עובדות ועובדי רשת 13 וחדשות 13 היקרים,
 
זה הזמן להגיד לכם תודה, תודה על ההירתמות, תודה על המלחמה היומיומית, תודה על היצירתיות ותודה על החשיבה מחוץ לקופסא שמאפיינת את רשת 13 וחדשות 13 במהלך החודשים האחרונים.

על אף הימים הקשים למשק העולמי והישראלי בכלל ולשוק הטלוויזיה המסחרית בישראל בפרט, ולמרות שעברנו תקופה מאוד קשה שכללה פרידות מחברים רבים לעבודה, הפגנתם בתקופה מאתגרת זו ביצועים מרשימים ביותר ועל כך אני גאה בכם.

רק אתמול, על אף ירידה בסך צפייה (המאפיינת את חודש אוגוסט) ועל אף משחק הכדורגל של ליגת האלופות שרשם רייטינג גבוה, למרות כל אלה הצלחנו להמשיך ולהוביל ערב שידור מעולה שמצטרף לנתונים המצוינים שנרשמו ביום חמישי האחרון עם ערב שידור שכלל בתוכו את כל המגוון, החל ממהדורת חדשות מצוינת שרשמה ממוצע של 11.2, הישרדות שרשמה רייטינג של 23.1 וסדרת הדרמה האהובה "נבסו" שרשמה רייטינג ממוצע של 13.5. 

לערבי שידור אלה מצטרפים ערבים רבים בהם הצינור זוכה לנתוני רייטינג שדומים ואף עולים על תוכניות פריים טיים. 

ובנוסף, אנו יכולים להיות גאים בנוכחות הדומיננטית של רשת 13 בטבלת 10 התוכניות הנצפות בחודשים האחרונים. בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה שעברה, הן חדשות 13 והן הפריים של ערוץ 13 החל מהשעה 20:00 ועד 23:15 רושמים עלייה של כ-16-%17. טלוויזיה טובה עשויה מאנשים מוכשרים, ההצלחות והניצחונות מקבלים דגש על רקע התקופה הנוכחית בצל נגיף הקורונה.

יחד אנחנו בונים תשתית ויסודות לחברה יציבה, וריווחית, חברה שתוביל בדרכה את שוק הטלויזיה בישראל ותהיה בית חזק וטוב עבור כולנו. 
אני מאמין שאנו צריכים ליהנות מהדרך ולא רק מהתוצאות ולכן הרגשתי צורך לעצור לרגע, להסתכל על ההישגים הרבים בתקופה האחרונה ולומר לכם תודה.