ראש דסק הפלילים של ערוץ 13, העיתונאי דורון הרמן עוזב את חדשות 13. הרמן שלח היום (רביעי) מכתב למנכ״ל חדשות רשת, ישראל טויטו, בו הוא מודיע על עזיבתו.

דורון הרמן מתעלף בשידור חי מדובאי (צילום מסך חדשות 13)

הרמן כתב לטויטו כי "לאחר 13 שנה בחדשות 10 ובחדשות 13 אני מרגיש שהגיעה העת לצאת לדרך חדשה ולאתגר הבא מבחינתי. דווקא כשחברת החדשות חזקה מתמיד בהובלתך ובהובלת אבי בן טל, אני מרגיש שזה ה"קיו" שלי. קצת קשה לי לסכם תקופה כל כך משמעותית, במכתב שאמור להיות פורמלי. אולי עוד אסכם בהמשך. רוצה ביום הזה להגיד שאני אוהב אתכם בכל ליבי".

"בשש השנים האחרונות אני מתמקד במיזמים שונים של הגנה על ילדים ברשת, ואני מתכוון בשנה הקרובה לעסוק לא מעט בתחום זה", כתב העיתונאי. בנוסף ניצבים בפני עוד אתגרים רבים, מרגשים ומפחידים בהמשך הדרך, אך זה לא הזמן לפרט".

מחדשות רשת נמסר: "אנו אוהבים את הרמן מאד ומצטערים על עזיבתו. הוא היה חלק חשוב מאד במערכת החדשות לאורך השנים ואנו מודים לו על הכל ומאחלים לו הצלחה גדולה תמיד".

הרמן עלה לכותרות בחודש שעבר לאחר שהתעלף בשידור חי בעקבות החום הכבד כשדיווח מדובאי. במהלך המהדורה פנתה מגישת החדשות הילה קורח להרמן שנראה אפטי. נגה ניר נאמן התבדחה כי חם מאוד בדובאי וקורח שאלה האם זה פוגע בשמיעה. כעבור מספר שניות הרמן התעלף בשידור חי. 

קורח המשיכה בשידור ופנתה לאור הלר שלא צפה בהרמן מתמוטט ואמר: "מה זה אומר על תשתיות האינטרנט בדובאי אני שואל". קורח שהבינה כי הרמן התעלף המשיכה עם הלר לנושא הבא ולאחר דבריו, הרמן שהתאושש חזר לשדר ולספר על חווייתו מדובאי ב-48 השעות האחרונות.