השחקן והקומיקאי ישראל קטורזה השתתף היום (שלישי) בוועדה בכנסת שדנה במתווה לפתיחת עולם התרבות. במהלך הדיון בוועדה התייחס קטורזה לטענה שהועלתה על ידי מיקי לוין באתר מעריב, לפיה קטורזה קיבל ממשרד הבריאות קמפיין טלוויזיה כ"דמי השתקה".  "בתקופה האחרונה יש אומרים שהתשדיר שעשיתי למשרד הבריאות הוא דמי השתקה. אני גאה בתשדיר הזה, אם יקשיבו לי וישימו מסיכה, רמת התחלואה תרד". קטורזה הוסיף ואמר: "אין הבדל בין ישיבה במטוס סגור להופעה באולם אירועים".

ישראל קטורזה בערוץ הכנסת
 
לאחר עלייתה תשדיר לאוויר כתבה העיתונאית מיקי לוין: "המחאה המרגשת והמכבדת של קטורזה גרמה למשרד הבריאות ללהק אותו לקמפיין הטלוויזיוני החדש שרץ השבוע על המסך, הקורא לשמור על הנחיות משרד הבריאות ולחבוש מסיכה על הפה וגם על האף. וודאי הופתעתם לראות את הבדרן שעד לפני מספר ימים מחה נגד החלטות הממשלה, מככב בקמפיין הקומי החדש של משרד הבריאות.
 
אז מדוע בחרו במשרד הבריאות דווקא בקטורזה כפרזנטור לקורונה ולא באומנים שמצבם הכלכלי יותר קשה? חוץ מהסיבה הברורה כי קטורזה הוא דמות אהובה וראויה שתצליח להשפיע על קהל הצופים לעטות מסיכות, לי זה מריח כמו קמפיין השתקה, השתקה לכל אותן הטענות של האומנים שהממשלה מתעלמת מהם. הנה, לא רק שאנחנו לא מתעלמים, אנחנו גם דואגים לכם לקמפיין בתקופה סבוכה זו וגם לחשבון מנופח בעו"ש. לפחות לכל מי שמשמיע קול".

הקמפיין של קטורזה למשרד הבריאות