה של ברית הבוזגלוס והעריקה לירדן ועידן – שגררו מטחי השפלות והעלבות בלי הרף, ואתרכז במאורעות שהתרחשו דקות לפני שהוכרז על חזרתה למשחק.

אסי בוזגלו ועידן חביב. צילום: רשת 13

המאני-טיים הגיע והשבט נדרש לבחור מי יילך לדו-קרב מול אלינה, שכאמור ניצחונה יקנה לה את החזרה למשחק. ישראל מתנדב ללכת ונתקל בנחרצות של ג'רבי, שכמצופה, תעדיף לשלוח אחד מבני בריתה כדי להבטיח את תוצאות הדו-קרב. לשמע הדברים האלה, מפציע אסי ונוזף בג'רבי על חוסר ספורטיביות, שכן במקרה כזה "נכון" יותר לשלוח מישהו שיילחם ב-100%, ולא יפסיד בכוונה. שלום לרוח צה"ל, אדון אסי בוזגלו, איך אגיד זאת בעדינות? אם במקום אלינה היה זה רגב – כבר היית ליד הבקתה שלושה ימים ברצף כדי להבטיח את מקומך. ספורטיביות, עאלק.

מתוך הישרדות‎‎ (צילום: צילום מסך)
מתוך הישרדות‎‎ (צילום: צילום מסך)

הבוזגלוס מציעים את ישראל כנציג שלהם, והג'רביז מציעים את בני. מאזן הכוחות הוא 3-3 וההכרעה לא נראית באופק, עד שבני, באופן כל כך "ברוכימי" קלאסי, פשוט פולט: "אסי, אז אולי אתה תלך וזהו?". אלוהים, מה עוד צריך לקרות כדי שהוא יבין איפה הוא נמצא? בני לפעמים הוא פשוט הילד שעושה בושות להורים שלו, בדיוק שכל החברים שהם מנסים להרשים מסתכלים. 

למזלו הטוב, הבחירה באסי הייתה מבריקה – ולו רק כדי שיראה את השמחה של אלינה במו עיניו. באורח פלא ששמור רק למשחק שההתערבות ההפקה בו כל כך קיצונית, המשימה בדו-קרב בבקתה לא נסבה סביב אוכל על אף שכך היה מיומה הראשון, אלא הייתה משימה פיזית הדורשת ריכוז וקואורדניציה, שני דברים שאלינה הוכיחה את כישרונה בהם בפרקים האחרונים. איזה צירוף מקרים.

בתוך כך, ולצלילי ההורים של אלה המעודדים אותו לנצח – תש כוחו של השייח', ועל מגש של כסף הוא העניק לאלינה את הניצחון ומזכה אותנו בשלל פרצופים שהיא עושה למצלמה, כשהיא מבינה איזו הזדמנות פז היא קיבלה. וולקאם בק, התגעגענו.

אסי בוזגלו, הישרדות (צילום: צילום מסך רשת 13)
אסי בוזגלו, הישרדות (צילום: צילום מסך רשת 13)

מאזן הכוחות בשבט כרגע מעניין מתמיד. מצד אחד הג'רביז מובילים 4-3 בשבט, אך מתחת לפני השטח עידן ואסי רוקמים מזימות שאיש מלבדם לא מודע להן. הדרמה באופק נראית גדולה עוד יותר כאשר אסי דוחף לכך שישראל יהיה המודח הבא, ובמקביל ישראל מודיע בתוקף שלעולם לא יבצע מהלך כנגד השייח', "כי יש קודים חברתיים שאני לא עובר עליהם". מי מוכן להזכיר לו שהוא לא ב"אח הגדול" ועם קודים חברתיים לא זוכים במיליון שקל? הלוואי שהייתי זבוב על הקיר בבית של ישראל כשהוא צופה ברגע הזה. בעצם, לחתולי רחוב יש בכלל בית?

בהצצה לפרק הבא, אסי נראה אבוד, מה שאומר במילים אחרות שההפקה מתערבת בעוד שלוש, שתיים, אחת.. ואכן, תיראו מופתעים: השייח' מקבל "כוח עצום" שיסייע לו להישאר במשחק. ראשית, אסי לא באמת לבד, הוא עם "אסי בוזגלו", האלטר-אגו שלו שהוא לא מפסיק לדבר עליו בגוף שלישי. ושנית, הפקה יקרה, לפחות תנו 5 דקות שבהן אסי יהיה בחסרון מספרי, שייראה אמין. לא הספקתי למצמץ, והוא כבר זכה במפה לפסלון חסינות.