השבוע הראשון מתקרב לסופו, הדיירים החדשים עוד זוכרים את החיים לפני שהיו תקועים בבית האח הגדול, כאשר היו תקועים בביתם. זו תחילתה של תקופה חדשה בחייהם, הכל חדש ומרגש, כל דייר הוא פתית שלג מסקרן וכולם מתנהגים בהתאם. אך לא רחוק היום בו יתלהטו הרוחות והשלג ימס, או במילים אחרות, לא כל הנוצץ הוא פרסומת זהב. האח הגדול משתלט על לוח השידורים, מתחילים.

רוב הפרק מוקדש למר בגדדי, קרי, חפרני. אם שולה לרגע מפהקת, הוא ידבר אל המצלמה, אם שולה במטבח, הוא יוציא אותה מהכלים, כך זה בבית האח, יש מי שמבשל ויש מי שאוכל את הראש. לרגע קט שולה מצליחה להשחיל משפט, מספרת בכאב גדול שמעל עשור אינה עובדת, משאלתה היחידה היא להתפרנס בכבוד, אך איש אינו מוכן להעסיקה. לצערנו, אין זמן לרחמים, חפרני נותן בראשה עוד ביס גדול כאילו הוא התנין מהביצה.

שולה זקן, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
שולה זקן, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

בינתיים בביצה, שלוש בבוקר, כולם ישנים חוץ מגו'זי וקארין, מלכת היופי לשעבר, הם שקועים בבוץ ובשיחה בגובה העיניים והאף. ג'וזי מתוודה שעבר ניתוח שיוף סחוס באף, "מרד" זה נשמע כואב. אף על פי, מלכת היופי נמשכת למלך הביצה, הוא חושף את גבו המקועקע והיא מחפשת פיסת עור פנויה להשאיר את חותמה. מאוחר יותר, קארין מתלוננת לאח הגדול שיש יותר חתיכים בצד השני, אך המשיכה שלה אל גוזמוז בולטת כמו השפתיים שלה.

בינתיים בבית, בגדדי פותח חזית נגד רונית הביביסטית, "אין לך מוח", "אתה מזרחי מחמד", מטיחים כדורי שלג אחד בשניה, שאר הדיירים בהלם, מנסים להרגיע, אין כאן מקלדת להתחבא מאחוריה. זהו שיח חירשים רועש במיוחד, "את סמרטוט רצפה", "את מס דירה". הויכוח שלהם מזכיר חולה קורונה, חסר טעם, אף אחד מהם לא ישנה את דעתו, אז למה בכלל להתווכח?

בגדדי, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
בגדדי, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

אינסטגל גברעם טוענת שכיום אין מודל יופי, אך רק אתמול היא וקארין, המלכה בדימוס, ערכו השוואת עכוזים, הופתעתי לגלות שכל אחת ידעה בדיוק את היקפה, כמו שאומרים, צר עולמן כעכוז נמלה. בכל מקרה, מבוגריי הביצה כועסים עליה, "איך אני הייתי בגיל 19?", שואלת מור חתונמי, היא כבר רוצה גט מאינסטגל. מור תופסת את קארין לשיחה צפופה בצד, חתונמי חושבת שאינסטגל פרובוקטור, אך בינתיים זו היא שהולכת רכיל בביצה. 

אינסטגל ממורמרת על תואר הוואנבי, "כשאת באור, באים היתושים", אומר לה אבא רמי ורד, אך כל פעם שהיא נזכרת באבות היא נשברת. האמת, כואב לראות אותה, ילדה שגדלה ללא אבא, סוחבת עימה אכזבות וחסכים, בסופו של יום, גם מיליון עוקבים לא משמעותיים כמו אבא אחד.

בטוויסט מוזר, סיפור אהבה הראשון הוא בין שולה ליהודה. אגב, שאפו לשידורי רשת על העקיצה שעשו לשידורי קשת כאשר שמו את יהודה יצחקוב, זוכה אמזונס, בקבוצת הדיירים האנונימיים, מוצדק ומשעשע, אחרי הכל, יותר אנשים ראו את 2025. או סנאפ! עוד עקיצה לקשת. כאמור, שולה לא מכירה אותו מהריאליטי, אלא הוא מזכיר לה את בנה, או בעצם את עצמה, גם הוא מרמה את עצמו ולכן היא רוצה לעזור לו, בעצם, במחשבה שניה, היא תעזור לו, מסכן יהודה, שמישהו יעזור לו. 

אלימלך קשתי, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
אלימלך קשתי, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

אסיים באלימלך קשתי, הוא כבר ידוע לשמצה, כולנו מחכים לראות כיצד הפקת האח תתייחס לקולות הקוראים להדחתו. כאמור, השבוע התפרסם שנית סרטון מזעזע ממצלמת אבטחה בבניין הסיטי ברמת גן, בו נראים אלימלך ואחיו, טום, תוקפים מאבטח קשיש. כתב אישום הוגש נגדם בגין התקיפה והמשפט צפוי היה להיפתח בזמן שאלימלך בבית האח. מקווה שהאח יזרז את גלגלי הצדק וידיח אותו, אך סביר להניח שלא, זה יהיה עלינו, הצופים, אחרי הכל, דייר מחליפים רק בקלפי.