זוכרים את הפרופסור למוח שהוזמן לאחת מתוכניותיהם של אופירה וברקו לנתח את מערכת היחסים ביניהם? ובכן, אתמול זה קרה שוב, אבל הפעם הוזמן פרשן הספורט ניב רסקין, שהגיע לראיין את הצמד ולהעניק להם טיפול זוגי.

אין ספק, שהניסיון לחשוף על המסך את מערכת היחסים של שני מגישי תוכנית, ניסיון שאף פעם לא נחשפנו אליו אצל מנחים אחרים, מהווה מבחינה שיווקית חומר חם שימשוך קהל סקרן ויעלה את הרייטינג. אולם האם הם לא מיצו את הטריק השיווקי הזה? במה חטאנו שאחת לכמה זמן, מוזמן לאולפן מאן דהוא כזה או אחר לדון ולדוש בזוג המוזר? אם לפחות הם היו מחדשים בנושא. תמיד חוזר אותו ניגון: "הוא לא מפרגן לי", ואייל מצידו: "במה אני צריך לפרגן לה"? יודעים מה? אל תפרגנו אחד לשני ואל תבלבלו לנו את המוח. מערכות היחסים בין גנץ, ביבי ושאר מיני הירקות וה"חמוצים" (כפי שהימנים מכנים את השמאלנים), הרבה יותר מעניינות.

אופירה וברקוביץ (צילום: צילום מסך מתוך קשת 12)
אופירה וברקוביץ (צילום: צילום מסך מתוך קשת 12)

אולם במסגרת השאלות של רסקין ותשובות המנחים, נפלה אתמול פצצה באולפן עליה אדבר בסוף הטור. ניב רסקין הגיע מוכן עם דפים ושאלות עוקצניות וישירות, שלא כמו אותו פרופסור שהתפתל בכל מיני הסברים אקדמיים ומייגעים. רסקין שאל את אייל ברקוביץ' אם הוא לא קינא באופירה כאשר נבחרה להיות חלק מהפאנל ב"זמר במסכה". אייל ענה בממלכתיות: שכאשר אופירה פופולרית וחזקה, גם הוא עצמו חזק.

אופירה לעומת זאת טענה שהרבה פעמים הוא לא מפרגן לה. אייל הכחיש ודרש דוגמאות. רסקין שאל האם הם לא מתחרטים על ראיונות מסוימים בהם הם היו אגרסיביים מדי. אייל קבע חד משמעית שהוא לא מתחרט על כלום, חוץ מאשר הריאיון עם ענבל אור שהוא עלב בה מבלי להתחשב שהיא אישה שהייתה במצוקה.

אופירה מבחינתה אמרה שהיא וברקו לא השתנו במהלך עבודתם המשותפת. אייל לא הסכים ואמר שהיא דווקא השתנתה. איך? שאל רסקין. ברקו: "לא יכול להגיד, שמא אפגע בכבודה". רסקין לא וויתר ושאל האם ברקו מתכוון שעלה לה מדי? ברקו החליט שהוא מספיק שמר על כבודה, והסגיר בקלות את דעתו: "קצת".

אופירה ניסתה למחות ואוטומטית הניחה את זרועה על מותנה בתנועה מתריסה שאומרת: אני השולטת, ובעצם הוכיחה שברקו צדק. וכאילו לא ידענו מזמן שהיא כל כך מלאה מעצמה ששום דיאטה לא תצליח להוריד את כל קילוגרמים השחצנות. היא כל כך חושבת את עצמה, שהיא אפילו פלטה אתמול לרסקין: "אני האישה של חייו". או מיי גוד. ברקו קפץ כנשוך נחש, ובצדק. מה זאת אומרת האישה בחייו? יש לו כבר אישה בחייו. בקיצור, הרסה לברקו את הוויקאנד, כי עכשיו הוא ייאלץ לתת הסברים לחברה שלו בבית.

"אבל זאת האמת", התעקשה אופירה, ורק סיבכה אותו עוד יותר עם בת הזוג. מבין השניים, ולעומת ברקו שהיה יותר פתוח וכן, אופירה הייתה הבונקר שלא מיהרה לנדב אינפורמציה, למרות שכמראיינת היא לא נרתעת לרגע לדחוק את המרואיינים שלה לפינה ולהוציא  להם את המיץ עד שיספקו לה תשובות וכותרות. יחד עם זאת, רסקין עשה עבודה טובה כשהצליח למשוך בלשונו אתברקו שחשף את הסיבה ליחסים העכורים שמדי פעם פוקדים את הצמד. מסתבר שהוא ממש לא רווה נחת מהפוזה המתנשאת של אופירה, למרות שהוא מצהיר שהוא לא מקנא בה.

אולם הפצצה הכי פצצתית שהטילה אתמול אופירה הייתה כאשר רסקין שאל אותה אם היא מתכוונת ללכת לפוליטיקה והאם היא קיבלה הצעות ממישהו. מסתבר שהיא קיבלה הצעות משני אנשים אך סירבה להגיד ממי. רסקין נדנד: מגדעון סער? לא! "בנט"? כאן אופירה ביקשה לא לנדנד לה יותר. מה שואל את עצמו הצופה? למה היא אמרה "לא" על גדעון סער, אבל כשנשאלה על בנט היא לא רצתה לענות? מסקנה: כנראה שבנט הציע לה.

ולא אתפלא, כי בזמנו בנט גם הציע לנעמה קסרי הקוסמטיקאית להצטרף אליו. מי יודע, אולי יש לו פטיש לקוסמטיקאיות ומטפחות יופי, כי גם אופירה פעם עסקה בתחום. אופירה אמנם אמרה לרסקין שאין בכוונתה ללכת לפוליטיקה, אבל עצם העובדה שהיא טרחה ללכת ולדבר עם אותו אדם בביתו, מוכיח שלא ירחק היום והיא תשקול את העניין ברצינות. לכן, אציג בפניכם שתי שאלות בסגנון אסייגי.

הראשונה, איזה ציון הייתם נותנים לאופירה כמנחה ואשת תקשורת? והשנייה, מאחד עד 10, האם היא מתאימה לפוליטיקה?