תקועים בארמניה, שוק פירות ועוד משימה שכולה סבל ועינוי, פיטום אווזים גרסת המירוץ למיליון. פירות יבשים, על גבול המקולקלים, משימה חסרת ערך תזונתי ובידורי. מסכנים הזוגות שמתמודדים עם מצבי קיצון כאלו, רעב והאבסה, הובלה במירוץ וירידה לתחתית הטבלה, נופים, געגועים ויוסיאל אחד, שנאמן מדי לפיצוחי נאמן, עושה להם קצת פרסום חינם בפריים טיים. הוא עוד ישלם על זה בפירות יבשים.


זכינו לפרק עטור מתמודדים מתלוננים, אחד שונא דובדבן, אחר חושב שפירות יבשים הם חלק מהריהוט אצל סבתא. רק האחים צ'יל מגיעים למשימות הפירות אופטימים, הכל פתוח, עוד לא "רון שחר". מכירים את זה שאומרים שמחשבה יוצרת מציאות? אז האחים צ'יל, כהוכחה, הם מסיימים בקצב שיא. בינתיים, לילה יורד על השוק, הדוכנים סביב כולם סגורים, הרוכלות שנשארו עם הפירות היבשים מביטות בליאן במבט של "את תסיחי את הצלם ואני אסיים לאכול את הצלחת כפרה".


גוסטב, נהג המונית של ליאן ואביתר, שמח שהשאיר את המונה פועל בזמן שליאן נלחמת בצלחת פירות, צ'וצ'י צריכה להקיא, הם פותחים פער שלא ברור כיצד יצליחו לצמצם. אך למזלם, כל הזוגות עדיין תקועים במשימת איזון הקוביות, גילי עושה עיניים לחתיך הארמני, נטע לוקחת את המושכות ושני צווחת הוראות, אוהב אתכם, שגרירים שלנו.


בהמשך המירוץ, שני הזוגות השולטים כבר במשימה הבאה. חבר'ה, תנוחו קצת, זה לא נעים כמה לראות כמה שאתם מתקדמים, ההפקה מנסה למתוח פרקים ואתם אוטוטו בפרומו של הפרק הבא. בעודי תוהה איפה מוצאים את הארמנים המסכנים האלה, סוכנות ניצבים או שמא עבודה מועדפת? הניצבים הארמנים עומדים בדממה, ממתינים שיבחרו בהם לבצע משימה עם זוגות שהתקשורת איתם מסתכמת ב"סטרונג". מתי יגיע לארץ "המירוץ למיליון" של מדינה אחרת? גם אני רוצה לעזור לזוגות להיכשל במשימות, לחייך במבוכה של אדם אבוד בתרגום, "סורי, אד מי און אינסטגרם".


הפרק בסימן האחים צ'יל והביצועים המרשימים שהם מפגינים. לרגע, אחד מהם הופך לדלאי לאמה: "כולנו גוף אחד והקוביות הן הלב הפועם שלנו". האמת, ריגשו מאוד האחים צ'יל, ברגעים קשים, כאשר הם ניצבים מול אתגר קשוח שנדמה כבלתי אפשרי, הם מוכיחים כי קור רוח ורוגע הם המפתח להצלחה, לראות וללמוד, רק לא ללמוד מהם כיצד לפצוח בריקוד ניצחון. נדמה שהם חווים מירוץ אחר לחלוטין, מדהים כיצד הם מדלגים בקלילות בין משימות, עולם ורוד רואים דרך עיניים צ'יל.


עתידות, אש ואליס יעופו מהמירוץ עקב נהג מונית שישכח איך מגיעים לאנדרטה הכי מפורסמת בעיר, שבמקרה נמצאת ממש ליד הבית שלו, אבל הוא מתבלבל בגלל המצלמות. רון שחר יעמוד ליד נקודת הסיום כמו דחליל ויודיע שהפעם אין הדחה. הזוגות יטוסו למדינה נידחת נוספת, הפעם בדרום אמריקה, אולי גיאנה, אולי סורינאם, יעד עם טיסת לואו-קוסט כאשר תיק הגב כלול במחיר הכרטיס. 


בצאת שבת המלכה ובשעה טובה, ישודר פרק הדחה נוסף, לא לפני משימה שטורפת את כל הקלפים, כלומר, שוב נראה את המתמודדים סובלים. אולי הגיע הזמן לעבור לצד של ההפקה ולהנות מקצת התעללות. בכל זאת, אנו תקועים בבית בזמן שהם רצים מסביב לעולם על חשבון הברון רשת. הם זוכים בחמש עשרה דקות של תהילה, בעוד אנו זוכים בפרקים של חמש עשרה דקות. אין צדק, אבל אחרי הפרק, אני לוקח הכל בצ'יל.