מה שיפה בעונה הנוכחית של "הישרדות VIP" היא שכל פעם שאנחנו חושבים שהגענו לשפל המדרגה – שפל חדש מגיע. החידוש הוא שהפעם, נוסף על הזעזוע השגרתי מהפרק, גיליתי לראשונה בחיי שאני נביאה (!) שכן כזכור, לאחר הפרק בו השורדים הכושלים שלא הגיעו לאיחוד חוו דעתם על חמישיית הגמר, תהיתי האם בשלב הבא נזכה לראות צופים מלרלרים את מחשבותיהם על השורדים. ונחשו מה?! זה אכן קרה! אם כך, אני פוחדת לנבא מה יקרה בגמר, כלום לא מובן מאליו בהפקה הזו. 

קדימון לגמר הישרדות. צילום: באדיבות רשת 13

חזרה לפרק אמש: גיא זוארץ, חמוש במכופתרת פתוחה יתר על המידה ושק שאלות של פסיכולוגיה בשקל, מגיע לבתי השורדים כדי לדון איתם ועם משפחותיהם על העונה ולשמוע תובנות. בפועל, במקום לשמוע ריכולים וג'וס כמו שאנחנו אוהבים, זכינו לצפות במיצגים שהזכירו יותר את יום הולדת 10 שלי: מאור ואסי בוזגלו התחרו מי עומד זמן רב יותר על רגל אחת, ג'רבי וזוארץ שיחקו בהורדות ידיים (גיא ניצח!) וקינחנו בתחרות ריצה בין אלינה לגיא, שם נחל הפסד צורב. לא מאמינים לי? צפו בעצמכם. השמועה אומרת שגיא ועידן גם ניסו להשחיל נר לתוך בקבוק אך זה ירד מהעריכה בשל חוסר עניין לציבור.

ירדן ג'רבי (צילום: צילום מסך רשת 13)
ירדן ג'רבי (צילום: צילום מסך רשת 13)

מפה לשם, הספקנו לראות את ישראל נטול הזקן, מה שהפך אותו מויקינג לוחמני לרקדן בלט רך ורגיש (בהתחשב גם בתפקיד החדש אליו לוהק). אם תהיתם האם יחד עם הזקן נפטר ישראל גם מדברים נוספים המאפיינים אותו כל כך, חשבו שנית, שכן עולם דימויי התחבורה לא נעלם וכן החוויות מהרחוב עדיין איתנו. אפילו פרשיית הברזנט. יודעים מה? עם הברזנט אני אצליח לחיות, אבל אם עוד אנשים יתחילו להביע את עצמם במונחי "כיכר" ו"פרסה", אני לא אעמוד בזה, אני כבר אומרת.

כפינאלה מתוק לפרק הזוי – קיבצה ההפקה מספר צופים ואישה תמהונית אחת ששאלה שאלות במסווה של קבוצת מיקוד (כן, אני בטוחה שבכל קבוצת מיקוד בוחרים שאלות עמוקות כמו: "האם ישראל חתיך לדעתכם?") ופתחה צוהר לשלל תשובות ודעות מפיהם של צופים רנדומלים. מה שהם לא ידעו, בהנחה שאיכשהו התעלמו משלל המצלמות, הוא שהשורדים ישבו מעבר לקיר והאזינו לכל הנאמר. איכשהו יש לי תחושה שזו לא פעם ראשונה שאלינה שומעת שהיא הפכפכה ואסי מגלה שהוא ברברי. לבסוף נכנסו השורדים להצטלם סלפי קרוב מדי (ונטול מסיכות!), כאילו היו מיכל ינאי בפסטיגל 2000, עם אלה שלכלכו עליהם לפני שניה. אין גבול לביזאריות.

בני ברוכים (צילום: צילום מסך רשת 13)
בני ברוכים (צילום: צילום מסך רשת 13)

אז זהו, לא ייאמן – בעוד 72 שעות נקום לבוקר נטול "הישרדות", ולכבוד יום חג זה, ריכזתי את 20 הדברים שבוודאות לא נתגעגע אליהם ביום שאחרי. מתחילים:

1.       בדיחות הקרש של גיא זוארץ ("יעקב, הילד חופר")

2.       הצחוק המלחיץ של ישראל אוגלבו

3.       כמות פרקים בשבוע שלא מביישת את "היפים והאמיצים"

4.       'יציאת' השנה של בני ברוכים: "נאוה, בוקר!" 

5.       בני ברוכים

אלה איילון (צילום: צילום מסך רשת 13)
אלה איילון (צילום: צילום מסך רשת 13)

6.       משימות "פרס" (חטיף אנרגיה זה לא פרס!)

7.       פרשת הברזנט הטרגית שהשאירה את חותמה בתרבות הישראלית

8.       סיפורים קשים של ישראל מהרחוב

9.       התערבות לא אלגנטית לטובת אסי בוזגלו

10.   עידן וירדן מתחרים על חסינות לא קריטית במשך 8 שעות

11.   פרומואים שמכינים אותנו לנורא מכל, ובסוף תמיד מדברים על אלינה, ליטל והנשיקה בפה

12.   ירדן מספרת שהיא אוהבת לנצח

13.   סיפורים על חגית

אסי בוזגלו (צילום: צילום מסך רשת 13)
אסי בוזגלו (צילום: צילום מסך רשת 13)

14.   אסי בוזגלו מדבר על אסי בוזגלו בגוף שלישי

15.   אלה איילון מזכירה שהיא דוגמנית

16.   ניסיונות לשדך בכוח את עידן וירדן

17.   ליטל סמדג'ה מתעצבנת על קוז'י

18.   ליטל סמדג'ה מתעצבנת 

19.   ליטל סמדג'ה

20.   מקבצי פרסומות שארוכים יותר מטקס הדלקת המשואות ומנגד פרקים שאורכם קצר יותר מאפצ'י

בגדול יכולתי להמשיך כך לנצח (מוזמנים להוסיף בתגובות!) אך הזמן קצר ועליי להכין את עצמי לחיים שאחרי "הישרדות". נצלו את 24 השעות שנותרו עד לגמר וזכרו, עוד קצת זה מאחורינו. יחד, אנחנו יכולים. צאו לדרך!