בכל העונות של האח הגדול לא זכורה לי הדחה כזאת, דיוויד היה הנבל של הבית, במשך שהותו הקצרה הוא הצליח להיות רועש, יהיר, מתנשא, מאיים, כוחני, אלים, ובעיקר, הקרוב ביותר לרומן עם הדוגמנית של הבית. תמיד יהיו צופים שיעודדו את הנבל, זה חלק מהיופי של האח הגדול, אתה בטוח שכולם שונאים דייר מסוים ופתאום מגלה שיש לו עדת מעריצים. אך הפעם, בצעד נדיר של צדק חברתי, התאגדו צופי האח והדיחו את הנבל, עוד לפני שהספיק לחטוף נזיפה מהאח הגדול.

הדחה זו מלמדת אותנו שהעונה תהיה שונה לטובה, חרף התחבולות הזולות של האח הגדול, קהל המצביעים פועל יחדיו להפוך את בית האח למקום צודק. עד כה, בהסתמך על נתוני הרייטינג, האח הגדול אינו מדורת השבט, רוב בתי האב צופים בשידורי קשת. אנו, הצופים המעורבים, פועלים כגוף אחד, מתאגדים על מנת לחרוץ גורלות בבית האח, לנדות דיירים אלימים, יהירים ובלתי נסבלים, ועל הדרך להציל את רמי. אין לי ספק שבעונות קודמות דיוויד היה מגיע רחוק, אך כיום חוקי המשחק שונים. בזמן שהאח הגדול מכוון את המצלמה של ערוץ 26 לבריכה, קהל המצביעים מטביע את הדיירים שהאח מנסה להציף. האח השונה, ממשיכים.

פרק שרובו זהבה בן, היו לה לא מעט טיפות של מזל בחייה, אך כיום היא זקוקה למבול. בשיחה מרגשת, בכנות של זהבה, היא מספרת לאינסטגל כיצד התפרסמה. זהבה מגוללת את סיפורה המרתק ומשתפת שלעולם לא ויתרה: "ילדה שיש לה חלום, עם הרבה עבודה קשה, בסוף תגיע אליו". זהבה כובשת בפשטות ובכנות, סוד ההצלחה שלה ברור, טיפת מזל וים של אמונה. 

כידוע, בבית האח חשוב להיות אמיתי, אך חשוב לא פחות לשיר בלי לזייף. להבדיל מעונות קודמות, בהן דיירים העבירו את הזמן בשחיטת שירים, העונה יש לנו את זהבה, שפורטת על מיתרי קולה, מרגשת ומתרגשת. היא מתגעגעת לבן שלה, בן בן, הנותן לה כוחות כוחות. האח חיכה לרגע הזה, "חיים שלי" מתנגן בבית, איפה שהוא בישראל המפיק של זהבה משלשל לכיסו עוד תמלוגים. בבית האח הדיירים מתחבקים ורוקדים בזמן שג'וזי מהרהר לעצמו, עצוב לחשוב שהוא לא זכה לאהבה של אמא, אך כיום הוא זוכה לאהבה של הקהל, אנחנו איתך ג'וזי, הכל יהיה בסדר, רק שים עליך משהו, חורף עכשיו וקעקועים הם לא תחליף לסוודר.

כעת צריך להתייחס לחילופי האפונים בין יהודה, איילון ודיוויד, שלושה גברים (לכאורה) מטיחים אחד בשני את אותן סיסמאות: "לא סופר אותך ממטר", "שלא יחפש במות אצלי", "ביצי אפונה", "שק של פטישים", "ארגז של בצלים", זה לא מה שליאור כלפון היה צריך לזכור לתקציב השבועי? בכל מקרה, דיוויד מנסה להימנע מעימות, אך יהודה רודף אחריו כמו כלב של דשבורד, דיוויד נמלט כמו חתול על מכסה מנוע, מזל שהוא עף, עשו לי סחרחורת. כעת דיירי הבית רגועים, רמי וליאור יזכו לעוד קצת זמן מסך, הרומן בין תום ואינסטגל יעלה לנסט וקארין תהייה פנויה להיות הדלילה של ג׳וזי השמשון.