עונת הקורונה של האח הגדול: הדיירים נכנסים לבידוד האולטימטיבי, המסכות יורדות והגיע הזמן להוציא את "אני האמיתי". מדובר בעוד עונה של ניצחון האותנטיות על השפיות. בית חדש, חוקים חדשים, דיירים חדשים, מנחים ישנים וביצה אחת גועשת, האח הגדול - פרסומת הזהב, מתחילים. 

הדייר הראשון, דווקא לא מפורסם, הוא "בגדדי", בן 65 וארבעה ימים. הוא פותח את דבריו עם התייחסות לפוליטיקה - "מדינה חרא, אין עתיד". הוא טוחן את המוח על כמה שהוא טוחן את המוח, נקווה שהוא יחזיק מעמד ארבעה ימים. הוא בא להרצות באח הגדול, עם כאלה מרצים, עדיף לפרוש מספסל הלימודים. מקבל משימה סודית, אך יש לו משימה סודית משלו, כזה מצחיקול, בטח יעבוד עליהם שהוא לא גזען.

הדייר השני, ליאור כלפון, קרי, ניסים בוסקילה, קרי, איצקו, קרי, ווקה פיפל, קרי, קורונה. את המיליון הוא כבר עשה, הוא בא להנות. נותן אגרופים לקורטונה (קורונה מקרטון). אנשים קטנים מתעסקים באנשים, אנשים בינוניים נכנסים לאח הגדול. הוא מתרגש, כמה מתרגש? ברמות של "משה רבנו!" מתרגש. מתי הוא יפסיק להיות ג'ים קארי מהמסכה והמסכה תרד? בכל מקרה, מסתמן כפייבוריט.

גל גברעם, בת 19, אושיית רשת, כבר מרגישה זקנה, ויש לה דאגות, מרבה עוקבים, מרבה דאגות. באה פתוחה לאהבה, אך לא סובלת גבר שחי מול המראה, אמרה אישה שחיה מול המראה. היא מחפשת קצת שקט, לדעתי תביא לנו מלא רגעים של שקט, ארגזים של שעמום. נכנסת לבושה שמלה קרועה, מרחק אפצ'י אחד מעירום בשידור חי, צועדת בביצה, העקבים שלה שוקעים בבוץ, שתתכסה עם כמה עלים. 

שולה זקן, מישהו אמר פוליטיקה ולא קיבל? מתארת את אולמרט כבוס קשוח, מביט בשעון ונוזף "בוקר טוב גם לך", מזל שאין שעונים בבית האח. בדומה לכל עונה, הסבתא שנכנסת לבית משתלטת על המטבח ומבשלת לכולם, אך עם קריירה מרשימה כמנהלת לשכה, היא כנראה תכין לכולם קפה או תמעול בתקציב השבועי.

גל גברעם, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
גל גברעם, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

הבעיה עם שולה היא שכל הסיפור כבר סופר בתעודת זהות, לא תשאירו משהו להמשך העונה? נראה ששולה הגיעה לבית האח כי היא ניסתה לכוון "הביתה" בוויז ובטעות כיוונה ל-"בית האח". 

דרור קונטנטו, השפם והשמלה של מירי רגב. בגדול הוא לא מפחד מכלום, חוץ מלענות על מה הוא חושב על שרה נתניהו. גדל כחרדי, צייר שמלות בדפי גמרא, בס"ד ובשמלה. נכנס לשבור סטיגמות, מאמין שאפשר להיות בשולם עם כולם, כנראה לא ראה טוקבקים על השמלה שעיצב למירי רגב. נתפלל למענו, למען נעליי הסינדרלה שלא יתמלאו בבוץ ולמען גל גברעם, שיתפור לה שמלה שלמה.

ג'וזי זירה, דיג'יי, דוגמן אך בעיקר מבטא צרפתי, הבחור עמוס קעקועים, נראה כמו מחברת שרבוטים של תיכוניסט מרדן. זו פעם שלישית שלו בריאליטי, כמה אפשר לספר את אותו סיפור חיים קורע? כנראה ככמות הקעקועים שעל גופו. אך אני לא קונה את הזהות הכפולה, יונתן/ג'וזי, רמת אמינות "לא ידעתי שאסור לעשות מסיבה במלון קורונה".

קארין עליה, בת 22, מתל אביב, מלכת היופי ב-2016, מה שנקרא, כתר דאשתקד, חושבת שמקנאים בה, שלא מפרגנים לה, אז מי אני לשבור את רצף חוסר הפירגונים? סורי מלכה, המלאכה רבה ויש עוד דיירים, הלאה.

קארין עליה, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
קארין עליה, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

רמי ורד, אדם חרדתי, עם בדיחות חרדתיות וכמובן, עוד פוליטיקה. חבל שמנסים לדחוף פוליטיקה, מעונות קודמות למדנו שהדיירים מתרחקים מפוליטיקה ומעדיפים להתווכח על סיגריות. לרגע הוא מרגש, כשמדבר על בנו האוטיסט, עתידות: רמי והבן יפגשו בבית האח.

מור לרמן, בת 33, פליטת ריאליטי, סיימה הכל בהצטיינות, חוץ מעונה של חתונמי. אך לצערנו, היא חודשיים בזוגיות, מאכזב כשמכניסים דייר תפוס, כל העניין ב"אח" מגיע ממערכות היחסים והסיכוי לאהבה, קרי, תקווה וליאור, ככה מגיעים למיליון. אף אחד לא רוצה לראות דייר מאוהב במישהו מחוץ לבית, "האח הגדול" עושים בלי אהבה, או שלא עושים בכלל.

זהבה בן, כלומר, פרסומת זהבה ואז זהבה בן, הגיע הזמן להכיר את זהבה בן האמיתית, הפשוטה, השומה. התחילה עם טיפת מזל, הגיעו הופעות, סרט, 40 ומשהו אלבומים, אך בלי טיפת כסף, שניה, פרסומת זהב והנה זהבה לקחה עצמה בידיים, האושר מחכה לה מעבר לביצה. אגב, לבן של זהבה בן קוראים בן, בן בן, רק על זה מגיע לה המיליון.

שולה זקן, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
שולה זקן, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

חוק חדש נחשף, כל העמדות להדחה יהיו פומביות העונה, לדעתי זה דווקא פוגם בדרמה, עדיף שהדיירים חיים באי ודאות וחשדנות, שהופכים את החיים בבית לקצת פחות נסבלים, אך נהנה לראות אותם מתנצלים ומסבירים ש"זה לא אישי". בנוסף, אהבתי מאוד את החוק החדש של פרסומת זהב כל חמש דקות, רק פרסומת זהב אחת, ועוד אחת, ואל תזוזו, רק פרסומת זהב אחת ובלי ששמנו לב יש לנו יותר זהב מדובאי. 

אסיים בתחזית לעונה, להלן חמישיית הגמר, זכרו את מילותיי, קבל עם ועדה, לגמר יגיעו הדיירים הבאים: ג'וזי, למרות שנאתי העזה לו ולדמות הפקטיבית שהמציא. ליאור כלפון, רק בגלל שהוא בא להנות והדייר האחרון שיעלה במדרגות היא לא אחרת מזהבה בן, כי אין בעולם הדחה, כמו הדחה של אמא. שתהיה לכולנו עונה מצחיקה, מעניינת ושבית האח יהיה היחיד במדינה שתחת סגר.