העמדה פומבית להדחה, שיחת טלפון שמכניסה לרשימת ההדחה וראש בית שמרכיב לבדו את התקציב השבועי. שלוש המצאות חדשות ומשונות של אח גדול המנסה בכל כוחו לנער את הדיירים ולייצר דרמה, אך דרמה לא מגיעה ממנגנונים זדוניים ותחבולות זולות. מוטב לאח ללמוד מקודמו, ראשית, לבדר את הדיירים ואת הקהל, ללמוד מה כל דייר אוהב ושונא ורק אז לבחון כיצד יגיב כשיאלץ להתמודד עם הפחדים והאהבות. לא ישר לזרוק להעמדה פומבית, קצת טקט ועדינות, האח חסר הסטייל, ממשיכים.

כאמור, הכנת תקציב היה לסלע מחלוקת בין הדיירים, אותו לוח מחיק היה מוחק חברויות ברגע, טושים היו עפים סביב ומחנות נוצרים סביב התקציב. אך כעת הכנת התקציב הפכה ממדורת השבט לנר דקיק ובעיקר לכאב ראש לדייר אחד, ראש הבית, ליאור כלפון, שמהר מאוד בורח משיחות משמימות על חזה עוף, כנפיים ובשר טחון, טחנתם את הראש.

לינור מקבלת זמן מסך, זה דומה לשידור חוזר של נופר מור, אך לעומת נופר, ללינור אין את ג'קי שמעריץ את האדמה שהיא מאפרת עליה. לינור חשבה שתיכנס לבית האח וכל הבחורים יריבו עליה, אך במציאות, או בעצם, בריאליטי, הריב היחיד סביבה התרחש כאשר הרגישה דחויה ודרשה עוד סיגריות בתקציב. לצערה, רוב דיירי הבית באותו הראש, צעקות ודרישות חד צדדיות לסיגריות לא מדליקות אותם. 

רונית היא המעשנת המכורה של העונה, לא מעניין אותה, היא תאכל בדלים ולא תוותר על הסיגריות. זו הפרסומת הכי טובה נגד עישון, איבוד הצפון, העדפת פינת העישון על שולחן שישי, לרגע רונית מאבדת צלם אנוש, נלחמת כאילו מדובר בכבודו של ביבי, היא לא מוכנה לנהל דיון ולא מוכנה לשמוע בכלל דעות אחרות, יש מלך אחד, ניקוטין.

העמדה פומבית נוספת, הדיירים חוזרים על אותו המסר, "אני מעמיד אותך באהבה גדולה, פשוט לא היה בינינו חיבור, כולי תקווה שזה ישתנה", ברור, אין כמו העמדה להדחה לקירוב לבבות. ג'וזי פותח את ההעמדה שלו בהתנצלות מעומק ליבו, יש לי תחושה שעוד נשמע אותו מתנצל רבות, יש עוד עומקים רבים לליבו, בהמשך הוא עוד יתנצל בפני שולה שהעמידה אותו כי הבן שלה אמר לה שהוא תקליטן מפורסם, אוי סבתוש.

כאמור, ג'וזי נפגע, מטיח בשולה שהיא צבועה ושקרנית, ליאור מנסה להרגיע אותו, מסביר לו מה זאת צביעות, גורם לו לראות את שולה באור אחר: "אולי פשוט לא נעים לה? יש מרווח ענק בין זה לשנאה". לג'וזי קשה לשמוע דברי היגיון, הוא רוצה להתפוצץ, אך ליאור משרה שלווה, הוא יודע לפרגן לג'וזי, לכבות את השריפה, אין לי ספק שתחת ניהולו, ווקה פיפל חיים בהרמוניה. 

בינתיים בחדר האח, רונית בוכה בגלל שולה, מוזר שדווקא שתי המבוגרות נלחמות אחת בשניה, במקום אחווה של סבתות שמקסימום רבות למי יש נכד מוצלח יותר, קיבלנו חרם בגיל השלישי. יהודה כבר מוצא עצמו קרוע בין שתיהן, הוא אומר זאת לשולה, אין לה טענות, היא באה בלי ציפיות ולכן היא לא מתאכזבת, אוי ויי זמיר, כזו סבתא פולניה. עכשיו יהודה צריך להתחנף, כי סבתא לא יכולה להיות ברוגז עם הנכדים שלה.

דיוויד וקארין שלובים על הספה, הוא מפחד ממנה, כלומר, הוא דלוק עליה, אך פער הגילאים מפחיד אותו, הוא בן 35, היא בת 22, בר מצווה מפרידה ביניהם אך דיוויד הוא זה שמתנהג כאילו הוא בגיל מצוות. עברו רק עשרה ימים ורוב הבחורים שם איבדו עצמם. לפתע, שולה מגיעה, מחמיאה שוב לקארין על הטוסיק, די לעשות בושות סבתא. 

לבסוף, לירון וגיא מקריאים לאט את רשימת ההדחה, מוזיקה מותחת ברקע, אך כמו שג'וזי אומר, "זה מגוחך!", הרי לפני רגע ראינו את כל הדיירים מעמידים להדחה פומבית, ברור מי מועמד, אין מתח לגבי רשימת ההדחה, בדומה להדחה שתתבצע בשבת, גם לגביה אין מתח, ברור שרמי יודח, כל טוב לו, הוא היה ורד בשדה קוצים.