קל לומר שאזרחי ישראל מפולגים, מוסתים ומשוסים זה בזה – אבל אז מגיע רגע כזה, של הדחה מבית "האח הגדול", ואף על פי שכולם (כולל המשפחה שלו) בטוחים שאילון הוא זה שיודח – אדון דיוויד "אני לא מבין למה בחורות הולכות בחוטיני ואז מתלוננות שנוגעים בהן אבל אני מסתובב עם לק שחור" דימוס הוא זה שיצא מהבית. עם ישראל, אני גאה בכם. מי יכול עלינו?

כולם היו בטוחים שאילון הוא זה שיודח (צילום: צילום מסך רשת 13)
כולם היו בטוחים שאילון הוא זה שיודח (צילום: צילום מסך רשת 13)

די נו, זה היה חייב לקרות. אנחנו 14 יום לתוך העונה והבחור הזה הספיק כבר להגיע לטונים ממש גבוהים, לקיים סוג של מערכת יחסים משעממת להחריד עם קארין ולפלוט אמירות פרימיטיביות לחלוטין. נכון, הוא ממש לא היחיד שהצליח להרגיז אותי ככה – אבל היי, חייבים להתחיל מאיפשהו. אז דיוויד נפרד מהבית והשאיר אחריו בעיקר דיירת אחת עצובה. ולא, זו לא קארין – אלא דווקא מור. לעומתה, קארין הגיבה כאילו הודיעו לה שהולכים להוציא מהבית את האקווריום. טוב, פחות צרה להתעסק בה. ממשיכים.

השאיר דיירת עצובה (צילום: צילום מסך רשת 13)
השאיר דיירת עצובה (צילום: צילום מסך רשת 13)

אני מרגישה שאנחנו חייבים לדבר על המונולוג חוצב הלהבות של ג'וזי. כלומר של ג'ונתן, אהה של יונתן, נו, הבנתם. אני יכולה להיות צינית ממש ולומר שזה נראה כאילו הוא חזרות על המונולוג הזה עוד לפני שהתחילה העונה, שזה די תלוש לדבר על הנושא הזה דווקא על מור, שבכלל שייכת למחנה השני של הבית, ושג'וזי רק מחכה שמישהו ינהל איתו שיחה קצת יותר עמוקה כדי לשלוף את יונתן המסכן מהכובע – אבל (!) אני גם מוכרחה לציין שאני די מאמינה לו, לסיפור הזה. כלומר, נראה שהוא באמת עבר חיים לא פשוטים (ועוד לא דיברתי על 3 תוכניות הריאליטי שהספיק להשתתף בהן), ואני אכן מקווה בשבילו שהוא שלם עם עצמו ובמקום טוב יותר. עכשיו, מספיק. אני מכירה את כל האישיויות של ג'וזי אבל את ימית אני רואה פעם ב40 דקות וגם זה, רק כשהיא רעבה. מה זה המחדל הזה?

מתוך ''האח הגדול'' (צילום: צילום מסך רשת 13)
מתוך ''האח הגדול'' (צילום: צילום מסך רשת 13)

ואם כבר במחדלים עסקינן, מה נסגר עם הרעיונות הדביליים של "האח הגדול" העונה? זה מרגיש כאילו אנשי ההפקה ישבו ושיחקו "מי יעלה את הרעיון הכי אידיוטי?" ואותו יישמו. זה התחיל בטייטל 'מלך הבית', שבמילים אחרות אפשר לקרוא לו – "מי הולך לשחק משחק הזיכרון באפליקציה של רמי לוי?". עד עכשיו לא הצלחתי לפענח מדוע אדם אחד צריך במשך שעה להרכיב את רשימת הקניות הסיוטית הזו, במקום לתת במה לישיבת התקציב האלמותית שתמיד מייצרת את האקשן והאינטריגות שהאח כל כך חושק בהם.

ואם לא די בכך, מה לעזאזל היה העניין עם הטלפון שבישר לג'וזי שהוא מועמד להדחה? נכון, את הצחוק של מור , הדקות בהן קארין ודיוויד בטוחים שהם במשימה סודית בסגנון ג'יימס בונד ואת התגובה האובר מוגזמת של ג'וזיונתן אני יכולה לראות בלופים – אבל מה זה הרעיון המטופש הזה? אולי במקום "חוקים חדשים" עאלק, נתחיל להכיר דיירים שקיימים בבית כבר שבועיים ומה שאנחנו מכירים מהם זה בעיקר צחוק מתגלגל לבדיחות של ליאור כלפון. וכן, אני מדברת על לינור, שמסתבר שהיא סוג של נביאה – אבל זה כבר לטור אחר.

''האח הגדול'' (צילום: צילום מסך רשת 13)
''האח הגדול'' (צילום: צילום מסך רשת 13)

ולסיום, ארצה לחתום את הטור בשתי תפילות קצרות. הראשונה, מי ייתן ושולה תבין שהיא לא ב"אבודים", אין לה שום בן אבוד או חטוף ואפשר להפסיק את המסע הזה אחר הגדלת אילן היוחסין. רק חסר שהיא תגדיר גם את זהבה בתור בת אובדת שלה ואז יהיה די מבלבל ואולי היא תפסיק עם הטירוף הזה. ומהאם – אל הבן: יהודה, יהוד'לה, אדון יצחקוב.

מתוך ''האח הגדול'' (צילום: צילום מסך רשת 13)
מתוך ''האח הגדול'' (צילום: צילום מסך רשת 13)

התחלת כאן בטור הפתיחה שלי כפייבוריט לניצחון ואתה הולך ומתרחק מהתואר הזה כמו שרונית מתרחקת מלעזור לבני הבית. עוד "סתמי", "תהיי יפה ותשתקי" או "לשבת מאמי" ואני אשלח אליך את דרור וזהבה. אני במקומך הייתי נזהרת.