קרחנה: אחד-עשר זוגות בדרך למפעל קרח על מנת לחלץ כלי מטבח מבלוק קרח בעזרת סכו"ם שנלקח מחדר אוכל של בית אבות. שי הג'מוס לא קופא על שמריו, דופק וחופר בקרח, בעוד שני מנסה לשבור את הקרח עם שאר המתמודדים. חלק מהזוגות קרים כקרח, חלקם קרי רוח, מה שבטוח, קור כלבים שם. מלבד לוובה ואלה, שקרח כזה היה בשירותים באוקראינה. הם זוג פיפי.

התאומות מכריזות שהן נשארות עם הטופ והטייץ רק אם אסף ונתא שם. ממשיכות לפנטז על זוגיות וחתונת חוף בשקיעה ומאוכזבות שאין יותר משימות עם ביקיני וקוקוס. הן צופות בבנים קודחים בלהט, מדמיינות שהן בלוק קרח. גילי בוגנים מצטרף לפנטזיה, לא נשאר אדיש למפגן הגבריות, כולם שם בסרט למבוגרים בלבד. זה המירוץ למיליון לא "שיר של אש וקרח", דחוף מקלחת קרה לכולם. 

מתוך המירוץ למיליון (צילום: צילום מסך)
מתוך המירוץ למיליון (צילום: צילום מסך)

אביתר וליאן מצטרפים, ליאן מצליחה להרעיש יותר מהדפיקות של הסכו"ם, שיקפא להם המוח. אני מתבאס מהידיעה שהזוג הדביקי הזה לא יודח בקרוב. זאת עקב זמן מסך הרב שהם מקבלים וגם העובדה שהם כבר התארחו בתוכנית הבוקר של רשת, שם הצהירו שהם רוצים להיות הזוג האהוב של העונה, החליקו על כל השכל.

בממלכת הקרח וובה מבקש מאלה שתדבר איתו, היא טובה יותר בלחפור בראש מאשר לחפור בקרח. אתה יודע שהמצב קשה כשהם עוברים לדבר רוסית. אבל וובה שוב מוכיח עצמו כפרטנר המושלם. הוא האנה לאלזה של אלה. בבלוק אחר, ליבו של גילי יוצא אל הזינות, המסכנות שבורות כמו בלוק קרח. טלי לא מרוצה שגילי עוזב את הבלוק, אבל כל הכבוד לגילי, חמוד וחמים.

בזמן שכולם מתקרחנים, אני חושב לעצמי שחבל שהצילומים לתוכנית התרחשו מזמן, לפני כל הסכמי השלום החדשים. הייתי נהנה לראות את וובה ואלה מטפסים על המדרגות של הבורג' ח'ליפה: "זה כמו כל המגדלים של עזריאליז ששמו אחד על השני". או את האחים צ'יל מעבירים מטילי זהב באגם מלאכותי בדובאי:" לא ידעתי שזהב כזה כבד, זה לגמרי האבי מטאל".

מלחמת האולסטארס מתחילה | המירוץ למיליון ALLSTARS, עכשיו בערוץ 13, באתר ובאפליקצייה >> https://13tv.co.il/live/

Posted by ‎המירוץ למיליון‎ on Wednesday, September 16, 2020

 

המירוץ למיליון אולסטארס (צילום: צילום מסך)
המירוץ למיליון אולסטארס (צילום: צילום מסך)

הקרח עוד לא נמס והגענו למשימה שמציקים למקומיים ברחוב, הפעם צריך לגייס עשרה אנשים שיעזרו להרים בקתה. קל יותר למצוא מניין בפלורנטין. החוצפה הישראלית עובדת, מחלקים פקודות, גונבים כובעים, הכל כשר, כמו שקית תפוצ'יפס פיליפיני. למה הזוגות עצמם לא הרימו גם? זה סינג'ור ברמה עולמית. כצפוי, חלק מהמקומיים מוותרים באמצע, הם באו לאכול ג'וקים בשוק לעת ערב, לא לעשות רילוקיישן לבקתה.

גילי בוגנים וטלי, צוות בידור של קלאב הוטל, מגיע לעשות שמח ואגדו. לעומת בן ואורי, האחים צ'יל, שלא מסוגלים לגייס אומץ לבקש עזרה, איך יגייסו פיליפינים לסחוב בקתה, הם מנמנמים למיליון. חופרים לעצמם בור וממלאים אותו בחוסר אמונה עצמית, לא צ'יל בכלל. בינתיים שאר הזוגות כבר בשלב עיצוב הפנים של הבקתה המתפוררת, מזכיר את ביקורו של מושיק גלאמין במעון ראש הממשלה.

פתאום, כרעם ביום בהיר, הפרק מסתיים. חשבתי שאחרי כל שלושה פרקים יש הדחה, אבל לא העונה. הערב לא זכינו לראות את רון שחר, הדחליל האנושי, מגיח לרגע, עומד איתן בנקודת הסיום בזמן שהעולם מסתובב. בדומה למשאית זבל לפסולת גדולה, גם רון שחר מגיע רק פעם בשבוע לפנות פסולת ריאליטי. אל חשש, זו עונת אולסטארס, הפינוי טוב לסביבה, זה נחשב מיחזור. נתראה בשבוע הבא עגורון שחר.