ברוכים השבים לעוד פרק של "ספה והעיר הגדולה", ארבע רווקות שונות, אך דומות, מחפשות אהבה ואת עצמן. הן יוצאות לדייט ארוך מדי, עם ארבעה רווקים שונים, אך דומים, מה הפלא שהן מסתבכות. רק בנות 30 אך כבר מאסו מסצנת הדייטים המודרנית, קבלו את מלכות הלבבות מאליס בארץ הפלאות, בפרק הקודם הצהירו: "ערפו את ראשם!", הגיע הזמן לרווקים חדשים.

נועה יונני, קרי, אלי מקביל, עוד לא מוכנה לבחור בחור חדש. המנחה, לירון ויצמן, מנחמת אותה ונראית כמו אחת מהרווקות, אני מצטער, אבל זה פשוט לא יאמן כמה הנשים הללו דומות. אין רווקות עם יותר מודעות עצמית ואולי גם קצת שומן בטני? בינתיים, נועה מתייפחת, לא יכולה לבחור. תתחדשי, קיבלת כינוי חדש: דרמאמי.

ההפקה שולחת את אורן לדירתה, היא עושה לו סיור ומודיעה שחדר השינה מחוץ לתחום. הנה הכנסת האורחים החיננית שחיכינו לה. הוא מצחיק אותה והיא נזכרת כמה היא אוהבת לצחוק, לא, היא משהו מיוחד. עוד מעט תגיד שקר לה בחורף והיא מזיעה בים. בסוף הערב, כשהאלכוהול נדף, היא מסבירה לו שעדיף לא להגיד שיוצאת ממנה האשקלונית, או שתצא ממנה האשקלונית.

נעבור לדממאמי, רונה נאמן (לא להתבלבל עם דרמאמי), הבחורים ממשיכים לירות קלישאות בקליפים סגנון טינדר שלהם, "גבר של אישה אחת", "אם לא הייתי עובד, הייתי מתנדב". גם להשתתף בתוכנית ריאליטי זו סוג של התנדבות, באת לתת מעצמך למען הבידור שלנו. היא בוחרת בבחור הגבוה, זה הרי מה שרוב הנשים מחפשות וכנראה גם מה שדממאמי רוצה, היא מסמנת לייק למצלמות. לייק גדול לשטחיות.

היא בוחרת להם תחפושת של אליס והחתול, הוא מביט בה מלמעלה, "חם לי", הוא רוצה תחפושת אחרת. דממאמי מצחקקת, חתול טיפשון, כזה חמוד, עקשן וגבוה, שים את התחפושת וחיוך גדול. דממאמי מצאה חתול מחמד, היא אימצה אותו, עכשיו נותר רק להמתין שהוא ישלים עם גורלו. בדירה, לאחר הנשף, הם מנסים להתקרב, אך יש קצר בתקשורת ומרחק פיזי, למה הוא לא יכול פשוט להתכרבל עליה כמו חתול טוב.

טי-אר-אקסים בוחרת באביחי, גבר עם חיוך אדיר ושני הכלבים מפתח תקווה. היא מנסה תוך כדי שיחה להגיד לו מי ומה הוא, והוא מתקן אותה כל פעם מחדש, יש עוד מקום לאימון אישי. איתה השיחות הפוכות, בעוד שאר הרווקות מקבלות מחמאות ומובכות (אתה חושב שאני יפה? די, תמשיך), היא זאת שמחלקת את המחמאות ומביכה את הבחור.

בנשף טי-אר-אקסים מנסה לאתגר את עצמה ולא לגעת עוד בבחור שלה, מדברת עם כולן כמה היא נמשכת אליו וכמה שהם נוגעים. בדירה היא שוכבת לידו על הספה, נוגעים, מתקרבים ולבסוף מתנשקים, אולי גם עשו קצת כושר אופקי. טי-אר-אקסים מפסידה באתגר ואולי זוכה בזוגיות.

לרוני נדלר, אטלסית, מראים עורך דין שלא אומר יותר מדי ובחור רוסי מרשים, הוא שם "למצוא זוגיות מדהימה", "לא אוהב פוצי-מוצי". כהרגלה, אטליסת לא מרוצה מהמבחר ובוחרת לבסוף בוובה, מישהו לדבר איתו. נדמה שלא ממש התייעצו עם הרווקות, כי נראה שאף אחד מהגברים לא הטיפוס שלה, אפשר אולי לראות את אבא שלה ולמצוא גבר דומה לו? בנשף, וובה מכניס עצמו לפינה, זה ידוע שבקרב סומו צריך להתרחק מהפינות, חשב שיקבל בלונדינית גבוהה, את זה אליס קיבלה. לבסוף כבד לאטלסית, קשה להיות קלילה בתחפושת סומו.

ארבע הרווקות הן התגלמות הביטוי "אותה גברת בשינוי אדרת"  והרווקים, אותו אדון בשינוי פפיון. אותם טיפוסים עם אותן תלונות, כולם לא מרוצים, כולם רוצים משהו אחר, משהו טוב יותר. נדמה כי כל תקופה קופצת אצלם תזכורת, "הגיע העת להחליף", בדומה לדגמים של אייפון, זהו מסע שדרוג אינסופי. שיהיה לכולם בהצלחה, שימצאו נחת, שלווה ואהבה, נתראה בפרק הבא.