לכל אותם צופים שלא אוהדים את אסי בוזגלו כי הם חושבים שהוא מונע מאגו, למרות שהוא מכחיש שזה המצב ומודה שאמנם יש לו אגו (למי אין?) אך הוא לא נשלט על ידו, מסתבר שאתם לא הרוב. הרוב בחר באסי כשורד הכי אהוב של העונה. אולי על פניו זה נראה כאילו ההפקה רצתה ביקרו ועשתה כל אשר ביכולתה על מנת לקדם אותו ולהבטיח את מקומו בגמר. גם אם זה היה נכון, אם תרצו או לא, האיש בהחלט ראוי לזכות בתואר אהוב הקהל.

וכי מה נדרש ממתמודד במשחק כמו הישרדות? כושר פיזי מחד, וכושר ניווט אסטרטגי וחברתי מאידך, תכונות שבוזגלו ניחן בהם בשפע. הוא עמד במשימות קשות וניצח בחלק מהן, וכן, הוא עשה קומבינות ואסטרטגיות, מאסט הכרחי ומוצדק במשחק שכזה. אך מה שבלט יותר מכול, היא האמפתיה שהוא הפגין כלפי יריביו. לדוגמה כשליטל סמדג'ה ירדה לחייו של עידו קוז'יקרו כשהוא הצטרף לשבט של בוזגלו עד שפשוט הוא העדיף להתבודד עם עצמו ולשבת רחוק מחבורת הזבל, בוזגלו היה היחידי שאירח לו חברה על מנת שלא ירגיש מבואס ולבד.

לאורך העונה בוזגלו לרגע לא מעד בלשונו ודיבר בחוסר כבוד או נימוס ותמיד הפגין ריסון עצמי, למרות שלא היה פחות רעב או מותש פיזית ומנטלית מאחרים, שהשתמשו בתירוצים האלה על מנת להצדיק התנהגות כושלת. הוא לא קיטר או התלונן, כמו אלה איילון למשל שהתבכיינה על היחס המזלזל והלא מתחשב של בני ברוכים שהעז להגיד בקול רם שבחלוקת המזון הדל שהם מקבלים על האי, היא תמיד רוצה לקבל יותר ולא מתחשבת באחרים. "איך הוא מסוגל להעליב אותי ולהתחשבן איתי על אוכל כשאני כל כך רעבה?" (בערך). כאילו, הלו? כולם רעבים.

בוזגלו גם לא לכלך את פיו או גילה גסות רוח ו-וולגריות כמו כמה מה"תכשיטים" על האי. האהבה והחום ששידר והדמעות שהציפו אותו כאשר דיבר על משפחתו בכזה רוך ואותנטיות שבו את לב הצופים. אני חייבת להודות שיש לי סימפטיה לגברים שדומעים בקלות ובכך מוכיחים שיש בהם טוב לב, רגישות וחמלה, תכונות שעושות לי את זה אפילו יותר מחוכמה וידע. איך אמרה המדהימה שלי בת ה 15? אסי אדם מאד מרגש, יש בו משהו שגורם לצופים להתרגש.

אז הוא גם אסטרטג, גם חזק, וגם מענטש. מה צריך יותר על מנת לזכות בתואר אהוב הקהל? איך אומרת שכנתי? שימותו הקנאים.

לומר לכם את האמת? מי שבאמת שבה את לבי בכל הסאגה הזאת, היה הילד הקטן והמהמם של בוזגלו, שכשנשאל מה הוא חושב על אביו, אמר שהוא האבא הכי טוב בעולם ו"תמיד הוא מנסה לשפר", ופה הוא פרץ בבכי מרוב התרגשות. כנראה שהאבא עשה משהו טוב, אם גידל ילד כזה שכולו לב.

בהזדמנות זו, הייתי רוצה להסב תשומת לבכם לתגובה של טוקבקיסט שמחה על בחירתו של בוזגלו כאהוב הצופים וכמובן שחזר על המנטרה שההפקה כבר מתחילת המשחק סימנה את בוזגלו כפייבוריט שלה והתערבה במשחק לטובתו. כמו כן הוא הוסיף את המשפט המכונן: "הגיע הזמן שבריאליטי הטובים ינצחו". אז מצד אחד אתה לא רוצה שההפקה תתערב, ומצד שני אתה רוצה שהטוב ביותר ינצח? כדי שזה יקרה, צריכה להיות יד מכוונת, לא? כלומר, אולי כן נדרשת התערבות ההפקה?

באותו עניין, ועם יד על הלב, אם אחד מהפיינליסטים שאתם אוהדים ינצח הערב, האם זה יפריע לכם שההפקה התערבה לטובתו או לטובתה? למה יש לי הרגשה שזה לא יזיז לכם כהוא זה?

ולכל השאר שיתאכזבו ויחליטו להחרים את התוכנית, אני בטוחה שעד העונה הבאה תשכחו ותחזרו עם כוחות מחודשים ומוכנים שהעונה הבאה שוב תעלה לכם על העצבים. כמו אותה אישה שצורחת בחדר לידה מכאבים שיותר בחיים היא לא תביא ילדים לעולם והרופא המיילד אומר לה: יופי יופי, נתראה בשנה הבאה.