ממשיכים במירוץ: מלבד נחשים, ג'וקים וחתולים מעופפים, רפובליקת הפיליפינים מובילה בגידול וייצוא קוקוסים. לכן הזוגות שוב רותמים עצמם, עוטים משקולות ומטפסים לעבר צמרת עץ קוקוס הניצב במרכזו של אולם ספורט. קטיף קוקוס זה ענף ספורט לגיטימי בפיליפינים? ברקע רואים באולם סלים של כדורסל, או בעצם קוקוסל. בכל מקרה, האתגר הראשון נראה קשה לפיצוח, כמו קוקוס.

המירוץ למיליון יוצאים לדרך (צילום: אביב חופי)

בדרך לאתגר התאומות מתלוננות שאין להן סטורי, הן רוצות לתעד את החוויה שלהן. מסכנות, במקום סטורי הן יצטרכו להסתפק בצוות צילום שעוקב אחריהן ומתעד אותן. מספיק עם זה תאומות, אני רוצה להיות בעדכן אבל אתן חיות בסטורי. בינתיים באולם קוקוסל, שני מנסה להתחבב על אליס שנפצעה ומדממת מהאצבע, הן כורתות ברית דם, לא לשים "עצור" אחת לשנייה.

אסף ונתא פוגשים את התאומות ומחבקים אותן כאילו היו שליח מהטלגראס. מניין כל החום והאהבה? אלה זוגות מנותקים יותר מהאחים צ'יל, הם עוד לא הבינו שהם בתחרות. כאן לא תוכנית הכרויות חמודים, הזוג היחיד שבא לנו לראות נפרדו מזמן. הזוגיות שלהם כאקסים מוצלחת יותר מרוב הזוגות הנשואים, מוסר ההשכל הוא שצריך להיפרד כדי שיהיה אפשר להנות ביחד.

בינתיים ליאן מגיעה לסולם ויורד לה הלב לתחתונים. היא מפחדת מהירידה. בעלה, אביתר, מעודד אותה ואוכל את הלב שאשתו איבדה את האמונה. יאללה תפסיקו למרוח אותנו בשמן קוקוס, תנו לראות את וובה ואלה עושים את זה. לבסוף, רגע לפני שיוצאים לפרסומות, אלה עולה, נלחצת ומתחילה לבכות. לטענתה, כך מתפטרת מהאנרגיות הרעות. אני מקווה שמישהו מכין מכל הפנינים שלה מילון אלה שושן.
המירוץ למיליון אולסטרס (צילום: עדי אורני)
המירוץ למיליון אולסטרס (צילום: עדי אורני)

מגיע תורו של גילי בוגנים, אחרי שצחק עם נהג המונית בדרך וחיפש תנין להכין תיק קלאץ' לקוסט, הוא עייף. גופו צריך ריסטרט, הוא נח וחוזר לסולם כמו פצצת אנרגיה, כאילו אכל בננה. אבל לא מראים את המאבק שלו ושל אחותו עם הקוקוס. אין זמן לכל הזוגות, רובם מוזכרים כבדרך אגב ואת האחים צ'יל כמעט ולא מראים בפרק. במקום זאת, מראים לנו חלק מהזוגות בוחרים למי לשים "סיבוב פרסה", אך לא מגלים במי בחרו. הצבעה חשאית, יש לי דז'ה וו מהגמר של הישרדות.

חלק מהזוגות כבר מגיעים למשימת צומת, בחירה בין כביסה לתפוחי אדמה. לא ברור מי יבחר בתפוחי האדמה, המשימה נראית קשה משמעותית מהליכה על חבל עם סל כביסה. זו גם הזדמנות טובה לחסוך שעות שינה ולעשות כביסה על הדרך. משום מה, הזוגות בזוגיות בוחרים לאסוף תפוחי אדמה, סוג של מבחן לזוגיות. זוג המאמושים, אש ואליס, בתקשורת מדהימה וראויה להערצה, צולחים את המשימה כאילו הייתה תפוצ'יפס.

זהו, מחר פרק נוסף. כולי תהיות, כיצד הכניסו עץ קוקוס ענקי לאולם ספורט ולמה ליאן בחרה להיות עם כיסוי עיניים כשהיא קונטרול פריק? מה שבטוח, הייתה חווית צפייה טובה ונעימה, אחרי הביזיון של גמר הישרדות, אפשר להתנחם במירוץ למיליון שמספק לנו ריאליטי קליל ומצחיק, בלי שסעים, מלחמות והפקה שרוצחת את הפורמט כמו קוקוסים קטלניים אשר נופלים על ראשיהם של צופים תמימים.