"אהבה חדשה": פרק ההחלטה מגיע, מפגן מרשים של דרמה, דמעות והחלטות הרות גורל. יש דיסוננס ברור בין גישת הרווקות לגישת הרווקים, בעוד הרווקים באים לחוויה סטייל "שלושה ימים, קליל אחי, יעבור מהר ואולי נכיר מישהי". הרווקות מרגישות לחץ ואתגר ליצור את הקשר המושלם תוך שלושה ימים. אצוטט בתרגום חופשי את פיל קולינס: "אתה לא יכול למהר אהבה".

''אהבה חדשה'' (צילום: צילום מסך רשת 13)
''אהבה חדשה'' (צילום: צילום מסך רשת 13)

רונה נאמן, אליס בארץ הרזות, מאוהבת, הביאו לה בחור גבוה, זה כבר עונה על 90% מהדרישות. בבוקר שאחרי הם מדוכאים, כמו בשבעה בלי בורקסים, המומחים באים לעזרה, מבוך האימה, ישמור השד. הם ממשיכים במשחק השקט, היא תנצח, אחרי הכל, הכינוי שלה הוא דממאמי. היא מובילה במבוך, נמאס לה להוביל, רוצה ג'נטלמן, אך הוא משתמש בה כמגן אנושי. המומחים לא מבינים מדוע הדייט מהגיהנום לא עבד, אולי בפעילות הבאה ישלחו אותם לטיפול בשוק חשמלי, או אולי לסדנת עינוי מים.

כשהבחורים מדברים, הוא טוען שהוא רוצה ללכת הביתה, הספיק לו, איזה ספוילר. אצל המומחה, היא מדברת על האתגר שלה להיפתח, היא בסערת רגשות. מדהים לראות כיצד מגיעים לכאלו בעיות אחרי יומיים, כמות התלונות, הדמעות, הלחצים והדאגות מזכירות זוגיות ארוכה, כזו שכבר פגשו את ההורים. הם אפילו לא התנשקו, אין קרבה, אין חיבור, איך אפשר לבנות משהו כשההתחלה כל כך רעועה? אבל היי, הוא עדיין גבוה, אז צריך להמשיך לנסות. מבחינתו זה נגמר, היא מתפרקת מולו והוא אדיש. "אתה סופר קול", היא מסבירה, אך האמת שהוא פשוט לא מחובר רגשית, ממתין לצלצול הגואל.

נעה ינני משחקת קלפים עם הבחור שלה, שלאחרונה התגלה כי יש לו עבר פלילי והפקת התוכנית לא ידעה על כך, אופסי. היא פוחדת להרגיש דברים מהר מדי, אין כמו דייט של שלושה ימים כדי לתת ללב זמן להיפתח. בינתיים, היא מתלהבת שהוא עושה כלים ומכין לה כוס תה, מחזיר לה את האמון במין הגברי, לפחות ההתחלה שלהם מלאה בחיוכים ובכיף, הם מתנשקים. היא בוחרת להישאר איתו, כזה גבר מרשים היא חיפשה, צו הרחקה לא יפריד ביניהם.

נועה יונני, מתוך ''אהבה חדשה'' (צילום: צילום מסך רשת 13)
נועה יונני, מתוך ''אהבה חדשה'' (צילום: צילום מסך רשת 13)

נעה כספי, טי-אר-אקסים והבחור שלה לא ישנים בלילה, מתעוררים עייפים ולא מרוצים. הוא במטבח מבשל, היא בינתיים מבשלת סערת רגשות, שואלת למה הוא מרחיק ממנו אנשים בזמן שהיא מתרחקת ממנו. אבל יש עוד יום לבלות עם הבחור, איך היא תשרוד? התשובה פשוטה, בעזרת דממה. עובר עליה משהו שהיא לא יכולה להסביר, הבחור מבין שהפרידה מעבר לפינה. יש משהו גברי בהתנהגות שלה, כובשת ומאבדת עניין. אך לבסוף מחליטה שהיא ממשיכה איתו הלאה. המומחים חוטפים שוק חשמלי.

רוני נדלר מנסה לגרום לוובה לדבר, הוא מדבר קצת על מוות, לפחות במבוך הוא אמיץ ותומך. אך הם מגששים באפלה, הוא מעיד שהוא "מוצר אנושי" אחלה, רק שכחו להרכיב במפעל את רכיב הרגש. ביום השלישי וובה מרגיש משוחרר יותר, רוני מלחיצה אותו מהר, שיחת יחסינו לאן. "חסר קליק", הוא מסביר לה, היא בוהה לאופק, אוכלת מוס במקום לבכות, מנסה להוריד את הדחייה בגרון. ברור שגם היא לא נמשכת אליו, היא בוחרת להיפרד ממנו, איחלתי לחייל בהצלחה. 

לא טוב היות האדם לבדו, אבל גם לא טוב כאשר האדם מתעקש לא להיות לבדו. לדבריו של וובה, אין קליק, זה כל כך פשוט, ממשיכים הלאה. הוא אולי קר ומחושב מדי, לא מוצר אנושי לריאליטי, אבל הכי הגיוני שם. כעת עתידות: טי-אר-אקסים דוחה את הקץ אך יש גבול לכל תעלול, היא לבסוף תיפרד מהבחור שלה. בדומה, גם נועה והבחור שלה לא יחזיקו מעמד וזה לטובה. אהבה חדשה, אך לא בכל מחיר.